Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Peukutusketju: kumman valitset?
02.06.2019 |
Kos valitsen ensimmäisen, painat yläpeukkua, jos toisen, painat alapeukkua. Helppoa kuin heinänteko. maapähkinä vai manteli?
Kommentit (12313)
Lohkoperunat vai ranskalaiset ?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Uuniperunat vai juustokermaperunat ?
Muikunmäti vai kirjolohenmäti?
Lapselle nimeksi: Karoliina vai Eveliina?
Parempi ajanviete: pilkille vai shoppailemaan?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sitruunavalkosuklaapulla vai suolakinuskipulla (vaikea päätös, jonka jouduin eilen tekemään)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pääsiäistipuja vai pupuja koristeena?
Hinni vai Penni lapselle nimeksi?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jauhelihakeitto vai siskonmakkarakeitto
Arvo ja Ulla vai Aarre ja Oili sisaruksille?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
RHONY (tietäjät tietää)
Ramona vai Luan?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Munakoiso vai maa-artisokka?
Perunapiirakka vai perunarieska?
Alue: Aihe vapaa
Ostatko kilon mandariineja vai kilon banaaneja ?