Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitää ilkeästi kommentoida ylupainoisilta ihmisille

Vierailija
01.06.2019 |

Niin miksi pitää?Olen ...Hui kamalaa... läski ja joutunut kuulemaan kaikenlaista kommentointia ulkonäöstäni ja ihan tuntemattomilta ja julkisisilla paikoilla.Luuletteko te kommentoijat, että en tiedä olevani läski, ja luuletteko että en tiedä että pitäisi laihduttaa? Miksi käyttäydytte näin idioottimaisesti?Antaisitte minun olla rauhassa, vai onko teillä niin huono itsetunto, että pitää sitä yrittää nostattaa haukkumalla läskejä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis itse en harrasta, mutta idiootit on idiootteja ja möllit möllejä.......

Vierailija
2/13 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten käytöstavat ovat huonontuneet. Ensin pidettiin ihan hyväksyttävänä narkkareiden ja alkoholistien haukkumista. Sitten tupakoitsijoiden mollaamista. Nyt kehitys on siirtynyt jo ylipainoisiin. Moni ylipainoinen on itse ollut edistämässä kehitystä omalla käytöksellään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä takaisin jotain heidän ulkonäöstään, niin menevät hiljaiseksi.Toimii.Itsellä on fyysinen vamma, mistä joudun kuulemaan huutoja ja heittoja

Vierailija
4/13 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille muillekin normeista poikkeaville ilkeillään. Ei ylipainoiset ole ainoita haukkumisen kohteeksi joutuvia. Itselläni on silmävamma ja olen joutunut kuulemaan siitä huomautteluja muilta ihmisiltä koko ikäni.

Äidilläni on punakka ruusufinni-iho. Samoin hän saa kuulla siitä, vaikka tasan tarkkaan tietää itsekin asian, mutta ei voi sille mitään.

Ihmiset purkavat omaa pahaa oloaan ilkeilemällä muille ja osa on vain niin yksinkertaisia ja tyhmiä, eikä omaa lainkaan tilannetajua.

Vierailija
5/13 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten käytöstavat ovat huonontuneet. Ensin pidettiin ihan hyväksyttävänä narkkareiden ja alkoholistien haukkumista. Sitten tupakoitsijoiden mollaamista. Nyt kehitys on siirtynyt jo ylipainoisiin. Moni ylipainoinen on itse ollut edistämässä kehitystä omalla käytöksellään.

Ai miten niin on omalla käytöksellään.Jos vain olet olemassa.Ilmeisesti pitäisi pysyä kotona lukkojen takana ja liikkua vain pimeällä kun näitä kommentointia riittää

Vierailija
6/13 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisenä läskinä voin sanoa, että kommentoijat olivat 99,99 prosenttisesti miehiä, eri ikäisiä ja eri tilanteissa.Miehillä ilmeisesti on oikeus kommentoida kenen tahansa naisen ulkonäköä missä vaan ja miten vaan

Vierailija
7/13 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille muillekin normeista poikkeaville ilkeillään. Ei ylipainoiset ole ainoita haukkumisen kohteeksi joutuvia. Itselläni on silmävamma ja olen joutunut kuulemaan siitä huomautteluja muilta ihmisiltä koko ikäni.

Äidilläni on punakka ruusufinni-iho. Samoin hän saa kuulla siitä, vaikka tasan tarkkaan tietää itsekin asian, mutta ei voi sille mitään.

Ihmiset purkavat omaa pahaa oloaan ilkeilemällä muille ja osa on vain niin yksinkertaisia ja tyhmiä, eikä omaa lainkaan tilannetajua.

👍👍👍

Vierailija
8/13 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme läskiviha Suomessa on. Mielestäni Tämä kohdistuu erityisesti naisiin.Mieshän voi olla läski, nainen ei. Siiderivalas on tämä yleisin kutsumanimi, mitä nämä Suomi miehet naisesta käyttää, oli aihe mikä vaan.Esimerkiksi jossain lehdessä oli juttua Jääkiekon mm mitalista, niin oli tämänkin jutun kommenttikentäsdä haukkumasana suomalaisia naisia siiderivalaiksi, miksi?

Vierailija
9/13 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipainoisten pitää hehkuttaa somessa niitä valtavia ruoka- ja herkkumääriä, joita ahtavat itseensä?

Ei siitä ainakaan mitään mitalia saa.

Vierailija
10/13 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miten niin on omalla käytöksellään.Jos vain olet olemassa.Ilmeisesti pitäisi pysyä kotona lukkojen takana ja liikkua vain pimeällä kun näitä kommentointia riittää

Vaikket sinä siihen olisi sortunut, moni kanssaihmisesi on. Vai etkö ole koskaan moista huomannut? Että vain lihavia haukuttaisiin? Tämä on mielestäni ikävä ketjureaktio, johon moni on osallistunut huomaamattaan.

Vierailija
11/13 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lihava olet? Paljon painat?

Vierailija
12/13 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä on ainakaan kertaakaan haukkunu ketään.

Vierailija
13/13 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kommentoi heille mitään suoraan. Mutta todella surullista jos ns. Lihavuus periytyy. Eli ei opeta lapsille liikuntaa ja oikeata syömistä. Syödään eineksiä, sipsejä ja katsotaan telkkaria. Bussissa, junassa, lentokoneessa en haluaisi viereeni lihavaa koska on muutenkin jo tarpeeksi ahdasta. Lisäksi suoranaista typeryyttä jos haluaa kuolla ennenaikaisesti lihavuudesta johtuviin sairauksiin.