Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En kehtaa ulkoilla yksin

Vierailija
02.06.2019 |

Ahdistavaa ajatella, että tutut näkee minut puistonpenkillä ja kävelyllä - hävettää olla yksistään.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun jään neljän seinän sisälle, niin ihmiset eivät minua varmaan ajattele tai ajattelevat "mitähän x:llä on meneillään, pitkään aikaan sitä ei ole näkynyt missään? Asuukohan se edes täällä enää?" Mutta jos kuljeskelen tai istun yksin, ne ajattelee "tuolla se taas menee yksistään. Outo tyyppi."

Ja tiedän tämän kokemuksesta, koska lukioaikana minusta puhuttiin kun oli kiinnitetty huomiota, että liikun paljon koulussa itsekseni. Sille oli keksitty jotain kummallisia selityksiä, kun ei tiedetty syytä. En usko, että ihmiset ovat paljon aikuistuneet vaan samalla tavalla juoruuvat. Ap

Vierailija
22/36 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään aina yksin lenkkeillä. Ei tarvitse aikatauluttaa saa lähtee sillon ku huvittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako nimesi S kirjaimella?

Vierailija
24/36 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun jään neljän seinän sisälle, niin ihmiset eivät minua varmaan ajattele tai ajattelevat "mitähän x:llä on meneillään, pitkään aikaan sitä ei ole näkynyt missään? Asuukohan se edes täällä enää?" Mutta jos kuljeskelen tai istun yksin, ne ajattelee "tuolla se taas menee yksistään. Outo tyyppi."

Ja tiedän tämän kokemuksesta, koska lukioaikana minusta puhuttiin kun oli kiinnitetty huomiota, että liikun paljon koulussa itsekseni. Sille oli keksitty jotain kummallisia selityksiä, kun ei tiedetty syytä. En usko, että ihmiset ovat paljon aikuistuneet vaan samalla tavalla juoruuvat. Ap

Ei tälllaisia voi vaaan päättämällä pääättäää. Eihän meillä olisi mitäään ongelmia jos ihmiset olisi näääin vahvoja.

Vierailija
25/36 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ala. Ap

Vierailija
26/36 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni joka on jopa pääättämällä kyennyt pääättämään tällaisia asioita on kokenut jopa osata lentäää ja hypänny oarvekkkeelta alas.

Vierailija
27/36 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä, et vaan viitti tai ehdi.

T. Mies 38.v

Vierailija
28/36 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kannattaa kertoa nimensä alkukirjain, kun tekee ketjun aiheesta että häpeää itseään? :D

Vierailija
29/36 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä on, että aikuisiällä on niin vaikeaa löytää uusia kavereita saati ystäviä? Mulla on pari ystävää, mutta elämäntilanteet ja välimatka estää lenkkeilyn ja aika paljon muutakin.

Minunkaan lenkkitossut ei enää liiku siihen tahtiin kuin ennen, samasta syystä. Enää ei hävetä, mutta harmittaa kun toiset joutuu hidastamaan niin paljon vauhtia, jos seurassa liikkuu. Yksin on tylsää, koska tykkäisin jutella jonkun kanssa. Miehen kanssa joskus, mutta enemmän pitäisi.

Kuntosalilla tahtoisin käydä, mutta ei tule mentyä yksin.

Koirilla on joskus keltainen nauha hihnassa, kun seuraa ei toivota. Ihmisilläkin olisi hyvä olla joku merkki, vaikka vihreä nauha ranteessa sellaisilla, joille saa puhua vaikkei ennestään tuntisi. Ei siis mikään sinkkunauha, vaan ihan kaverinauha.

Vierailija
30/36 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki koira, sellainen joku hidas koira.

Vierailija
31/36 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN mäkään kehtaa. Mulla on pskat lenkkarit.

Vierailija
32/36 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaan armeijassa josku pyöränselässä oli niiin huono kunto etttä yksi työnsi eteeenpäin.

Vierailija
33/36 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaan armeijassa josku pyöränselässä oli niiin huono kunto etttä yksi työnsi eteeenpäin.

Jakssoin senkiin aliupseerikoulua myööden vaiiken koskaan juuurikaan syönyt juuuri mitään enkä nukkunutkaan juuurikaan.

Vierailija
34/36 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jakssoin senkiin aliupseerikoulua myööden vaiiken koskaan juuurikaan syönyt juuuri mitään enkä nukkunutkaan juuurikaan.

Pappn oli moneet sodattt käynyt. Karjalan sisssi.

Vierailija
35/36 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko aika lakata antamasta valtaa vanhoille kiusaajillesi?! Sä pääsit niistä eroon mutta jatkoit sen jälkeen itse itsesi mollaamista ja kuvittelua mitä ne sanoisivat missäkin tilanteessa sinusta...

Vierailija
36/36 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luurit korvaan ja lenkille. Käyn aina yksin vaikka seuraakin ehkä saisin. Se on oma hetkeni, pääsee musiikin avulla toisiin maisemiin ja siinä sivussa vahingossa myös liikuntaa.