Naisista on tullut minulle mielekäs harrastus. Sitoutuminen yhden kanssa ei vaan sovi minulle. Haluatko kysyä jotain?
Olen viime vuodet pannut naisia suorastaan kuin liukuhihnalta. Noin 70 prosenttia naisista on baarista tai kahviloista mukaan lähteneitä, mutta vapaamielisenä kuvioon ovat tulleet myös satunnaiset maksulliset naiset. Minulle seksistä joskus maksaminen ei ole ongelma, mutta en siitä puhu. Jokin kumma tarve valloittaa aina uusi kohde on jäänyt päälle sillä ajatuksella, että jossain vaiheessa sitoudun vielä yhteen ihmiseen. Huomaan silti ettei sitoutumiseen johtavaa tuttavuutta tunnu kolahtavan vaan kaikki vain seksiä. Näillä mennään. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (87)
Tunnen muutaman tuollaisen itsekkään itseään ajattelevan kaverin. Eivät pärjää naisten kanssa pidempään, koska eivät saat naista tarpeeksi kiimaan, kun asenne jo tökkii. Kun ei osaa, eikä halua huomioda naista ja keskittyä naisen tyydyttämiseen enemmän kuin omaansa, jää oikea nautinnollinen seksi kokematta. Itsekkäät eivät tajua, että vasta naisen täydellinen kiimaan saattaminen kruunaa miehenkin nautinnon. Jos miehellä on tällainen kyky ja halu, ei hänestä päästä otetta irti kukaan järkevä nainen. Heistä ei tule naisten miehiä, vaan onnellisen naisen mies. Heistä ei puhuta, eikä huudella muille.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aika pitkälti samanlainen kuin ap. Jostain syystä 15- vuotiaasta lähtien on seksiseuran saaminen ollut kohdallani helppoa. Olen koittanut olla kaksi kertaa pidemmässä suhteessa, mutta en pysty sitoutumaan yhteen naiseen. Kun seksiä saan niin helposti, niin mielelläni panen niin paljon kuin tarjontaa on.
Ja olen rehellinen naisille tästä. Monelle se on ok. 9 kymmenestä haluaa seksiä kanssani uudestaan myös jatkossa, joten ringissä on samaan aikaan useita eri naisia. Ja ainakin vielä uusia siunaantuu mukaan koko ajan.
Elämäni on mukavaa ja koen olevani etuoikeutettu. Tiedän, että tasan ei mene nallekarkit.
En saa mistään muusta asiasta niin hyvää mieltä kuin seksistä. Ehkä tämä on kohdallani tarkoitus tässä elämässä. Minusta ei tullut staraa tai yhteiskunnallisesti merkittävää henkilöä. Minusta tuli ihan rehellisesti melkoinen panomies, jonka seurassa monet naiset on viihtyneet ja halunneet olla. Muistan kuinka vaarivainaani aikoinaan antoi hyvän elämän ohjeen, jota olen noudattanut: "pane aina kun siihen on mahdollisuus, ettei sitten vanhana kaduta".
Vaarisi oli viisas mies. Kaltaisiasi panomiehiä ei hirveästi ole, koska viime kädessä naiset päättävät kuka heille kelpaa sänkyyn seuraksi.
Itselläni on vahva seksivietti, enkä ole sitä peitellyt. Oman kokemukseni mukaan naiset haluavat seksiä keskimäärin yhtä paljon kuin miehet, joten joka päivä kaduilla tulee vastaan puutteessa olevia naisia. Tai kaupassa, kirjastossa, harrastuksissa jne. Mieheltä vaaditaan vähän pelisilmää tässä, ja myös pakkien sietämistä. Mutta ainakin omalla kohdalla yrittäminen on usein palkittu.
Naiset on hyvä harrastus, mutta liian vakavasti ei harrastuksia pidäkään ottaa.
Millainen äitisuhde sinulla oli lapsena ja nuorena? Entä isäsuhde?
Itse olen aika pitkälti samanlainen kuin ap. Jostain syystä 15- vuotiaasta lähtien on seksiseuran saaminen ollut kohdallani helppoa. Olen koittanut olla kaksi kertaa pidemmässä suhteessa, mutta en pysty sitoutumaan yhteen naiseen. Kun seksiä saan niin helposti, niin mielelläni panen niin paljon kuin tarjontaa on.
Ja olen rehellinen naisille tästä. Monelle se on ok. 9 kymmenestä haluaa seksiä kanssani uudestaan myös jatkossa, joten ringissä on samaan aikaan useita eri naisia. Ja ainakin vielä uusia siunaantuu mukaan koko ajan.
Elämäni on mukavaa ja koen olevani etuoikeutettu. Tiedän, että tasan ei mene nallekarkit.
En saa mistään muusta asiasta niin hyvää mieltä kuin seksistä. Ehkä tämä on kohdallani tarkoitus tässä elämässä. Minusta ei tullut staraa tai yhteiskunnallisesti merkittävää henkilöä. Minusta tuli ihan rehellisesti melkoinen panomies, jonka seurassa monet naiset on viihtyneet ja halunneet olla. Muistan kuinka vaarivainaani aikoinaan antoi hyvän elämän ohjeen, jota olen noudattanut: "pane aina kun siihen on mahdollisuus, ettei sitten vanhana kaduta".