Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan antanut ns. ”säälipillua”?

Vierailija
31.05.2019 |

Missä tilanteessa?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tapasin baarissa vasta eronneen naisen, joka sanoi että ei saa, kun on niin ruma. Hän oli vaan vähän karkea kasvoiltaan, vartalo oli oikein hyvä. Nuolin ja nussin sitä koko yön. Oli varmaan paikat kipeänä aamulla.

t.pervo-kake

Vierailija
22/39 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti märkä kirjoitti:

Annan useinkin jotta mieheni saa edes sitä. Ennen seksiä käyn vessassa voitelemassa pimsani liukuvoiteella niin hän sitten öuulee että olen ns. Heti valmis hänelle. Nopeat 30 sek panoa ja hän on valmis. Itse haluaisin ensin kiimaisen esileikin sitten kunnon panon. Uusinnassa pitkän kaavan mukaan sitten.

No omaan näppärät sormet ja monta dildoa. Aitoa vain tekee välillä kunnolla mieli.

Etkä ole vaivautunut avaamaan suutasi ja ihan kertomaan, mitä haluat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälistä ei paljon kostu.

Vierailija
24/39 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälipillua on joskus pantu  kun tyttis jonka lemppasin mäkeen ilmestyi kerran lauantai iltanan ovelle ja piti päästä nukkumaan  no sitten alkoi imemään munaa, arvasin sen  ja olihan se painettava mällit sisään mutta tein se erittäin vastenmielisesti.

Vierailija
25/39 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota....olen hyvin kiltti ihminen ja arvostan hyväntekojöitä. Niin että joskus on tullut annettua arvostuksesta tai kannustusmielessä ja kyllä toisaalta vähän säälistäkin.

En pidä tätä pahana - toiset antaa öykkäreillekin.

Vierailija
26/39 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittäväähän tuossa on nainen, joka ei rakasta miestään eikä tee mitään sen hyväksi, että tulisi itse halukkaaksi ja haluaisi seksiä. Mies joutuu tyytymään sitten haluttomaan naiseen. Se on sääli, haluton nainen nimittäin.

Tätä sanotaan meillä päin lahnaksi...

Vierailija
27/39 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, en pysty kostumaan yhtään säälittävän miehen edessä, ei ole fyysisesti mahdollista. Voiko mies panna säälistä jotain epäseksikästä luuserimuijaa? Siis puhtaasti säälistä? No kai joku siihenkin pystyy...

Kyllä takaapäin voi rumaa ja melko lihavaakin laittaa.

Ja jos ei vieläkään onnistu, voi napata sinisen pillerin ja vetää pipon silmille!

Vierailija
28/39 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voi sanoa säälip*llun antamiseksi sitä että kaikki menee ensin oikein hyvin mutta sitten housuista paljastuu sormenkokoinen ja tiedät että homma kusee mutta olet niinkuin kaikki olisi hyvin ja olet muka mukana mutta et enää ikinä halua tavata miestä etkä voi kertoa miksi.

Vierailija
29/39 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, en pysty kostumaan yhtään säälittävän miehen edessä, ei ole fyysisesti mahdollista. Voiko mies panna säälistä jotain epäseksikästä luuserimuijaa? Siis puhtaasti säälistä? No kai joku siihenkin pystyy...

Voi.

Ja suhteessa osaan mielestäni esittää himokasta aika hyvin, vaikka mielummin katsoisin fudista. Silti, kyllähän minä useimmiten itsellenikin otan nautintoa.

Vierailija
30/39 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuota....olen hyvin kiltti ihminen ja arvostan hyväntekojöitä. Niin että joskus on tullut annettua arvostuksesta tai kannustusmielessä ja kyllä toisaalta vähän säälistäkin.

En pidä tätä pahana - toiset antaa öykkäreillekin.

Ihana asenne. Olet suloinen.

Vierailija
31/39 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut säälikikkeliä. Sitten tyttö ripustautui niin etten päässyt eroon. Päädyttiin vuosiksi naimisiinkin. Eroonhan se lopulta päätti kun suhde ei ollut oikeasti hyväksi kelleen pidemmän päälle.

Vierailija
32/39 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran antanut. Tapailin yhtä ihan mukavaa miestä, kenen kanssa ei puoleltani vaan ollut kipinää. Mutta niin tavattoman kiltti (aidosti) ja hauska. Baarista tultiin mun luo yöksi, tiesin ettei hän ollut muutamaan vuoteen saanut naiskontaktia, kun oli aika ujo, niin annoin tilanteen edetä sääliseksiin, en halunnut häntä oikeasti mutta jätin hänet siihen kuvitelmaan. Ei harmita eikä kaduta. Tämän jälkeen ei kuitenkaan enää jatkettu näkemistä.

Vierailija
33/39 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaikka mieli tekisi antaa sitä kaikenmaailman reppanoille, sokeille, vammautuneille, yksinäisille ja syrjäytyneille.

Olen kuitenkin fyysisesti niin nirso ja pystyn seksiin vain äärimmäisen harvojen kanssa, että jaan säpiä vain yliempaattisessa mielessäni ja itken iltaisin tyynyyn kaikkien raukkojen miesten puolesta.

Siis oikeasti. En sentään joka ilta.

Kunpa kaikki saisivat seksiä ja rakkautta!

Vierailija
34/39 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä kun jätti, niin taivaat aukesivat, kun kaksimetrinen Saksan lohtupoika Karl-Heinz runttasi koko yön hanuriin. Kaverinsa tuli jatkamaan aamulla, mihin Kalle jätti. Oli perse ruvella pari viikkoa.

t.pervo-kake

Vierailija
35/39 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Säälipillua" en ole antanut vaan pelkkää kättä miehelle joka oli ulkoisesti komea mutta muna tavattoman ruma. Ihan outo. Todella ohut ja päästä pyöreä kuin iso nuppineula.

Vierailija
36/39 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävä kun jätti, niin taivaat aukesivat, kun kaksimetrinen Saksan lohtupoika Karl-Heinz runttasi koko yön hanuriin. Kaverinsa tuli jatkamaan aamulla, mihin Kalle jätti. Oli perse ruvella pari viikkoa.

t.pervo-kake

Olet huijari.

t.oikea pervo-kake

Vierailija
37/39 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkissä parisuhteissa säälipillu tai palkkiopillu ovat hyvin yleisiä, samoin kuin säälipipelo ja palkkiopipelokin jos mies on se vähemmän haluava. Erittäin vanha, kätevä, tehokas ja yksinkertainen vallankäytön muoto, käytössä jo ammoin kivikaudella ja siitä lähtien hyvin tasaisen varmasti.

Vierailija
38/39 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta kerran olen antanut suihinoton, en ehkä nyt ihan säälistä, mutta ajatuksella että annoinkohan kuitenkin ymmärtää, kun lähdin kundin kämpille baari-illan jälkeen.

Eikä siitä nyt mitään traumaa jäänyt, varmaan kummallekkaan.

Itseasiassa varmaan ainoa suihinotto jossa olen kasvattanut peniksen suussa, ja homma loppui sitten aikas lyhyeen, kaveri laukesi varsin pienellä työstöllä  =)

Vierailija
39/39 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, vaikka mieli tekisi antaa sitä kaikenmaailman reppanoille, sokeille, vammautuneille, yksinäisille ja syrjäytyneille.

Olen kuitenkin fyysisesti niin nirso ja pystyn seksiin vain äärimmäisen harvojen kanssa, että jaan säpiä vain yliempaattisessa mielessäni ja itken iltaisin tyynyyn kaikkien raukkojen miesten puolesta.

Siis oikeasti. En sentään joka ilta.

Kunpa kaikki saisivat seksiä ja rakkautta!

Ja kaikista tärkein niistä on RAKKAUS. Kaikki ovat RAKKAUTTA vailla ja se löytyy tien, totuuden ja elämän alkulähteestä. Jos ymmärrätte? Kirjoittaja on hajulla, mutta sekoittaa seksin tähän:) 

Hyvää Viikonloppua !