Kuinka paljon sulla menee työpaikan eväisiin päivässä ?
Kommentit (15)
En ole koskaan laskenut. Teen etätöitä. Välillä syön lounaaksi edellisen päivän jämiä, välillä jätän lounaan kokonaan väliin ja välillä käyn syömässä lounasseteleillä (10 €/kpl) läheisessä ravintolassa.
Pari euroa? Eväsleipä (itse tehty) lisukkeineen ja jugurttia 1,5l/vko (vien alkuviikostanyhden ison ja yhden 0,5l purkin töihin), satunnaisesti mukana myös hedelmä/joku juoma (tuoremehu/vissy/limu)
Pidän summan alle 5€:ssa/pvä eli eväät sen mukaisesti. Kotiruoan jämiä, jokin Kokkikartanon tai Saarioisen eines, valmissalaatti yms. Välipalaksi usein banaani tai jokin jogurttityyppinen tai vaikkapa vaniljakauramössö granolalla. Välillä itse tehty smoothie.
En syö töissä yleensä muuta kuin jogurttia, rahkaa, nuudelia tai muuta nopeaa. Lisäksi kahvia ja kupillinen maksaa 10 senttiä. Joskus harvoin on jotain kotona tähteeksi jäänyttä ruokaa. Eväisiin menee 1-2€, riippuen vuoron pituudesta.
Syön useimmiten kotiruoan jämiä, eli euron tai kaksi. 9€ on kyllä hurjan paljon!
Kyllä laitossektorilla työskentelevänä säästän 150-200/kk syömällä töissä.
Jääkaapit ja kylmiö notkuu purtavaa.
Sillon tällön heittää merkkiä valvonta-ateriaan, niin ei kukaan rutkuta.
Nam!
1-2 euroa. Mulla on jotain kotona tehtyä perusruokaa sekä hedelmää/jugurttia.
1-2€.
Syön yleensä töisssö rahkaa tai raejuustoa. Kahvit ja kahvimmaidot tulee talon puolesta
Mihin fakin työpaikan eväisiin? Käyn lounaalla, en tee mitään työpaikan eväitä. Se on työpaikka eikä mikään päiväkerho.
Pienen maitopurkin verran viikossa. Juon paljon kahvia ja jos nälkä on niin syön puuroa. Näitä on työpaikalla tarjolla.