Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset jotka toistuvasti iskevät varattuja

Vierailija
03.06.2019 |

Olen tässä viime aikoina pohtinut yhtä puolituttua naista, joka on jo kolmikymppisenä hajottanut kaksi avioliittoa. Molemmilla kerroilla sama kuvio. Mies on mennyt naimisiin vuotta kahta aikaisemmin, ja sitten tämä nainen "ei voinut mitään, se vain tapahtui, me vain rakastuimme" ja avioliitto - kaput.

Totta kai miehissäKIN on vikaa, ehdottomasti! Silti en voi olla miettimättä, että eihän tuollaista tapahtuisi, jollei olisi niitä naisia, joille toisen parisuhdestatus tai avioliitto ei vaikuta merkitsevän mitään. Ja tuntuu siltä, että kun tuo nainen on päättänyt saada jonkun miehen, niin hän tekee mitä vain sen eteen.

Tässä tapauksessa toivon kovasti, että karmaa olisi olemassa - että tuo nainen saisi jossain vaiheessa maksaa siitä kärsimyksestä, mitä on aiheuttanut ex-vaimoille ja lapsille. Ja millaista tarinaa hän kertoo itselleen itsestään? Että minussa itsessänihän ei ole mitään vikaa, miehet ne tässä ovat ainoita kusipäitä?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjässä vika, ei koskaan viettelijässä.

Vierailija
42/62 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjän on turha syyttää ja väittää pettämisensä johtuneen siitä, jonka kanssa petti. Mutta kieltämättä joitain kertoja itsekin olen hämmästnyt siitä millainen vaikutus on ollut sillä, että on ollut parisuhteessa. - Ikäänkuin kumppanin olemassa olo olsi saanut minut ihan toisella tavalla sädehtimään ja lositamaan, kun vaikka olen saanut ja löytänyt seuraa sinkkuna ollessani, niin kun olen ollut parisuhteessa, niin tuntuu, että saan vielä enemmän lähestymisyrityksiä osakseni. - Mistä tämä johtuu? Kun en minä nyt niin "rajoittunut" ja ketään taluttajaa ole tarvinnut aiemminkaan, jotta olisin voinut saapua ja tulla nähdyksi.(..) - Täsmennän vielä, ettei yksikään parisuheeni (ei niitä montaa ole ollut) kuitenkaan ole päättynyt kenenkään muun aiheuttamana tai antamasta syystä.  

Onnellinen avioelämä saa ainakin naisen hehkumaan ja se hehku hurmaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotkut naiset vielä ihmettelee, että miksei panomiehiä sanota hu*riksi? Eipä se tällainen oikein miehestä hu*raa tee, että naiset alkaa juoksemaan perässä kun ilmaantuu todistusaineistoa että on muille naisille kelvannut.

Vierailija
44/62 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvään suhteeseen ei mahdu kolmatta henkilöä väliin. Tarkoittaa sitä, että jos pariskunnan välit ovat kunnossa ja suhde oikeasti hyvä, niin kolmansia osapuolille ole tarvetta. Olen itse tullut ex-puolison toimesta pahoin petetyksi, mutta olen myös ollut ns. salarakas varatulle, joten kokemusta aiheesta kyllä löytyy.

Ja tämän empiirisen aineiston perusteella uskallan väittää, että suhteessa on jotain pielessä/puuttuu, kun petoksen tielle ajaudutaan.

Ei kenenkään suhde ole aina kunnossa.

Vierailija
45/62 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskun on käynyt mielessä, että pitäsikö pyytää ystävääni (naista), että hän esittäsi joku päivä tyttöystävääni ja siten läheisempää kumppaniani, jos vaikka joku nainen tarttusi syöttiin ja osoittaisi kiinnostustaan minua kohtaan...  

Siinä tapauksessa missaisit naiset, joilla on moraalintaju kohdillaan. Jos tiedän jonkun miehen olevan varattu, poistuu hän heti potentiaalisten kumppanien kategoriasta.

Vierailija
46/62 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaa ihminen saa tehdä mitä haluaa. Varattu ei. Yksinkertaista. Ihanaahan se olisi näin naisena ajatella että ei mun mies vaan ikinä, mutta kun ne naiset vaan tulee ja iskee ja käy päälle.

Kyllä se peiliin katsomisen paikka on varatulla ukolla eikä vapaalla naisella.

Onpa narsistinen ajattelutapa. Tiedätkö, mitä on moraali ja empatiakyky? Selvästikään et, kuten eivät myöskään ne naiset, jotka tietoisesti tahtovat varattuja itselleen.

Vierailija
47/62 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aloittajan kuvailemaa naista vanhempi mutta olen itse todennut sen, että naimisissa olevat miehet ovat pääsääntöisesti laadukkaampia kuin sinkkumiehet (erioten deittipaltoilla notkuvat miehet). Siksi en itse välitä miehen parisuhdestatuksesta.

Se suhteessa oleva osapuoli on joka tapauksessa vastuussa toimistaan. Minä olen sinkku eikä minulla ole mitään velvoitteita.

Ap:n kaltaisten kannattaa valita mies, joka ei siten ikinä pettää.

Sinusta siis toisen ihmisen/parisuhteen kunnioittaminen ei ole mistään kotoisin? Käsittämätön ajattelutapa. Tämmöisiä kaltaisiasi ”minäminä” -ihmisä ei arvosteta pätkän vertaa. Vaikuttaa aivan tietyn ”vanhemman” sinkkunaisen kommentilta, jonka tiedän nimenomaan varattuja (naimisissa olevia) jahtaavan.

Vierailija
48/62 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen nainen nauttii, kun saa toisen naisen elämän rikki. Narsistinen luonne. Kakkoseksi luotu. Onneksi ei lasten äidiksi näin kiero ihminen.

Vierailija
49/62 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen tekee kaikkensa saadakseen varatun miehen ja onnistuu siinä, miksei vaimo tee kaikkeaan pitääkseen miehensä, alusta asti. Hänellähän se etulyöntiasema on.

Ja jos toivot, että karma hoitelee toisen naisen, niin mitähän pahaa se vaimo on tehnyt, kun karma häntä näin kohtelee?

Vierailija
50/62 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heli?

Vierailija
51/62 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen harrastanut seksiä neljän varatun miehen kanssa, kahden tiesin olevan varattu. Tarkoitus oli pitää salassa tapahtunut, eikä kyse tosiaankaan ollut mistään kilpailusta eikä suhteen rikkomisyrityksestä.

Vierailija
52/62 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tunne-elämän ongelma taustalla.

Itse oon rakastunut muutamaan otteeseen varattuun. Vain ekalla kertaa olin niin hölmö että suostuin toiseksi naiseksi, mut moraalin parannuttua viimeisin sai miettimään, että ehkei olekaan niin, et rakastun siitä huolimatta et joku on varattu, ehkä se onkin syy? Oon aina tavoitellut jotenkin vaikeita tapauksia, nekin jotka on olleet vapaita.

Aaaanyways, ihmisillä kestää joskus aikansa tajuta omat ongelmansa. Tuo nainen todennäköisimmin ajattelee juuri kuten sanoo: hän vain rakastui kovin.

Vierailija
53/62 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen harrastanut seksiä neljän varatun miehen kanssa, kahden tiesin olevan varattu. Tarkoitus oli pitää salassa tapahtunut, eikä kyse tosiaankaan ollut mistään kilpailusta eikä suhteen rikkomisyrityksestä.

”Tarkoitus pitää salassa..” Mitä ihmettä?! Sekö tekee asiasta hyväksytympää? Tällaiset tapaukset tulee aina, enemmin tai myöhemmin, takuulla petetyn tietoon. Se on tosi asia. Kun sinä vehtaat varatun kanssa, nöyryytät sitä petettyä ihan yhtä paljon, kuin se pettäjäkin. Kertakaikkisen törkeää touhua tuollainen. Lopeta hyvä ihminen tämmöinen!

Vierailija
54/62 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Tarkoitus pitää salassa..” Mitä ihmettä?! Sekö tekee asiasta hyväksytympää? Tällaiset tapaukset tulee aina, enemmin tai myöhemmin, takuulla petetyn tietoon. Se on tosi asia. Kun sinä vehtaat varatun kanssa, nöyryytät sitä petettyä ihan yhtä paljon, kuin se pettäjäkin. Kertakaikkisen törkeää touhua tuollainen. Lopeta hyvä ihminen tämmöinen!

Ei tullut tietoon. Siitä on jo aikaa.

Vierailija
55/62 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kaksi näistä miehistä salasi tai valehteli parisuhteistaan.

Vierailija
56/62 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, en osaa sanoa. Mutta jos sama nainen on tuollaisessa kuviossa jo toista kertaa kolmikymppisenä, niin kyllä siinä olisi peiliin katsomisen paikka (ja syytä varata aika psykoterapiaan). Tässä tapauksessa uskon, että nainen on avaintekijä. Ehkä hän on sillä tavalla tunnevammainen, että pystyy ihastumaan vain varattuihin.

ap

Psykoterapiaan? Jokainen ihminen saa ihastua. Ja miten muuten tuo asia edes sinulle ylipäätään kuuluu? Minusta ei mitenkään. Et tiedä sen enempää asiasta, joten keskity omaan elämääsi.

Vierailija
57/62 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi näin. Nainen tiesi varsin hyvin, että mieheni on varattu. Pakko oli päästä p*nemaan.

Sydämeni särkyi kun mies meni. Jouduin jättämään hänet.

Olen aivan rikki

Vierailija
58/62 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset mitään varattuja iske, vaan ne teidän miehenne niitä iskee. Taas käytte naisen kimppuun vaikka syy ja halu pettää on siellä miehessänne.

Vierailija
59/62 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi näin. Nainen tiesi varsin hyvin, että mieheni on varattu. Pakko oli päästä p*nemaan.

Sydämeni särkyi kun mies meni. Jouduin jättämään hänet.

Olen aivan rikki

Niin? Miehesi se sinua petti. Luoja teitä akkoja kun ette koskaan kritisoi MIESTÄ. Miehethän ne uhoaa olevansa perheen päitä. Eikös pää osaa pitää alapäätään kurissa. Mikäs se sellainen pää on?

Vierailija
60/62 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei kykene kohtaamaan miehen vikoja. Nainen sitoo jopa identiteettinsä mieheen ja vaihtaa nimensä, passinsa, kaikki korttinsa ja riskeeraa tunnistautumisensa.

Samalla miehet pettää ja haluaa aborttiin kaikki tyttösikiöt. Siinä vasta jaloja miehiä.