Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Abortti?

Vierailija
24.05.2006 |

Mitä tekisit tilanteessani? Olen 23-vuotias ja raskaana. En seurustele lapsen isän kanssa vaikka hän haluaisikin. Opinnot ovat vasta edessäpäin. Mitä ihmettä pitäisi tehdä? Asun pienellä paikkakunnalla, joten yh-äitiä ei kyllä katsottaisi hyvällä. Ja lapsi muuttaisi koko elämän enkä halua sitä.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaika oli rankkaa yksin.. Minun poika on kans reilu 3v :)

T. 4

Vierailija
42/45 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos MINÄ olisin tilanteessasi, tekisin abortin. Harmittelisin ja tuskittelisin asiaa, mutta tekisin sen silti, sillä en olisi valmis muuttamaan suunnitelmiani ja elämänkulkuani niin dramaattisesti. Olen itse jo kolmekymppinen, ja kun ajattelen, miten erilaista elämäni olisi nyt, jos olisin saanut tuon ikäisenä lapsen, ajatus ei tunnu kivalta. En olisi ollut valmis siihen vastuuseen, tuskin olisin jaksanut opiskella, jos minulla olisi ollut pieni lapsi, saati sitten, jos olisin ollut sen yksinhuoltaja. Pakollinen yhteydenpito mieheen, jonka kanssa en halua yhteistä elämää, siis lapsen isään, monen vuoden ajan, ahdistaisi minua.

Muttamutta, ihmiset ovat erilaisia. Vastasin kirjaimellisesti kysymykseen, mitä MINÄ tekisin tuossa tilanteessa.

Toivottavasti saat asiasi selvitettyä. Hyvää kevättä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin sain tietää raskaudesta vasta viikoilla 18+

Jos olisin sinä, tekisin abortin. Ehdit hankkia lapsia myöhemmin parempaan elämäntilanteeseen. Opiskele rauhassa. Toki voit opiskella lapsenkin kanssa, mutta hankalampaa se on ja vaatii erittäin hyvän tukiverkon ja paljon tahtoa, sisua ja sinnikkyyttä.

Abortti ei ole murha eikä paha asia. Hallitse omaa eläämääsi niin paljon kuin kykenet.

Vierailija
44/45 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kk joutui olemaan sairaalassa.

Onko poikien isä mukana teidän elämässä?

4

Vierailija
45/45 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne lapset kasvaa ihan isääkin :)

Äidin vaan pitää olla vahva.

4