Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Putkituksen jälkeen:

Vierailija
24.05.2006 |

Miten olette suojanneet lasten korvat ja oletteko aina tehneet sen????? meillä putket nyt 3:lla ja aiemmin ku oli kahdella niin ei kummemmin suojattu- nyt lääkäri antoi ohjeeksi vähintään kitti korviin kun kierre jatkunut jo pitkään. aiemmilla kerroilla sanoivat ettei tarvitse suojata jos ei ihan upposukelluksia tee kesää vasten tietää kyllä että lapset sukeltelee uimassa. putket on auttaneet ettei ole niiden aikana tulehduksia.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa/saunassa käynnin aikana ei suojattu lapsen korvia. Uimahallireissuilla ja uimarannalla lapsella oli korvakitti ja panta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan