Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan antanut ns. ”säälipillua”?

Vierailija
31.05.2019 |

Missä tilanteessa?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En , enkä anna. Missään tilanteessa.

Vierailija
2/39 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enkä koskaan tuollaista tekisikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti. En mä laske.

Vierailija
4/39 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiätty

Vierailija
5/39 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tavallaan joo kun ei ollut parempaakaan tekemistä.

Vierailija
6/39 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran. Tiesin alusta asti, että mies on ihan surkea luuseri, mutta raukka oli niin innoissaan odottanut. Ei enää koskaan! Viime viikolla lähdin tilanteesta jossa miehellä oli odotukset korkealla mutta oli kännissä kuin käki vaikka oli tiennyt, että tulen naimaan. Olin tyytyväinen kun lähdin. Se tarina loppui muuten siihen.

Vierailija
7/39 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälipillua? Ai siis että naisen käy miestä syystä tai toisesta niin kovasti sääliksi, että pitää antaa pillua lohdutukseksi?

M53.

Vierailija
8/39 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Oma kokemus oli että ei tehnyt yhtään mieli sen ihmisen kanssa mutta toinen oli järjestänyt vaikka mitä varta vasten ja tilanne oli sellainen, että toinen odotti saavansa ja olin luvannut, oli sovittu niin. Olisi pitänyt vain pyytää anteeksi ja lähteä. Yleisemmin kuulemma suhteessa että "antaa" kun toinen kovasti ruinaa ja tarvii, muttei itse halua eikä ole mukana. Siitä ei ole kokemusta mutta olen kuullut.

Vierailija
9/39 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut säälipeppua.

Vierailija
10/39 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Börre 49 kirjoitti:

Olen antanut säälipeppua.

Hyvä Börre, heitit aika haastavan.

Paha panna paremmaksi, heh.

Vierailija
11/39 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan säälipillua noin 9/10 kerrasta. Ai mistä tiedän? Sen kyllä huomaa vastapelaajasta milloin mennään säälistä.

Usein haluttaisi sanoa, että antaa olla jos ei kiinnosta mutta alakerta on erimieltä.

Vierailija
12/39 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun vaimo antaisi joskus edes säälistä.

T. Ei saa eikä tuu!

Vierailija
13/39 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan säälipillua noin 9/10 kerrasta. Ai mistä tiedän? Sen kyllä huomaa vastapelaajasta milloin mennään säälistä.

Usein haluttaisi sanoa, että antaa olla jos ei kiinnosta mutta alakerta on erimieltä.

Tämähän on kuin meidän avioliitosta! Viimeisen 15 vuoden aikana ei vaimo ole kertaakaan ilmaissut halukkuuttaan rakasteluun. Ei ole kyllä kertaakaan kieltäytynyt, mutta into asiaan on juuri tuolla säälipillu-tasolla. Alkaa touhu näkymään meikäläisenkin alakerrassa. Aina välillä on jo vaikeuksia pitää stodis toimivalla tasolla.

Vierailija
14/39 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitä muunlaistakin tarjolla?

Vierailija
15/39 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en pysty kostumaan yhtään säälittävän miehen edessä, ei ole fyysisesti mahdollista. Voiko mies panna säälistä jotain epäseksikästä luuserimuijaa? Siis puhtaasti säälistä? No kai joku siihenkin pystyy...

Vierailija
16/39 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan useinkin jotta mieheni saa edes sitä. Ennen seksiä käyn vessassa voitelemassa pimsani liukuvoiteella niin hän sitten öuulee että olen ns. Heti valmis hänelle. Nopeat 30 sek panoa ja hän on valmis. Itse haluaisin ensin kiimaisen esileikin sitten kunnon panon. Uusinnassa pitkän kaavan mukaan sitten.

No omaan näppärät sormet ja monta dildoa. Aitoa vain tekee välillä kunnolla mieli.

Vierailija
17/39 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittäväähän tuossa on nainen, joka ei rakasta miestään eikä tee mitään sen hyväksi, että tulisi itse halukkaaksi ja haluaisi seksiä. Mies joutuu tyytymään sitten haluttomaan naiseen. Se on sääli, haluton nainen nimittäin.

Vierailija
18/39 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen miettinyt viime aikoina tuota säälipillun antamista ja tullut siihen tulokseen, etten pysty siihen. Minulla on nimittäin kaksikin eksää, jotka ovat ottaneet minuun yhteyttä monen vuoden jälkeen epäonnistuttuaan harvoissa naissuhteissaan. Seksin puutteessa kummallakin on nyt tullut mieleen, että hei, minun kanssani oli loppujen lopuksi hauskaa! Ongelmana tässä on vain se, että oma seksielämäni on ollut jo pitkään hyvällä mallilla, enkä kaipaa siihen näitä eksiä häiritsemään. Joo, seksi heidän kanssaan ei tosiaankaan ollut hassumpaa - joskus vuosia sitten. Nyt tuntuu kuitenkin siltä, etten voisi olla kummankaan kanssa edes säälistä.

Vierailija
19/39 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, en pysty kostumaan yhtään säälittävän miehen edessä, ei ole fyysisesti mahdollista. Voiko mies panna säälistä jotain epäseksikästä luuserimuijaa? Siis puhtaasti säälistä? No kai joku siihenkin pystyy...

Kyllä takaapäin voi rumaa ja melko lihavaakin laittaa.

Vierailija
20/39 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. Jos mies kovasti haluaa, vaikka ei itseä niin huvittaisi. Ei joko kehtaa kieltäytyä (jos ollaan jo esileikkivaiheessa) tai haluaa saada toisen tyytyväiseksi. En mä tiedä onko se sen kummempaa kuin leipoa pullaa toiselle, ihan vaan siksi, että saa pullanystävän tyytyväiseksi.

Mutta jos ihan ällöttää koko seksi, niin silloin en anna säälistäkään. Ainakaan kellekään vieraalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä