Mistä 55+ naiset löytää kumppaneita?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vanhemmepikin ihminen tarvitsee miespuolisen ystävän. Ei sellaisessa suhteessa enää seksihommat ole pääasia, vaan harrastus-juttu ja matkakaveri.
On turvallisempaa matkoilla kun on kumppani mukana.
Miksi ihmeessä tietyn ikäisen ihmisen pitäisi loppuelämä elää yksin, ilman miesseuraa.
Mitä helvettiä mä just luin??! Ei ole kuule seksistä aikomuskaan luopua eikä viisvitonen ole hautaan kaatumassa! Itse löysin juuri tanssiseurasta upean miehen,kylläkin kuus vuotta nuoremman- mutta ihana,komea ja hyvin viriili...
Ei museoista, näyttelyistä tai muista yleiskulttuurijutuista juuri vapaita miehiä löydy, sinne miehet pääsääntöisesti tukevat vaimon taluttamina. Nimenomaan, kuten joku sanoikin, kannattaa mennä miehisempien harrastusten pariin, esim. golfaamaan, ampumaradalle, sotahistorian luennoille ja retkille, metsästysseuraan, puistoshakkia pelaamaan jne.
Vierailija kirjoitti:
Leskimummini löysi mukavan mieskaverin eläkeläisten matkoilta.
55v eivät käy eläkeläisten matkoilla. Ovat vielä 10v työelämässä jos töitä on. Minäkin olen huomannut että on vaikea löytää ketään kun ei ole mitään tanssipaikkojakasn aikuisille enää missään. Raamattupiirit eivät kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vanhemmepikin ihminen tarvitsee miespuolisen ystävän. Ei sellaisessa suhteessa enää seksihommat ole pääasia, vaan harrastus-juttu ja matkakaveri.
Miksi ihmeessä tietyn ikäisen ihmisen pitäisi loppuelämä elää yksin, ilman miesseuraa.
Minulle seksi suhteessa on yhtä tärkeää kuin nuorempanakin. En kyllä tarvitse mitään impotenttiä papparaista mihinkään. Mieluummin reissaan sitten vaikka hauskojen naisystävien kanssa tai pitää ottaa joku nuorempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä tietyn ikäisen ihmisen pitäisi loppuelämä elää yksin, ilman miesseuraa.Minulle seksi suhteessa on yhtä tärkeää kuin nuorempanakin. En kyllä tarvitse mitään impotenttiä papparaista mihinkään. Mieluummin reissaan sitten vaikka hauskojen naisystävien kanssa tai pitää ottaa joku nuorempi mies.
Vaihdat matkakohteen Gambiaksi niin irtoaa kunnon airoa mummollekin.
Nolottaa mennä tinderiin jos siellä on jotain tuttuja ja kun vielä asiakaspalvelussa töissä niin...
Totuus on kyllä, että eipä mistään. Olen 57-vuotias, työelämässä vielä pitkään, hoikka ja hyväkuntoinen. Meikäläisestä kiinnostuvat noin 78-vuotiaat miehet, jos hekään. Eli yksin menee loppuikä, mikäs tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä tietyn ikäisen ihmisen pitäisi loppuelämä elää yksin, ilman miesseuraa.Minulle seksi suhteessa on yhtä tärkeää kuin nuorempanakin. En kyllä tarvitse mitään impotenttiä papparaista mihinkään. Mieluummin reissaan sitten vaikka hauskojen naisystävien kanssa tai pitää ottaa joku nuorempi mies.
Mu tukit ei kiinnosta eikä varsinkaan niiden elättäminen. Olen kiinnostunut varakkaammista miehistä.
No mutta Suomihan on täynnä näitä tänne tulleita nuoria miehiä, kyllä sieltä 55-vuotiaalle joku varmasti löytyy. Kokeile vaikka.
Vierailija kirjoitti:
55-vuotias ei ole eläkeläinen vielä noin kymmeneen vuoteen...
Matkoilta tosiaan löytyy seuraa tuonkin ikäiselle, ainakin rattopoikia ylenmäärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mu tukit ei kiinnosta eikä varsinkaan niiden elättäminen. Olen kiinnostunut varakkaammista miehistä.
Varakkaat miehet saavat nuorta kiinteää lihaa. Niitä ei mummujen lahoavat ruhot kiinnosta. Ja miksi kiinnostaisikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ihmissuhderuntamalla juna meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä harrastusseuraa löytyy ihan ystävistäkin, ei harratus- ja matkakaverin tarvitse mikään kumppani olla. Parisuhde on eri asia, siinä seksi on tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ihmissuhderuntamalla juna meni jo.
Sulla varmaan meni, jos sitä on koskaan ollutkaan, sen verran kapeakatseiselta vaikutat...
Facebookista.
Siellä varakkaat amerikkalaiset majurit, kenraalit,.. hakevat seuraa juuri sinusta.
Usein heiltä puuttuu vain lentolippu, että pääsevät tapaamaan sinua.
Voihan tämä 55 v. olla puumanainen, joka urkkii täällä mistä löytyisi nuoria uroksia.