Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä te äidit ja isät ajattelette vapaaehtoisesti lapsettomista?

Velalaa
02.06.2019 |

Olen vapaaehtoisesti lapseton ja lueskelin juuri jotain iltasanomien juttua aiheesta. Moni vela saa kuulema kuulla tylyäkin palautetta siitä, että on päättänyt olla tekemättä lapsia. Minä olen saanut vain pari kertaa, mutta ehkä tuttavapiirini on vain korrektia. Mitä sinä ajattelet naisesta, joka ei halua lapsia?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevä ihminen ja jokaisen oma valinta.

Eivät lapset nyt mikään ilon ja tarkoituksen lähde ole kuitenkaan.

Vierailija
22/26 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kysynyt keneltäkään, miksi teillä ei ole lapsia tai koska esikoinen on tulossa jne...

Näin ollen en ole koskaan päätynyt keskustelemaan ideologisen velan kanssa, lapseton voi olla monella eri tapaa, jostain syystä velat tuntuvat olevan kovin kiivasta tyyppiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin eivät kyseenalaista tai mollaa vapaaehtoisesti "lapsellisia", en ajattele mitään. Jos tekevät edellä mainittua, pidän heitä typerinä. Ihan samoin kuin pidän kaikkia muitakin, jotka pitävät omaa elämäntapaansa ainona hyväksyttävänä vaihtoehtona. 

Vierailija
24/26 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velat satsaavat usein aika paljon voimavarojaan ja rahojaan eläinsuojelutyöhön.

Ihme ettei kukaan ole tuonut tätä puolta esille vielä.

Minusta joidenkin ihmisten kuuluu toimiakin niin . Minä ainakin suuntaan voimani tähän ja olen onnellinen.

Vierailija
25/26 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään kannata selitellä syytä miksei ole lapsia. Vain tyhmä kysyy sellaisesta. 

Vierailija
26/26 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta yhtään.