Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset jotka toistuvasti iskevät varattuja

Vierailija
03.06.2019 |

Olen tässä viime aikoina pohtinut yhtä puolituttua naista, joka on jo kolmikymppisenä hajottanut kaksi avioliittoa. Molemmilla kerroilla sama kuvio. Mies on mennyt naimisiin vuotta kahta aikaisemmin, ja sitten tämä nainen "ei voinut mitään, se vain tapahtui, me vain rakastuimme" ja avioliitto - kaput.

Totta kai miehissäKIN on vikaa, ehdottomasti! Silti en voi olla miettimättä, että eihän tuollaista tapahtuisi, jollei olisi niitä naisia, joille toisen parisuhdestatus tai avioliitto ei vaikuta merkitsevän mitään. Ja tuntuu siltä, että kun tuo nainen on päättänyt saada jonkun miehen, niin hän tekee mitä vain sen eteen.

Tässä tapauksessa toivon kovasti, että karmaa olisi olemassa - että tuo nainen saisi jossain vaiheessa maksaa siitä kärsimyksestä, mitä on aiheuttanut ex-vaimoille ja lapsille. Ja millaista tarinaa hän kertoo itselleen itsestään? Että minussa itsessänihän ei ole mitään vikaa, miehet ne tässä ovat ainoita kusipäitä?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä, jos miehet ovat yllyttäneet naista, vaikka ovat itse naimisissa ja nainen on vapaa? Tiedän miehen, joka yllyttää. Jos ei jää kiinni, niin mikäs siinä,  mutta jäävät silti kiinni. 

Vierailija
2/62 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, en osaa sanoa. Mutta jos sama nainen on tuollaisessa kuviossa jo toista kertaa kolmikymppisenä, niin kyllä siinä olisi peiliin katsomisen paikka (ja syytä varata aika psykoterapiaan). Tässä tapauksessa uskon, että nainen on avaintekijä. Ehkä hän on sillä tavalla tunnevammainen, että pystyy ihastumaan vain varattuihin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessähän se vika on. Pari vuotta ollut naimisissa ja toinen jo kiinnostaa? "Sori mutta oon varattu", noin helppoa se on. Niitä tyyppejä on aina joille toisen parisuhdestatuksella ei ole suurta merkitystä, ei vain toivois näiden olevan itse siinä parisuhteessa.

Vierailija
4/62 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena olen törmännyt vain USEISIIN miehiin jotka ovat kovasti kiinnostuneita, jahtaavat, viestittävät ja lähentelevät minua vaikka olen varattu.

Laskin juuri 7 miestä viimeisen viiden vuoden sisällä.

Vierailija
5/62 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän sitä haluaisi ajatella, että niin helppoa se on - sanoo vain olevansa varattu. Tiedän kuitenkin, että naisen tekniikkana on "ystävystyä" miesten kanssa ensin ennen kuin varsinainen pettäminen alkaa. Minusta hän on kiero tyyppi, ja tämä viimeinen suhde jonka hän hajotti oli kestänyt melkein kymmenen vuotta. Eli ei voi puhua siitä, että mies olisi ollut täysi pleijeri ja kaikkien naisten vietävissä.

ap

Vierailija
6/62 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varmasti on myös tällaisia miehiä - olen seurannut läheltä vain naista.

ap

Vierailija
7/62 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minua ei naiset iske ikinä tai ole millään tavalla kiinnostuneita?

Olisin vaikka heti valmis paneskelemaan vieraiden naisten kanssa.

Vierailija
8/62 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään voi vierittää vastuuta vain toiselle sukupuolelle. Kummallakin on vastuu, ihan aina.

Vierailija
9/62 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoinhan aloituksessa, että myös miehissä on vikaa? Uskon, että kaikissa suhteissa on parempia ja huonompia kausia - ja moni selviäisi niistä huonommista kausista, jollei olisi sellaisia ihmisiä kuin tuo nainen. 

ap

Vierailija
10/62 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjän on turha syyttää ja väittää pettämisensä johtuneen siitä, jonka kanssa petti. Mutta kieltämättä joitain kertoja itsekin olen hämmästnyt siitä millainen vaikutus on ollut sillä, että on ollut parisuhteessa. - Ikäänkuin kumppanin olemassa olo olsi saanut minut ihan toisella tavalla sädehtimään ja lositamaan, kun vaikka olen saanut ja löytänyt seuraa sinkkuna ollessani, niin kun olen ollut parisuhteessa, niin tuntuu, että saan vielä enemmän lähestymisyrityksiä osakseni. - Mistä tämä johtuu? Kun en minä nyt niin "rajoittunut" ja ketään taluttajaa ole tarvinnut aiemminkaan, jotta olisin voinut saapua ja tulla nähdyksi.(..) - Täsmennän vielä, ettei yksikään parisuheeni (ei niitä montaa ole ollut) kuitenkaan ole päättynyt kenenkään muun aiheuttamana tai antamasta syystä.  

Vierailija
11/62 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et mitenkään voi vierittää vastuuta vain toiselle sukupuolelle. Kummallakin on vastuu, ihan aina.

Ja veikkaan että kummastakin sukupuolesta löytyy niitä, joille varatun saaminen sänkyyn tai ihan suhteeseenkin asti kiihottaa/on osoitus omasta erityisyydestä/mitä näitä on. Tiedostaen tai tiedostamatta. Kuka muka ei osaa kuvitella sitä miestä joka niin äijänä, niin äijänä rehvastelee kavereilleen käyneensä painamassa varattua, tai sitä lähes uhriutuvaa naista joka ei ymmärrä miten tällainen kielletty rakkaus taas kerran vei mennessään vaikka kuinka yritti vastustaa?

Vierailija
12/62 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tuollaisen naisen. Kyllä se karma tapahtuu. Kaikki hänen suhteensa on alkaneet toisena naisena ja silloin kun on päätynyt ensimmäiseksi (aina näin ei tapahdu) on tullut itsekkin petetyksi. Pelimiehet ja naiset. Häntä selvästi viehättää se jännitys ja metsästäminen mikä varatun kanssa seurustelussa on. Ei vaikuta oppivan mitään.

Vierailija
13/62 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa ihminen saa tehdä mitä haluaa. Varattu ei. Yksinkertaista. Ihanaahan se olisi näin naisena ajatella että ei mun mies vaan ikinä, mutta kun ne naiset vaan tulee ja iskee ja käy päälle.

Kyllä se peiliin katsomisen paikka on varatulla ukolla eikä vapaalla naisella.

Vierailija
14/62 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittajan kuvailemaa naista vanhempi mutta olen itse todennut sen, että naimisissa olevat miehet ovat pääsääntöisesti laadukkaampia kuin sinkkumiehet (erioten deittipaltoilla notkuvat miehet). Siksi en itse välitä miehen parisuhdestatuksesta.

Se suhteessa oleva osapuoli on joka tapauksessa vastuussa toimistaan. Minä olen sinkku eikä minulla ole mitään velvoitteita.

Ap:n kaltaisten kannattaa valita mies, joka ei siten ikinä pettää.

Vierailija
15/62 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaa ihminen saa tehdä mitä haluaa. Varattu ei. Yksinkertaista. Ihanaahan se olisi näin naisena ajatella että ei mun mies vaan ikinä, mutta kun ne naiset vaan tulee ja iskee ja käy päälle.

Kyllä se peiliin katsomisen paikka on varatulla ukolla eikä vapaalla naisella.

Totta, mutta on oikeasti olemassa ap:n kuvaama naistyyppi, joka ottaa kohteekseen varatun miehen ja alkaa pommittamaan ja piirittämään. Ja toki miehissäkin samaa. Kyllä siinä saa suhde olla aika varmalla pohjalla ettei tunne itseään imarrelluksi ja ala nauttimaan siitä saamastaan huomiosta. Hyväkin suhde on välillä tylsä ja jonkun ulkopuolisen kiinnostus saattaa vain tuntua liian kutkuttavalta.

Vierailija
16/62 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskun on käynyt mielessä, että pitäsikö pyytää ystävääni (naista), että hän esittäsi joku päivä tyttöystävääni ja siten läheisempää kumppaniani, jos vaikka joku nainen tarttusi syöttiin ja osoittaisi kiinnostustaan minua kohtaan...  

Vierailija
17/62 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on mielestäni aina varatun ihmisen vastuulla, ei sen vapaan. Varatulla on velvollisuus ja vastuu omasta parisuhteestaan.

Vierailija
18/62 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aloittajan kuvailemaa naista vanhempi mutta olen itse todennut sen, että naimisissa olevat miehet ovat pääsääntöisesti laadukkaampia kuin sinkkumiehet (erioten deittipaltoilla notkuvat miehet). Siksi en itse välitä miehen parisuhdestatuksesta.

Se suhteessa oleva osapuoli on joka tapauksessa vastuussa toimistaan. Minä olen sinkku eikä minulla ole mitään velvoitteita.

Ap:n kaltaisten kannattaa valita mies, joka ei siten ikinä pettää.

Kaikilla täällä on oma panoksensa tähän maailmaan. Toimintasi voi tuottaa enemmän kurjuutta kuin onnea.

Vierailija
19/62 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja olen pettänyt miestäni ja myös kertaalleen rikkonut parisuhteemme tällaisen tilanteen takia.

Olen sittemmin aloittanut terapian ja vaikka voin hyvin kuvitella tilanteen näyttäytyneen ulkopuolisille siltä että minä olen ainoa syyllinen ja mieheni, välillä ex mieheni, on täysin syytön ja viaton, on dynamiikastamme paljastunut terapeutin kautta sellaisia tekijöitä että terapeutti on ollut huolissaan minusta, ei miehestä. Olen itsekin potenut syyllisyyttä ja syyttänyt vain itseäni.

Vaikka mieheni vaatii minulta kaikenlaista, ilman että hän kykenee itse noudattamaan edes näitä omia sääntöjään. Käyttäytymään omien standardiensa mukaisesti.

Se on kontrollointia. Sittemmin olen enemmissä määrin lopettanut muiden miellyttämisen ja sitä kautta eräänlaisen impulsiivisen ajelehtimisen ja ehkä tästäkin johtuen mies on kerran jopa lyönyt minua.

Olen vasta oppinut huomaamaan syitä omaan onnettomuuteen, miksi on ollut aikoja kun olen hakenut seuraa ja läheisyyttä muualta.

Kukaan ulkopuolinen ei uskoisi miehen olevan sellainen kuin hän on.

On paljon sellaista mitä ulkopuolinen ei tiedä. Ei ehkä kannata sekaantua muiden suhteisiin.

Vierailija
20/62 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet aina puolustelevat, että sinkku saa tehdä mitä lystää ja varatun vastuulla on kaikki mielipaha, mitä puolisolle ja lapsille aiheutuu pettämisestä. Mutta kyllä mä pidän näitä varattuihin tietoisesti sekaantuvia ihan täydellisen itsekkäinä ja kauheina tyyppeinä, siinä missä niitä pettäviä puolisoitakin.

Eihän heitä kiinnosta ajatella, mitä surua ja murhetta aiheuttavat petollisen ihmisen perheelle, kunhan itsellä on kivaa ja jännää.