Mitä tekisit jos kohtaisit kadulla inhoamasi poliitikon?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
En usko että poliitikot pahemmin kaduilla kuljeskelee yksinään tänä päivänä edes Suomessa. Ainakaan pitkiä matkoja.
Olen nähnyt hyvinkin monta poliitikkoa kadulla kulkemassa ihan yksin. En tietenkään seurannut, miten pitkän matkan kulkivat, mutta uskoisin että ihan normaalia elämää elävät. Kävihän Saulikin ihan itse kaupassa ostamassa vaippoja jne.
Oksennusrefleksille ei voi mitään.
Kerran satuin kävelemään Ben Zyskowiczin ohi, kun asuin niihin aikoihin samoilla kulmilla. Mulkaisin vihaisesti ja pettyneesti tuota ahnetta uusliberalistia ja plutokraattisen eliitin puudelia.
En yhtään mitään. Ei hän muutu yhtään sen siedettävämmäksi, vaikka minä tekisin mitä. Itsensä siinä vain vaikeuksiin saattaa, jos tuollaisessa tilanteessa jotain tekee.
En ainakaan löisi, koska en halua iskeä kättäni p'skaan.
Heräisin, sillä olisin nähnyt unta, poliitikko ei kävele. Taksilla ajavat veronmaksajien laskuun.
Toki on oikeus, mutta eihän se oikeus tarkoita, etteikö joku silti voi käydä päälle. Sitä paitsi ihan samalla tavalla minulla on oikeuksia, mutta poliitikot eivät päätöksissään niitä kunnioita.