Naisista on tullut minulle mielekäs harrastus. Sitoutuminen yhden kanssa ei vaan sovi minulle. Haluatko kysyä jotain?
Olen viime vuodet pannut naisia suorastaan kuin liukuhihnalta. Noin 70 prosenttia naisista on baarista tai kahviloista mukaan lähteneitä, mutta vapaamielisenä kuvioon ovat tulleet myös satunnaiset maksulliset naiset. Minulle seksistä joskus maksaminen ei ole ongelma, mutta en siitä puhu. Jokin kumma tarve valloittaa aina uusi kohde on jäänyt päälle sillä ajatuksella, että jossain vaiheessa sitoudun vielä yhteen ihmiseen. Huomaan silti ettei sitoutumiseen johtavaa tuttavuutta tunnu kolahtavan vaan kaikki vain seksiä. Näillä mennään. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan mahdollista että olet katkeroitunut kun kukaan nainen ei ole halunnut sitoutua sinuun ja siksi olet kehittänyt heistä harrastuksen?
Olet ehkä osaltaan oikeassa. Vaikka ihailen naisia ja olen naisiin koukussa myönnän samaan aikaan tuntevani ärtymystä tai jonkin sortin "katkeruutta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko analysoinyt mistä tämä sitoutumiskyvyttömyys tulee? Oletko aiemmin pettynyt parisuhteissa vai pystytkö rakastamaan toista ihmistä täysillä? Minulla tulee mieleen, että kärsit jonkun sortin mt-ongelmasta tai pakenet itseäsi ja todellisia tunteitasi?
En haluaisi edes tutustua kaltaiseesi mieheen, sillä vaikka "se paikka" ei kulu niin kyllä vaihtuvat kumppanit kuluttaa ihmistä. Satunnaiset yhden illan jutut vielä jotenkin ymmärrän, mutta en sinun elämäntapaasi.
Voin kertoa ap:n puolesta, ei se (miesten kohdalla) ole mikään mt-ongelma, vaan irtoseksivietti syntyy runsaan tarjonnan vuoksi. Siis, naisensaannin helppous on se, mikä saa tuon "mielenhäiriön" aikaan. Toinen syy siihen löytyy tästä ketjusta, eli, koska naiset hyväksyvät sen, ehkä jopa ihannoivat tuollaisia miehiä, kuten aloituksen saama positiivinen palaute kertoo.
Pisteet ap:n trollailulle siitä, että aloitus upposi naisiin kuin... ...Nyt selvisi sekin, ettei seksistä maksaminenkaan ei oel ongelma, kun mies on "todistanut" saavansa pillua ilmaisikin.
Mikä ihmeen "positiivinen palaute"? Siis millaista palautetta sinä oletit aloittajan saavan ja miksi? Ja mitä taas seksistä maksamiseen tulee, niin en ole vielä huomannut ketjussa yhdenkään naisen pitävän sitä hyväksyttävänä omalle miehelleen. Mutta miksi ihmeessä tuikituntemattomien miesten seksin ostosta tai seksielämästä ylipäätään pitäisi suuttua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko koskaan miettinyt onko sulla lapsia tuolla maailmalla? Tiedän (en tunne) pari naista, joilla on isätön lapsi. Tietävät isän, mutteivät ole halunneet kertoa lapsesta. Olen itse nainen, joten tiedän, ettei minulla ole lapsia, joista en tiedä. Mietittekö te miehet tällaista vaihtoehtoa?
Vastaus: mietimme.
Tuo asia on naiselle se etu, eipähän ainakaan tiedostamatta ole siittänyt ihmisiä maailmaan. Monikin mies varmaan on kuollut lapsettomana, luullen että tähän sukuni päättyy. Mutta todellisuus voikin olla erilainen ja jossain Vietnamissa, Brasiliassa ja Latviassa on naikkonen jonka ovat panneet paksuksi.
Tämä asia myös antanee osviittaa siihen, miksi miehet haluavat tehdä isyystestin ihan vaikka vakaassa parisuhteessa (eikä naisten tulisi suuttua siitä). Koskaan ei voi tietää. Naisen etuoikeus on aina se, että tietääpähän että on oma lapsi kun tulee omasta haarasta ulos.
Jos oleet vainosi kanssa sopinut, että nyt yritetään lasta ja vaimo tulee paksuksi niin kuinka todennäköisenä pidät sitä, että vaimo on pannut juuri tuona ajanjaksona antanut paljaalla jollekin toiselle? Jos vielä jaksaisit sen raskausajan odottaa ja jos syntyy vauva, joka näyttää aivan sinulta eikä sinulla ole velj niin vieläkö varmuuden vuoksi haluat testin? Okei, omaa miestäni en olisi pistänyt vaihtoon vaikka olisikin sanonut olevansa kasvosokea ja haluavansa testin. Mutta ei kyllä halunnut ja näkee ilman testiäkin, että hänen ovat. Ymmärrän, että oma isyys epäilyttää jos lapsella on eri ihonväri kuin vanhemmillaan, mutta miksi ei kannattaisi silmiinsä luottaa jos on itsekin ihan vakuuttunut olevansa isä? Kuulostaa vaan mielisairaalta.
Aloittajalle kysymys: minkälaista seksiseuraa löydät kahviloista? Itse en voisi kuvitella, että olisin ikinä pitänyt tuntematonta niin haluttavana, että olisin lähtenyt naimaan kahvilasta ja sitten "heippa". Nuo naiset kuulostavat aina rikkinäisiltä ihmisiltä, eikö seksi olisi ehkä parempaa edes vähän tasapinoisemman naisen kanssa? Onko tullut paljon hulluja tai yllättäviä takertujia vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko koskaan miettinyt onko sulla lapsia tuolla maailmalla? Tiedän (en tunne) pari naista, joilla on isätön lapsi. Tietävät isän, mutteivät ole halunneet kertoa lapsesta. Olen itse nainen, joten tiedän, ettei minulla ole lapsia, joista en tiedä. Mietittekö te miehet tällaista vaihtoehtoa?
Tuo asia on naiselle se etu, eipähän ainakaan tiedostamatta ole siittänyt ihmisiä maailmaan. Monikin mies varmaan on kuollut lapsettomana, luullen että tähän sukuni päättyy. Mutta todellisuus voikin olla erilainen ja jossain Vietnamissa, Brasiliassa ja Latviassa on naikkonen jonka ovat panneet paksuksi.
Tämä asia myös antanee osviittaa siihen, miksi miehet haluavat tehdä isyystestin ihan vaikka vakaassa parisuhteessa (eikä naisten tulisi suuttua siitä). Koskaan ei voi tietää. Naisen etuoikeus on aina se, että tietääpähän että on oma lapsi kun tulee omasta haarasta ulos.
Jos oleet vainosi kanssa sopinut, että nyt yritetään lasta ja vaimo tulee paksuksi niin kuinka todennäköisenä pidät sitä, että vaimo on pannut juuri tuona ajanjaksona antanut paljaalla jollekin toiselle? Jos vielä jaksaisit sen raskausajan odottaa ja jos syntyy vauva, joka näyttää aivan sinulta eikä sinulla ole velj niin vieläkö varmuuden vuoksi haluat testin? Okei, omaa miestäni en olisi pistänyt vaihtoon vaikka olisikin sanonut olevansa kasvosokea ja haluavansa testin. Mutta ei kyllä halunnut ja näkee ilman testiäkin, että hänen ovat. Ymmärrän, että oma isyys epäilyttää jos lapsella on eri ihonväri kuin vanhemmillaan, mutta miksi ei kannattaisi silmiinsä luottaa jos on itsekin ihan vakuuttunut olevansa isä? Kuulostaa vaan mielisairaalta.
Aloittajalle kysymys: minkälaista seksiseuraa löydät kahviloista? Itse en voisi kuvitella, että olisin ikinä pitänyt tuntematonta niin haluttavana, että olisin lähtenyt naimaan kahvilasta ja sitten "heippa". Nuo naiset kuulostavat aina rikkinäisiltä ihmisiltä, eikö seksi olisi ehkä parempaa edes vähän tasapinoisemman naisen kanssa? Onko tullut paljon hulluja tai yllättäviä takertujia vastaan?
No, jos se on aina suurempi kuin 0.0%, niin tekisin isyystestin.
Ja luontaisesti kun mies saa lapsen, siinä on aina tuo mahdollisuus. AINA.
Tuo kysymyksesi itsessään vain validoi sitä entistä kovemmin, miksi jokaisen miehen tulisi aina teettää isyystesti. Koska kysymyksesi osoittaa sen, että te naiset tiedätte että miehellä ei ole tuossa tilanteessa oikein mitään pelkoa epäillä mitään. Mutta, se ei vaadi kuin sen että silmä välttää viideksi minuutiksi ja se on jo (teoriassa) mahdollista.
Tämä jälleen osoittaa sen, että nämä isyystestit pitäisi vain automatisoida 100% syntyjille.
Ut3lias 1avioin3n kirjoitti:
Oletko ylpeä itsestäsi? Mitä koet, että sinusta jää tänne maailmaan, kun olet poissa?
Luetko koskaan kirjoja? Entä katsotko uutisia? Millainen on arvomaailmasi?
EGO :D
Mitä susta jää...ei mitn, luuseri.
Juttusi oli silkkaa pjaskaa, ei mulla muuta :D
Ut3lias 1avioin3n kirjoitti:
Oletko ylpeä itsestäsi? Mitä koet, että sinusta jää tänne maailmaan, kun olet poissa?
Luetko koskaan kirjoja? Entä katsotko uutisia? Millainen on arvomaailmasi?
Tämä tulee nyt sivusta, mutta miksi epäillään ihmisen olevan yksinkertainen tai pinnallinen, jos ei halua sitoutua tai on utelias ja pitää seksistä? Olen itse sivistynyt ja älykäs ja kyllä, harrastan irtosuhteita. Oikeastaan tällöin jää enemmän aikaa esim. lukemiselle koska omaa aikaa on paljon.
Älykkyys itseasiassa mahdollistaa perinteisten arvojen kyseenalaistamisen. Ei jotenkin tunne niin paljon vetoa valmiiksi pedattuun elämään, vaan tykkää tutkiskella itseään ja muita syvällisemmin, ihmisten itsenäisyyden ja muihin liittymisen tarpeen kysymyksiä, näiden mahdollista ristiriitaa. Älykäs myös ymmärtää sen massiivisen merkityksen, mikä on sillä, kenen kanssa elämääsi rakennat ja jaat. Muut ihmiset eivät ole uhka, eivätkä toisaalta vain välineitä oman elämän ja itsen rakentamiseen. Kuinka moni rakentaa sitä ihanne-elämää vain huomatakseen, ettei oikeastaan edes pidä kumppanistaan niin paljon lopulta? Ei tunneta itseä eikä kumppania, tässäkö syvällisiä arvoja? No ainakin perinteisiä. Mitä perinteiset, yksinkertaiset ihmiset antavat maailmalle, luulevat että oman itsen ajatteleminen tuottaa jotain muillekin, justiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos se on aina suurempi kuin 0.0%, niin tekisin isyystestin.
Ja luontaisesti kun mies saa lapsen, siinä on aina tuo mahdollisuus. AINA.
Tuo kysymyksesi itsessään vain validoi sitä entistä kovemmin, miksi jokaisen miehen tulisi aina teettää isyystesti. Koska kysymyksesi osoittaa sen, että te naiset tiedätte että miehellä ei ole tuossa tilanteessa oikein mitään pelkoa epäillä mitään. Mutta, se ei vaadi kuin sen että silmä välttää viideksi minuutiksi ja se on jo (teoriassa) mahdollista.
Tämä jälleen osoittaa sen, että nämä isyystestit pitäisi vain automatisoida 100% syntyjille.
Joo en sitä vastusta, minulla on puhtaat jauhot pussissa. Jos tällä kertaa leikataan eläkkeiden yläpäästä, kotitalousvähennykset takaisin kiitos. Koulutuksesta tai varhaiskasvatuksesta ei ole varaa ottaa mitään pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko analysoinyt mistä tämä sitoutumiskyvyttömyys tulee? Oletko aiemmin pettynyt parisuhteissa vai pystytkö rakastamaan toista ihmistä täysillä? Minulla tulee mieleen, että kärsit jonkun sortin mt-ongelmasta tai pakenet itseäsi ja todellisia tunteitasi?
En haluaisi edes tutustua kaltaiseesi mieheen, sillä vaikka "se paikka" ei kulu niin kyllä vaihtuvat kumppanit kuluttaa ihmistä. Satunnaiset yhden illan jutut vielä jotenkin ymmärrän, mutta en sinun elämäntapaasi.
Voin kertoa ap:n puolesta, ei se (miesten kohdalla) ole mikään mt-ongelma, vaan irtoseksivietti syntyy runsaan tarjonnan vuoksi. Siis, naisensaannin helppous on se, mikä saa tuon "mielenhäiriön" aikaan. Toinen syy siihen löytyy tästä ketjusta, eli, koska naiset hyväksyvät sen, ehkä jopa ihannoivat tuollaisia miehiä, kuten aloituksen saama positiivinen palaute kertoo.
Pisteet ap:n trollailulle siitä, että aloitus upposi naisiin kuin... ...Nyt selvisi sekin, ettei seksistä maksaminenkaan ei oel ongelma, kun mies on "todistanut" saavansa pillua ilmaisikin.
Mikä ihmeen "positiivinen palaute"? Siis millaista palautetta sinä oletit aloittajan saavan ja miksi? Ja mitä taas seksistä maksamiseen tulee, niin en ole vielä huomannut ketjussa yhdenkään naisen pitävän sitä hyväksyttävänä omalle miehelleen. Mutta miksi ihmeessä tuikituntemattomien miesten seksin ostosta tai seksielämästä ylipäätään pitäisi suuttua?
Tämä ketju olisi jo poistettu, jos se olisi tunnistettu trollailuksi, mitä se on - johan noista vastauksista näkee, että ap on joko paskanpuhuja luonnostaan, tai trollailee muuten vain. Positiivinen palaute on suhteellista, normivastine tällä foorumilla hieman eri lailla muotoiltuun, mutta samansisältöiseen viestiin olisi avain erilainen, varsinkin seksin oston suhteen. Siis jo se, että asiaa ei oteta esille on merkki erilaisesta suhtautumisesta.
Ainakin taudit pelottaisivat paljon, jos sänkykumppani olisi joka kerta eri. Toisille sänkyelämä on niin intiimiä ja tunteisiin menevää, että jatkuva kumppaneiden muuttuminen aiheuttaisi ahdistumista ja ”hajottaisi”.
Itse en pystyisi tuollaiseen, ollenkaan. Vaikka kuinka jäisi aikaa lukea kirjoja ja tutkiskella itseään . Mieluummin olisin ilman sänkyelämää, jos sinkku olisin.
Ihan sama, vaikka olen nykystandardien mukaan tylsä ja konservatiivi! Etsin ihmisestä muuta kuin pintaa ja hetken huumaa. Elämänkumppania ja keskusteluseuraa.
Tässä on varmaan kysymys arvomaailmoista, jotka todellakkn voivat olla huikean erilaiset.
Toivottavasti ap. pysyy terveenä. Toivottavasti kukaan, joka etsii todellista rakkautta, ei törmää sinuun. Toivottavasti sinusta tulee onnellinen.
Terveisin: Egoa vailla oleva Luuseri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt kyllä yleistät. Minä en ainakaan millään lailla ihannoi ap:n kuvailemaa toimintaa. Päin vastoin. Sinänsä minulle on ihan sama mitä kukakin elämällään tekee, mutta ap:n kaltaisia miehiä haluan vältellä viimeiseen asti.
Yleistin vastausten ja peukkujen perusteella. Ja vaikket ehkä ihailisi kuvattua toimintaa, niin ehkä mietit ennen kaikkea menetettyjä positiivisia attribuutteja, jotka ovat naismenestyksen takana.
Minusta on hassua, että ap herättää noin paljon negatiivisia tunteita. Minä pidän eniten juuri hänenlaisistaan miehistä. Menin nsimisiinkin sellaisennksnssa, kun hän oki rauhoittunut. Olen kyllä itsekin läheisyys- js sitoutumiskammoinen ja tekisi mieli vieraita miehiä, vaikka olen pettänyt lopulta vain kerran ja sittemmin oppinut vastustamaan houkutusta. Mutta ihastun jatkuvasti nimenomaan ap:n kaltaisiin miehiin, en osaa sanoa, mistä heidät tunbista. Ehkä sellaisesta tietystä överi-itsevarmasta ilmeestä silmissä ja olemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on hassua, että ap herättää noin paljon negatiivisia tunteita. Minä pidän eniten juuri hänenlaisistaan miehistä. Menin nsimisiinkin sellaisennksnssa, kun hän oki rauhoittunut. Olen kyllä itsekin läheisyys- js sitoutumiskammoinen ja tekisi mieli vieraita miehiä, vaikka olen pettänyt lopulta vain kerran ja sittemmin oppinut vastustamaan houkutusta. Mutta ihastun jatkuvasti nimenomaan ap:n kaltaisiin miehiin, en osaa sanoa, mistä heidät tunbista. Ehkä sellaisesta tietystä överi-itsevarmasta ilmeestä silmissä ja olemuksesta.
Lisää vettä myllyyn, hyvä Ap ja trollikaverit! :D
Ja ihan tosissaan, kaikki tietävät, että "10-tason" mies, joka viehättää naisia, mutta panee joka reikää, panee pääsääntöisesti "4-6" tason reikiä (max). :D Ap ei siis ole "10-tason" mies, kyllä ristiin rastiin naiminen rokottaa pisteitä. Sanoisin "7" korkeintaan.
Koska ne "alfat", jotka saavat naisia haluavat kympin naisen. Kympin nainen taas jättää jos hänelle ei olla uskollisia, kympin nainen ei halua tauteja ja jakaa lastensa perintöä lehtolapsille.
Mutta 5/5, provonne on varsin onnistunut. Näitä lisää. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan tosissaan, kaikki tietävät, että "10-tason" mies, joka viehättää naisia, mutta panee joka reikää, panee pääsääntöisesti "4-6" tason reikiä (max). :D Ap ei siis ole "10-tason" mies, kyllä ristiin rastiin naiminen rokottaa pisteitä. Sanoisin "7" korkeintaan.
Koska ne "alfat", jotka saavat naisia haluavat kympin naisen. Kympin nainen taas jättää jos hänelle ei olla uskollisia, kympin nainen ei halua tauteja ja jakaa lastensa perintöä lehtolapsille.
Vastasit minulle, mutta kirjoitin kyllä ihan tosissani. Miksi arvelet minun trollaavan?
En arvioi miehiä tai itseäni numeroilla. Miehiä arvioin ns siinä mielessä ainoastaan, että haluanko heitä vai en. Toistaiseksi olen halunnut vain ap:n kaltaisia miehiä. Miksi ihmeessä pitäisi siis tieten tahtoen mennä yksiin toisenlaisen, ei-sytyttävän miehen kanssa? Outoahan se olisi.
Niin ja kyllä veikkaan ap:n myös asettuvan aloilleen aikanaan, kun kyllästyy tuohon harrastukseensa, samalla lailla kävi miehellenikin, onneksi se kokemus ja itsevarmuus jäi jäljelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastasit minulle, mutta kirjoitin kyllä ihan tosissani. Miksi arvelet minun trollaavan?
En arvioi miehiä tai itseäni numeroilla. Miehiä arvioin ns siinä mielessä ainoastaan, että haluanko heitä vai en. Toistaiseksi olen halunnut vain ap:n kaltaisia miehiä. Miksi ihmeessä pitäisi siis tieten tahtoen mennä yksiin toisenlaisen, ei-sytyttävän miehen kanssa? Outoahan se olisi.
Niin ja kyllä veikkaan ap:n myös asettuvan aloilleen aikanaan, kun kyllästyy tuohon harrastukseensa, samalla lailla kävi miehellenikin, onneksi se kokemus ja itsevarmuus jäi jäljelle.Jaa no se kertoo sitten ihan tarpeeksi sinun "tasostasi"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset vihaavat luonnostaan heikkoja miehiä.
Olet juuri sellainen saastainen pelimies jotka "oksennus jos joku rändömi mies kehtaa tulla mulle juttelemaan"-mammat ansaitsevat.
Onks 2004 vuoden Avensiksen jakopää hihnalla vai ketjulla?
Vierailija kirjoitti:
Vastenmielisiä nämä kaikkea kävelevää panevat miehet. Puhumattakaan kaikista taudeista.
Hyvin kelpaavat kuitenkin.
Ei minulla taida olla mitään kysyttävää. Itselläni oli ennen avioliittoa muutama villi vuosi, samoin avioeron jälkeen, mutta pohjimmiltani olen aina hakenut parisuhdetta. Yhden yön juttuja ja satunnaisia useammankin kerran tuttavuuksia on kertynyt vain siksi, että avioeroni ja nykyisen suhteeni välissä ehti olla yli 20 vuotta. Luulen, että oma kiintiöni on täynnä. Jos nykyisestä puolisostani jostain syystä eroan, niin seksi ei todellakaan ole se ensimmäinen asia, mitä lähden hakemaan, niin tärkeää ja hauskaa kuin se onkin.
En ole enää aikoihin laskenut, kuinka monen miehen kanssa olen ollut. Viimeisinä vuosina ennen nykyistä parisuhdettani uusia kumppaneita ei ollut enää kuin 1-2 vuodessa, korkeintaan 3. Jossain 80-100 välissä luku kuitenkin on.
Minulle yksi näin ajatteleva ja yhteen ihmiseen kerrallaan sitoutuva nainen, kiitos!