Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset jotka toistuvasti iskevät varattuja

Vierailija
03.06.2019 |

Olen tässä viime aikoina pohtinut yhtä puolituttua naista, joka on jo kolmikymppisenä hajottanut kaksi avioliittoa. Molemmilla kerroilla sama kuvio. Mies on mennyt naimisiin vuotta kahta aikaisemmin, ja sitten tämä nainen "ei voinut mitään, se vain tapahtui, me vain rakastuimme" ja avioliitto - kaput.

Totta kai miehissäKIN on vikaa, ehdottomasti! Silti en voi olla miettimättä, että eihän tuollaista tapahtuisi, jollei olisi niitä naisia, joille toisen parisuhdestatus tai avioliitto ei vaikuta merkitsevän mitään. Ja tuntuu siltä, että kun tuo nainen on päättänyt saada jonkun miehen, niin hän tekee mitä vain sen eteen.

Tässä tapauksessa toivon kovasti, että karmaa olisi olemassa - että tuo nainen saisi jossain vaiheessa maksaa siitä kärsimyksestä, mitä on aiheuttanut ex-vaimoille ja lapsille. Ja millaista tarinaa hän kertoo itselleen itsestään? Että minussa itsessänihän ei ole mitään vikaa, miehet ne tässä ovat ainoita kusipäitä?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen nainen saa siitä kiksejä, että "pääsee" kilpailemaan jonkun naisen kanssa miehestä. Heidän itsetuntonsa on matala, ja heillä ei ole kykyä ottaa huomioon muiden tunteita. Saattavat olla myös narsisteja, ajattelevat vain omaa etuaan. Uskon että kilpailullisuus on se suurin tekijä, he haluavat kilpailla miehestä ja tekevät mitä tahansa voittaakseen "kisan". Siksi menevät niin pitkälle, että toisten avioliittokin hajoaa. Sairastahan tuo on.

Vierailija
22/62 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet aina puolustelevat, että sinkku saa tehdä mitä lystää ja varatun vastuulla on kaikki mielipaha, mitä puolisolle ja lapsille aiheutuu pettämisestä. Mutta kyllä mä pidän näitä varattuihin tietoisesti sekaantuvia ihan täydellisen itsekkäinä ja kauheina tyyppeinä, siinä missä niitä pettäviä puolisoitakin.

Eihän heitä kiinnosta ajatella, mitä surua ja murhetta aiheuttavat petollisen ihmisen perheelle, kunhan itsellä on kivaa ja jännää.

Mutku ei he mitään aiheuta vaan se pettäjä. Miten se on niin vaikeaa käsittää? Jokainen vastaa omista teoistaan ja sopii säännöt parisuhteessa ihan kahden kesken, ei siihen ulkopuolisella ole mitään sanomista eikä tämän tarvitse edes tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se on juurikin noin pari vuotta kun se aktiivinen eloisa ihminen läsähtää sohvalle ja lopettaa urheilut koska ei enää tartte kun on se  kumppani. Sitten ihmetellään kun  kiloja tulee muutama kymmenen ja mies häipyy .

Vierailija
24/62 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet aina puolustelevat, että sinkku saa tehdä mitä lystää ja varatun vastuulla on kaikki mielipaha, mitä puolisolle ja lapsille aiheutuu pettämisestä. Mutta kyllä mä pidän näitä varattuihin tietoisesti sekaantuvia ihan täydellisen itsekkäinä ja kauheina tyyppeinä, siinä missä niitä pettäviä puolisoitakin.

Eihän heitä kiinnosta ajatella, mitä surua ja murhetta aiheuttavat petollisen ihmisen perheelle, kunhan itsellä on kivaa ja jännää.

Kyllä. Se on ihan tyhjä puolustus. Kykenemättömyys kunnioittaa toisen parisuhdetta ei kerro siitä ihmisestä mitään kovin imartelevaa.

Vierailija
25/62 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaa ihminen saa tehdä mitä haluaa. Varattu ei. Yksinkertaista. Ihanaahan se olisi näin naisena ajatella että ei mun mies vaan ikinä, mutta kun ne naiset vaan tulee ja iskee ja käy päälle.

Kyllä se peiliin katsomisen paikka on varatulla ukolla eikä vapaalla naisella.

Kun minun exäni oli uskoton, olin kyllä vihainen myös sille sinkkunaiselle. Tietenkin enemmän miehelle. Joten olen ehdottomasti eri mieltä, että vapaa saisi tehdä mitä haluaa, onhan kaikki vastuussa teoistaan!

Vierailija
26/62 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut vähän kauempaa erästä perhetuttua naista, jolla on ollut ihmeellinen fiksaatio varattuihin miehiin. En tiedä hänen rikkomiensa avioliittojen määrää, mutta siskojensa poikaystävätkin nuorempana iski. Nyt kun on jo vanha ja rupsahtanut eikä kelpaa kenellekään, ruikuttaa yksinäisyyttään, kukaan ei edes avioon asti häntä vienyt. Säälittävästi rehvastelee somessa kuinka häntä on joku kehunut kauniiksi ja ihanaksi... 

Vierailija
27/62 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aloittajan kuvailemaa naista vanhempi mutta olen itse todennut sen, että naimisissa olevat miehet ovat pääsääntöisesti laadukkaampia kuin sinkkumiehet (erioten deittipaltoilla notkuvat miehet). Siksi en itse välitä miehen parisuhdestatuksesta.

Se suhteessa oleva osapuoli on joka tapauksessa vastuussa toimistaan. Minä olen sinkku eikä minulla ole mitään velvoitteita.

Ap:n kaltaisten kannattaa valita mies, joka ei siten ikinä pettää.

Onpa törkeä asenne.

Vierailija
28/62 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin torjun varattujen iskuyritykset, koska toisten parisuhteita ja perheitä pitää kunnioittaa!

Vierailija
29/62 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aloittajan kuvailemaa naista vanhempi mutta olen itse todennut sen, että naimisissa olevat miehet ovat pääsääntöisesti laadukkaampia kuin sinkkumiehet (erioten deittipaltoilla notkuvat miehet). Siksi en itse välitä miehen parisuhdestatuksesta.

Se suhteessa oleva osapuoli on joka tapauksessa vastuussa toimistaan. Minä olen sinkku eikä minulla ole mitään velvoitteita.

Ap:n kaltaisten kannattaa valita mies, joka ei siten ikinä pettää.

Onpa törkeä asenne.

Samaa mieltä. - Joskus tosin tuntuu sille kuin osa naisista (varmaan miehistäkin) eivät kenties luottaisi omaan arvostelu kykyynsä ja siksi vahdannevat ja yrittävät iskea mieluummin varattuja, tai jo suhteessa olevia. - ikäänkuin ajatuksella, että jos tuo n.n on (tai on ollut) tuon xx kanssa suhteessa ja näyttää ja vaikuttaa viihtyvän noin hyvin niin asettavat itsensä tuon n.n paikalle ja uskovat suhteen sitten muodostuvan vähintään yhtä hyvin heidän ("varatusta kiinnostuneen") kanssa.  

Tulee myös mieleeni, kuinka joku mies joskus kuvasi miten hänestä tuntui sille, että joidenkin silmissä hän itse olisi ollut koira, jonka pääseminen parisuhteenseen merkitsi ja tarkoitti sitä, että joku nainen oli hänet opettanut ja koulinut tavoille; jolloin hän ei parisuhteen myötä näyttäytynyt muiden silmssä keskenkasvuiselta pennulta, jonka ottaja joutusi opettamaan hänet ns. tavoille.(..)

Jolloin ksymys kuuluukin ottaisitko itsellesi mieluummin lemmikiksi sen, joka osaa jo käyttäytyä ja toimia vai sen, jonka käyttäytymine on "vielä" hieman ennakoimatonta.    

Vierailija
30/62 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietihän oikeasti vapaa sinkku, että mikä ero siinä on, torjutko varatut vai et? Tottakai se varattu siirtyy seuraavaan sinkkuun, mutta ainakaan sinä et ollut osallisena perhettä rikkomassa. Päävastuu ehdottomasti varatulla, mutta vapaa sinkku ei ole vapaa tekojensa vastuusta.

T: uskottoman exrouva

Vierailija
31/62 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/62 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska nyky naiset on lutkahuoria aina pettää ja varastaa 

Vierailija
33/62 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on se pettäjä, joka sen surun ja murheen perheelle aiheuttaa.

Vierailija
34/62 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sinkku on tasan yhtä syyllinen ja vastuussa, ihan turhaa kiilotatte kylkeänne. Ei teidän sinkkuus mitään vastuuvapautta tuo suhteestanne varattuun, kakkapuhetta. Yritätte lusmuilla tästäkin vapaamatkustajina.

Vierailija
35/62 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se sinkku on tasan yhtä syyllinen ja vastuussa, ihan turhaa kiilotatte kylkeänne. Ei teidän sinkkuus mitään vastuuvapautta tuo suhteestanne varattuun, kakkapuhetta. Yritätte lusmuilla tästäkin vapaamatkustajina.

Sun miehes se sulle lupasi myötä ja vastoinkäymisissä eikä se sinkku, se ei oo luvannut kenelläkään mitään.

Vierailija
36/62 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvään suhteeseen ei mahdu kolmatta henkilöä väliin. Tarkoittaa sitä, että jos pariskunnan välit ovat kunnossa ja suhde oikeasti hyvä, niin kolmansia osapuolille ole tarvetta. Olen itse tullut ex-puolison toimesta pahoin petetyksi, mutta olen myös ollut ns. salarakas varatulle, joten kokemusta aiheesta kyllä löytyy.

Ja tämän empiirisen aineiston perusteella uskallan väittää, että suhteessa on jotain pielessä/puuttuu, kun petoksen tielle ajaudutaan.

Vierailija
37/62 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pettäjä on se syypää ihan aina, jollei kykene pitämään housujaan jalassa. Toki sen varatun kanssa vehtaavan moraalikin on kyllä kyseenalainen. Mielestäni myös se kertoo kohtuullisen paljon ihmisestä, joka ylipäätään kykenee pettämään puolisoaan. On aivan sama mikä on se pettäjän keksimä syy pettämiselle, kun hyväksyttävää syytä ei vaan ole. Pettävä ihminen on kykenemätön ajattelemaan muita kuin itseään. Fiksusti käyttäytyvät ihmiset osaavat erota parisuhteen mennessä siihen tilaan. Pettää ei tarvitse kenenkään

Oma eksäni petti minua ja yllätys, yllätys otti tämän toisen heti luokseen asumaan. Nyt on sitten niin mustasukkainen nainen kumppanina, joka on kieltänyt lähestulkoon kaiken entisestä elämästä harrastukset mukaanlukien. Lähinnä ihmettelen sitä, että jos sitä ukkoa täytyy vahtia naru kaulassa, miksi ihmeessä halutaan se pettänyt mies.

Vierailija
38/62 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole toinen nainen tai sellaiseksi ryhtymässä. Ymmärrän myös, todellakin ymmärrän, että petetyksi tuleminen sattuu valtavasti. Mutta. Jos mieheni pettäisi niin olisin lopulta onnellinen, että totuus miehestä paljastuisi. Harmittaisi, että valitsin huonosti, mutta olisin iloinen päästessäni sellaisesta miehestä eroon.

Mitä ajattelen toisista naisista? Suurimmalla osalla on valtavan heikko itsetuntemus ja itsetunto, jota he pönkittävät varattujen miesten kautta. Toki ihastumisia ja rakastumisia tapahtuu, muttei ketään olisi välttämätöntä loukata. He kuitenkin loukkaavat varatun miehen kumppania koska sellainen hivelee heidän itsetuntoaan tai "odottavat miehen jättävän vaimonsa"/ovat epätoivoisia ja tyhmiä.

Se taas, että joku mies pytyy ihastumaan (harvoin rakastumaan) vamppiin, kertoo, ettei mieskään juuri mitään ymmärrä. Jos miehestäni paljastuisi sellainen puoli niin varmasti hajoaisin palasiksi.

Sitten keräisin itseni ja jatkaisin elämääni.

Vierailija
39/62 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005499660.html

Vastuu ja moraalinen taakka on pettäjän.

Vastuu ja moraalinen taakka on mahdollistajan.

Hävetkää molemmat. Tuotatte valtavan tuskan ja kärsimyksen petetylle.

Vierailija
40/62 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen vian näkisin olevan aina siinä avioliitossa/parisuhteessa olevalla, joka on niin heikko että lähtee viettelijän kelkkaan. Jos kumpikin liitossa, niin taitavat sitten ansaita toisensa ja puolisonsa parempi ilman tai paremman kanssa.