Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisista on tullut minulle mielekäs harrastus. Sitoutuminen yhden kanssa ei vaan sovi minulle. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
01.06.2019 |

Olen viime vuodet pannut naisia suorastaan kuin liukuhihnalta. Noin 70 prosenttia naisista on baarista tai kahviloista mukaan lähteneitä, mutta vapaamielisenä kuvioon ovat tulleet myös satunnaiset maksulliset naiset. Minulle seksistä joskus maksaminen ei ole ongelma, mutta en siitä puhu. Jokin kumma tarve valloittaa aina uusi kohde on jäänyt päälle sillä ajatuksella, että jossain vaiheessa sitoudun vielä yhteen ihmiseen. Huomaan silti ettei sitoutumiseen johtavaa tuttavuutta tunnu kolahtavan vaan kaikki vain seksiä. Näillä mennään. Haluatko kysyä jotain?

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tarvitset kalliin baari-illan saadaksesi naisen sänkyyn? Eivätkö tule selvinpäin? Tinderistä kelvollinen mies saa naisen sänkyynsä ihan oman kahvimukinsa hinnalla, nainen maksaa omansa.

Vierailija
22/87 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä tuota, että miten kukaan lähtee esim. kahvilasta suoraan panemaan jonkun kanssa. Onko siitä siis sovittu jo etukäteen?

Kun jos mä menen kahville, niin tosiaan menen kahville enkä tule siinä sivussa panneeksi ketään.

Mitä ihmeteltävää siinä on? Ihmiset tykkäävät harrastaa seksiä. Seksiseuraakin haetaan, jos siltä tuntuu.

Niin niin, mutta mitä siinä tapahtuu? Jos klo 15 hörppäät kahvia ja klo 16.30 ulkoilutat jormaa, niin mitä tuossa puolessatoista tunnissa tapahtuu?

Vai alatko vaan jossain vaiheessa heilutella toisen käden etusormea toisen käden peukalon ja etusormen muodostamassa reiässä ja kävelette sitten peräkanaa ulos?

Kysymyksiähän sä halusit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko koskaan miettinyt onko sulla lapsia tuolla maailmalla? Tiedän (en tunne) pari naista, joilla on isätön lapsi. Tietävät isän, mutteivät ole halunneet kertoa lapsesta. Olen itse nainen, joten tiedän, ettei minulla ole lapsia, joista en tiedä. Mietittekö te miehet tällaista vaihtoehtoa?

Vastaus: mietimme.

Tuo asia on naiselle se etu, eipähän ainakaan tiedostamatta ole siittänyt ihmisiä maailmaan. Monikin mies varmaan on kuollut lapsettomana, luullen että tähän sukuni päättyy. Mutta todellisuus voikin olla erilainen ja jossain Vietnamissa, Brasiliassa ja Latviassa on naikkonen jonka ovat panneet paksuksi.

Tämä asia myös antanee osviittaa siihen, miksi miehet haluavat tehdä isyystestin ihan vaikka vakaassa parisuhteessa (eikä naisten tulisi suuttua siitä). Koskaan ei voi tietää. Naisen etuoikeus on aina se, että tietääpähän että on oma lapsi kun tulee omasta haarasta ulos.

Vierailija
24/87 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko analysoinyt mistä tämä sitoutumiskyvyttömyys tulee? Oletko aiemmin pettynyt parisuhteissa vai pystytkö rakastamaan toista ihmistä täysillä? Minulla tulee mieleen, että kärsit jonkun sortin mt-ongelmasta tai pakenet itseäsi ja todellisia tunteitasi?

En haluaisi edes tutustua kaltaiseesi mieheen, sillä vaikka "se paikka" ei kulu niin kyllä vaihtuvat kumppanit kuluttaa ihmistä. Satunnaiset yhden illan jutut vielä jotenkin ymmärrän, mutta en sinun elämäntapaasi.

Voin kertoa ap:n puolesta, ei se (miesten kohdalla) ole mikään mt-ongelma, vaan irtoseksivietti syntyy runsaan tarjonnan vuoksi. Siis, naisensaannin helppous on se, mikä saa tuon "mielenhäiriön" aikaan. Toinen syy siihen löytyy tästä ketjusta, eli, koska naiset hyväksyvät sen, ehkä jopa ihannoivat tuollaisia miehiä, kuten aloituksen saama positiivinen palaute kertoo.

Pisteet ap:n trollailulle siitä, että aloitus upposi naisiin kuin... ...Nyt selvisi sekin, ettei seksistä maksaminenkaan ei oel ongelma, kun mies on "todistanut" saavansa pillua ilmaisikin.

Vierailija
25/87 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluis tuntee tollasta ihmistä 😁

Vierailija
26/87 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastatko agilityä? Maksatko trimmauksen?

Miten agility liittyy aiheeseen?

Ei mitenkään, mutta ap sanoikin otsikossa vain "jotain", ei "jotain aiheeseen liittyvää"

-eri-

Vierailija
27/87 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko saanu niiltä naisilta mimmosta palautetta, siis että oliko seksi kanssasi tyydyttävääkin?

Vierailija
28/87 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan mahdollista että olet katkeroitunut kun kukaan nainen ei ole halunnut sitoutua sinuun ja siksi olet kehittänyt heistä harrastuksen?

Vierailija
29/87 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama harrastus, tosin mä pelaan miehiä. Ja mulle harrastus on vähän halvempaa ja ehkä helpompaa :)

Vierailija
30/87 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ylpeä itsestäsi? Mitä koet, että sinusta jää tänne maailmaan, kun olet poissa?

Luetko koskaan kirjoja? Entä katsotko uutisia? Millainen on arvomaailmasi?

Vierailija
31/87 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN!

Vierailija
32/87 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko analysoinyt mistä tämä sitoutumiskyvyttömyys tulee? Oletko aiemmin pettynyt parisuhteissa vai pystytkö rakastamaan toista ihmistä täysillä? Minulla tulee mieleen, että kärsit jonkun sortin mt-ongelmasta tai pakenet itseäsi ja todellisia tunteitasi?

En haluaisi edes tutustua kaltaiseesi mieheen, sillä vaikka "se paikka" ei kulu niin kyllä vaihtuvat kumppanit kuluttaa ihmistä. Satunnaiset yhden illan jutut vielä jotenkin ymmärrän, mutta en sinun elämäntapaasi.

Voin kertoa ap:n puolesta, ei se (miesten kohdalla) ole mikään mt-ongelma, vaan irtoseksivietti syntyy runsaan tarjonnan vuoksi. Siis, naisensaannin helppous on se, mikä saa tuon "mielenhäiriön" aikaan. Toinen syy siihen löytyy tästä ketjusta, eli, koska naiset hyväksyvät sen, ehkä jopa ihannoivat tuollaisia miehiä, kuten aloituksen saama positiivinen palaute kertoo.

Pisteet ap:n trollailulle siitä, että aloitus upposi naisiin kuin... ...Nyt selvisi sekin, ettei seksistä maksaminenkaan ei oel ongelma, kun mies on "todistanut" saavansa pillua ilmaisikin.

Olen myös huomannut että naisilla on vainu tunnistaa miehet jotka saavat helposti. Sitä ei selitä ulkonäkö yksin vaan jokin muu habitus ja itsevarmuus. Itse olen kokenut tämän usein. Jos olen väkinäisesti pakolla hakemassa naista jäön helposti ilman. Sitren on niitä iltoja kun aura ja fiilis on kohdallaan ja voin ihan valita naisen

Vierailija
33/87 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myös huomannut että naisilla on vainu tunnistaa miehet jotka saavat helposti. Sitä ei selitä ulkonäkö yksin vaan jokin muu habitus ja itsevarmuus. Itse olen kokenut tämän usein. Jos olen väkinäisesti pakolla hakemassa naista jäön helposti ilman. Sitren on niitä iltoja kun aura ja fiilis on kohdallaan ja voin ihan valita naisen

Se on se, että seksi ei ole ns "big deal" kun seksiä saa jatkuvasti. Eikä täten siis ole myöskään janoinen seksin suhteen ja se huokuu. Seksiä saamattomat ovat janoisia seksin perään ja heille seksi on myös "big deal".

Vierailija
34/87 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus pahoin pettynyt kun liian nuorena tyhmyyttäni menin naimisiin täysin väärän ihmisen kanssa. Motiivit oli ulkoisen paineen kautta osaltaan. Oli helpotus päästää irti hänestä ja erota.

Vierailija
35/87 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on se, että seksi ei ole ns "big deal" kun seksiä saa jatkuvasti. Eikä täten siis ole myöskään janoinen seksin suhteen ja se huokuu. Seksiä saamattomat ovat janoisia seksin perään ja heille seksi on myös "big deal".

Mieheen myös jää seksin tuoksu, naiset haistaa miehessä toisen naisen vaginan tuoksun. Seksi myös itsessään nostaa tutkitusti testosteronia miehessä, joten tämäkin auttaa miestä olemaan viehättävämpi. Se on loputon hyvän ympyrä miehen hyvinvoinnille, jos saa seksiä. Ja sitten päinvastaisessa tilanteessa: Hungry don't get fed. 

Vierailija
36/87 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tarvitset kalliin baari-illan saadaksesi naisen sänkyyn? Eivätkö tule selvinpäin? Tinderistä kelvollinen mies saa naisen sänkyynsä ihan oman kahvimukinsa hinnalla, nainen maksaa omansa.

Hmm kyllä baari on ympäristönä tinderiä vaativampi.

Vierailija
37/87 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset on likaisia

Vierailija
38/87 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt kyllä yleistät. Minä en ainakaan millään lailla ihannoi ap:n kuvailemaa toimintaa. Päin vastoin. Sinänsä minulle on ihan sama mitä kukakin elämällään tekee, mutta ap:n kaltaisia miehiä haluan vältellä viimeiseen asti.

Vierailija
39/87 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielisiä nämä kaikkea kävelevää panevat miehet. Puhumattakaan kaikista taudeista.

Vierailija
40/87 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko saanu niiltä naisilta mimmosta palautetta, siis että oliko seksi kanssasi tyydyttävääkin?

Olen hyvin usein varsinkin parista asiasta tässö yksityiskohtiin menempttä Seksin salat osaan mut joku siinä on ettei vakavaan parisuhteeseen löydy tatsia tai sidettä.