miten saisin miehen pukeutumasn nuorekkaammin?
Hänen iässään saisi ihan pukeutua välillä huppareihin ja muuhun sellaiseen mutta ei käy, pitää olla kauluspaita, suorat housut. Farkkuja käyttää vain hyvin harvoin eikä omistakaan muuta kuin nahkakenkiä... miten tuota voisi hienosti ohjata?
Kommentit (8)
Miksi pitäisi pukeutua nollien tyyliin kun on ilmiselvästi kingiainesta?
Mulla on kaverimies, joka pukeutuu kuin keski-ikäinen: Kymmennen vuotta vanhat lököttävät farkut, ikivanhat lenkkarit ja collegepaita. Lippis päässä. Ei se minua haittaa, oma on asiansa, jos nuori mies haluaa pukeutua kuin 60-vuotias. Mutta sitten, kun tämä sama nuori mies ihmettelee miksi naiset eivät lähesty häntä, niin daaa... katsoisitko peiliin!
Kannattaa että sitten ettii varmaan suosiollla uuusi mies.
Hupparin huppu on sitten koriste ei tarkoitettu koskaan käytettäväksi. Mikään ei ole nolompaa kuin nuorimies hupparin huppu silmillä. Collepaidat voit kerätä kaapista ja polttaa. Ne eivät ole aikuisenmiehen vaatteita. En kehota kyllä kireiden farkkujenkaan käyttöön. Varsinkin pk seudulla näkee aivan liikaa läskiperseisiä nuoriamihiä kireissä farkuissa ja lyhythihaisessa kauluspaidassa. Lisäksi nuo tiukat lahkeet vielä oikein korostavat jos sattuu olemaan länkisääret ja pihtipolvet joiden välistä mahtuisi juoksemaan sika.
Aikuinen mies enään käytä hupparia vain jos työ vaatii ja kaipaa nahkakenkiä jossa korkoa kun on parempi kävellä kadulla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaverimies, joka pukeutuu kuin keski-ikäinen: Kymmennen vuotta vanhat lököttävät farkut, ikivanhat lenkkarit ja collegepaita. Lippis päässä. Ei se minua haittaa, oma on asiansa, jos nuori mies haluaa pukeutua kuin 60-vuotias. Mutta sitten, kun tämä sama nuori mies ihmettelee miksi naiset eivät lähesty häntä, niin daaa... katsoisitko peiliin!
Itse olen naamalta kuin maailmannapojen leijona ja hiukset on ihan laittamattomat. Viime parturikerrasta on jo parisen vuotta.
Muutenkin työkiireiden takia vaateostokset jää niin vähiin että viimeksi olen käynyt ostoksilla neljä vuotta sitten. Joskus vaimo tuo jotain halpoja vaatteita.
Tykkään jos vaatteet on lötköttäviä. Sellaisia että voin kepeästi hypätä voltin halutessani ja taipua vaikka spagaattiin.
Kireiden vaatteiden pitää venyä.
En siis laittaudu tai kampaa edes naamaani aamulla töihin lähtiessä.
Silti säteilen sellaista voimaa että saan jatkuvasti yhteydenottoja naisilta ja myös nuorilta naisilta, vaikka alan olemaan jo melkein harmaakettu.
Jotain minussa on, jotain sellaista mitä muissa ei selvästi ole.
Ehkä se on se että en yritä liikaa ja teen hyvin sen minkä osaan. Eli osaan olla hyvännäköinen luonnostaan.
Sellainen alueen leijona ja aina valmis soturi jonka luo voi tulla ihan kuka tahansa juttelemaan murheistaan. Mä kuuntelen ja empatisoin.
Oon sellainen mies joka on vaan mies ja isä sekä hyvä aviomies.
Harmittaa ihan etten ole mikään pettäjä ja narsistipsykopaatti. Mulla olis mahkuja siihen, mutta en ole sellainen.
Anteeksi kaikki hienot naiset että en ala riittämään teille. Mulla on mun oma bisnes ja rakkaus työn alla.
Eli ei tarvi pukeutua tai laittautua. Voi olla ihan oma kaunis tai komea itsensä rennosti ja aidosti sydämeltään.
Naama on kunnossa kun on kroppa kunnossa. Vaikka mitä pukisi ylle näyttää hyvältä.
Ihmiset näkee kauneuden roskakasaankin, jos olet kunnossa.
Habituksen voi aistia vaatteiden läpi.
Toki pukeutuminen ja stailaaminen on taikaa, mutta todellisuus tulee esiin kun vaatteet poistuu.
Miehellä on oma tyylinsä. Tuliko asia yllätyksenä vai oliko tiedossa jo silloin, kun tapasit miehesi?