Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella muusikon kanssa.

Vierailija
03.06.2019 |

Hyvännäköisen, pitkät hiukset. Tekee muusikontyön ohella mallintöitä. Omaa paljon naispuolisia ihailijoita.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että elettäisiin niin erillaista elämää etten kiinnostuisi.

Vierailija
22/42 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin nuorempana enkä seurustelisi enää ikinä. Onneksi ei tarvitse. Terveisin Tavastian takahuone on ihan paská. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rajat kiinni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos olet Olli Herman niin kyllä. ;) 

Entä jos se olisi Kari Peitsamo?

Paljon naispuolisia ihailijoita?! ;) 

Mitä, yritätkö vihjailla, ettei Peitsamolla ole paljon naispuolisia ihailijoita? >:(

No oletan Hermanilla olevan enemmän. :D 

Se, että Hermannilla on enemmän, ei tarkoita, etteikö Peitsamolla voisi olla paljon naisihailijoita. Itse ainakin ihailen ennemmin Peitsamoa kuin Hermannia. Ei ole nuo meikatut rokkikukkopojat ihan minun makuuni. Enkä varmasti ole ainut. 

Vierailija
24/42 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rajat kiinni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä, yritätkö vihjailla, ettei Peitsamolla ole paljon naispuolisia ihailijoita? >:(

Se, että Hermannilla on enemmän, ei tarkoita, etteikö Peitsamolla voisi olla paljon naisihailijoita. Itse ainakin ihailen ennemmin Peitsamoa kuin Hermannia. Ei ole nuo meikatut rokkikukkopojat ihan minun makuuni. Enkä varmasti ole ainut. 

Peitsamo mallina?! ;) 

Vierailija
25/42 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa muusikon kanssa. Ollut jo 13 vuotta. Tosin hänellä on lyhyet hiukset ja hänen ihailijajoukkonsa on sen verran pieni, etten ole mustasukkainen.

Vierailija
26/42 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana seurustelin erään muusikon kanssa pari vuotta. Positiivisia puolia suhteessa ja hänessä olivat mm. taiteellisuus, spontaanius, muihin julkimoihin tutustuminen, erilaisiin tapahtumiin pääseminen joihin ei välttämättä olisi muutoin päässyt, herkkyys ja yllätyksellisyys. 

Negatiivia puolia olivat alkoholismi + muut päihteet, pettäminen ja henkinen epäkypsyys. 

Mutta olipahan kokemus. 

Kiitos että jaoit kokemuksesi. Olen uuden sukupolven muusikko, en käytä alkoholia lähes ollenkaan. Ei siitä mitään tulisi.

Jep sama täällä, muutama kollega jo haudan partaalla. Itse olen pitkän linjan muusikko ja päätin jo alkutaipaleella jättää "piristeet" nauttimatta.

Vierailija
27/42 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rajat kiinni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peitsamo mallina?! ;) 

Miksipä ei? Kyllä malleissa on aika monenlaista ja monen ikäistä tyyppiä. Olisi ihan tervehenkistä saada malliksi elämää nähnyt liki 60-vuotias muusikko. 

Vierailija
28/42 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden muusikon kanssa vehtailleena, kohdalle osui juuri sellainen tarinoiden petturimuusikko...

Kirkkain silmin ihmettelee pettäjiä vaikka itse naimisissa ja asian salaten vikittelee sinkkunaisia. Eikä edes nuori ja komea.

Työssään matkustelee ja ihmettelen miten parturikampaajavaimo ei tajua meininkiä, vai eikö vain välitä :/

Vierailija
29/42 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkin voisin, paljon olisi kiinni tietenkin persoonasta.

Minusta on aina hienoa, jos ihminen on löytänyt sen oman polkunsa ja toteuttaa itseään, oli se sitten musiikki tai mikä hyvänsä.

Mutta, jos elämää määrittelee se toisilta (ihailijoilta) saatava huomion määrä, päihteet, yleinen asioista huolehtimattomuus niin silloin ei. Uskon kuitenkin, ettei fiksuus, hyvät käytöstavat, terveet elämäntavat ja muusikon ura sulje toisiaan aina mitenkään pois. Huippumuusikoissahan on paljonkin todella älykkäitä ihmisiä.

Vierailija
30/42 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ja ammatti ei sinänsä vielä riitä oikein kriteereiksi.

Voisin seurustella vaikka sitten muusikon kanssa, kunhan hän olisi ihana ihminen.

Vierailija
31/42 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrant kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana seurustelin erään muusikon kanssa pari vuotta. Positiivisia puolia suhteessa ja hänessä olivat mm. taiteellisuus, spontaanius, muihin julkimoihin tutustuminen, erilaisiin tapahtumiin pääseminen joihin ei välttämättä olisi muutoin päässyt, herkkyys ja yllätyksellisyys. 

Negatiivia puolia olivat alkoholismi + muut päihteet, pettäminen ja henkinen epäkypsyys. 

Mutta olipahan kokemus. 

Kiitos että jaoit kokemuksesi. Olen uuden sukupolven muusikko, en käytä alkoholia lähes ollenkaan. Ei siitä mitään tulisi.

Jep sama täällä, muutama kollega jo haudan partaalla. Itse olen pitkän linjan muusikko ja päätin jo alkutaipaleella jättää "piristeet" nauttimatta.

Kilpailu on kovaa, ja työtä on tehtävä lujasti menestyksen eteen. Ei siihen sovi alkoholi. Hieno päätös.

Ap

Vierailija
32/42 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Mikko Kuustosen kanssa

Vierailija
33/42 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on kiinnostavaa lukea muusikkona.

Vierailija
34/42 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuustonenko kyselee. Mee nukkumaan

Vierailija
35/42 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muusikon kanssa naimisissa. Jos olet tuossa vaiheessa epävarma, niin luultavasti sinun kannattaa miettiä seurustelukumppaniksi jonkun toisen ammatinedustajaa.

Vierailija
36/42 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ammattimuusikko, mutta en todellakaan malli... 

N33

Vierailija
37/42 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nykyinen riittää. 22 vuotta naimisissa muusikon kanssa.

Vierailija
38/42 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muusikkous tai mallintyöt ei olisi este, mutta luulen ettei minulla olisi tuollaisen miehen kanssa riittävästi yhteistä, jotta seurustelu onnistuisi. Olen itse perhekeskeinen kotihiiri ja arvostan myös miehessä perhekeskeisyyttä. Muusikko-malli tuskin ehtisi käydä kotona muuta kuin kääntymässä. 

Itse on perhekeskeinen, joten tuo kiertävä muusikko on sopiva mies mulle. Hän viihtyy kotona paljon ja on lasten kanssa kaiken vapaa-aikansa. Mutta duuni vie ja mä saan olla perheen kanssa kotona, tehdä omia juttuja.

Paljon ne kerkee kotonakin olemaan. :)

Vierailija
39/42 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ammattimuusikko, mutta en todellakaan malli... 

N33

Itse olen puoliammattilainen muusikko enkä minäkään ole malli, kuinka tässä näin on päässyt käymään? Pitäisikö mennä mallitoimistoon näytille?

Vierailija
40/42 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, mutta olisin mustasukkainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä