Mitä mieltä meidän huomisesta ylppäri nouto pöydästä!!
Kinkkukiusaus
Lihapullat
Nakit
Makaronisalaatti
Tonnikalariisisalaatti
Sienipiirakka
Täytekakku
Pikkuleivät
Kahvi
Juomaksi maito tai kotikalja
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa muutkin että mitä teillä tarjotaan.
Niin oliski kiva vertailla tarjoilut!! Ap
Ihan hyvältä kuulostaa, minä ainakin tykkäisin :)
Kovin yksipuolista, ja toivottavasti vieraiden joukossa ei ole kasvissyöjiä tai allergikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Kovin yksipuolista, ja toivottavasti vieraiden joukossa ei ole kasvissyöjiä tai allergikkoja.
Ei ole, vieraat on tästä kylältä tai sukulisiia!!
Kiinnostaa tietää, miten aiot nakit lämmittää, ettei halkeile tai kuivu koppuraksi.
Joku vihersalaatti tuohon olisi vielä hyvä, tonnikala- ja makaronisalaatti kuulostavat vähän raskaan puoleisilta.
Siis oikeesti? Abc:n linjastoruokaa? No, onnea ylioppilaalle joka tapauksessa. Ainakin on masu täynnä iltabileiden alkaessa. Ei nouse niin päähän.
Muuten hyvä mutta juomapuoli kaipaisi kyllä muutakin.
Raskasta ja yksipuolista. Juomapuoli kaipaisi vielä vaikka vettä ja mehua lisäksi. Teetä tarjolle myös.
Kinkkupasteijat
Karjalanpiirakat ja munavoi
Vihersalaattia
Voileipäkakku
Täytekakku
Juustokakku
Maustekakku
Suklaapiirakka
Ylioppilaslakkikeksit
Sitruunakeksit
Leipäjuusto
Booli
Shamppanja
Höh mitä kommentteja, kyllä mulle nuo ap:n tarjoilut kelpaisi! Melko raskas kattaus, mutta kai jokainen osaa ottaa sen verran kun tuntuu sopivalta. Ja aina itse olen tiennyt vieraideni ruokavaliot, joten eiköhän ap:kin tiedä ettei ole kasvissyöjiä tai muuten allergisia.
Minustakin tuntui vähän raskaalta tuo ap:n tarjoilu. Ehkä jokin toinen kevyempi suolainen piiras tms jos joku ei halua oikein syömällä syödä.
Ja makeaa on vain täytekakku. Siinä saisi olla jokin kaveri myös.
Mutta ihan ok! Itse tietää mikä omille tutuille maistuu :)
Olen käynyt kymmenissä ylppärijuhlissa, eikä missään ole ollut ruokia kuten kinkkukiusausta tai nakkeja. Miten ne edes pidetään kuumina tuntien ajan?
Yleensä näissä juhlissa on tarjottu joko voileipäkakkua tai pieniä voileipiä sekä täytekakkua ja jotain muuta makeaa.
Tänään on vuorossa kuudet juhlat, ensimmäisiin menen kahdelta, yritän selvitä kuudeksi kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt kymmenissä ylppärijuhlissa, eikä missään ole ollut ruokia kuten kinkkukiusausta tai nakkeja. Miten ne edes pidetään kuumina tuntien ajan?
Yleensä näissä juhlissa on tarjottu joko voileipäkakkua tai pieniä voileipiä sekä täytekakkua ja jotain muuta makeaa.
Tänään on vuorossa kuudet juhlat, ensimmäisiin menen kahdelta, yritän selvitä kuudeksi kotiin.
Kyllä meillä tänään tarjoillaan ruokaa
Ihanaa että järjestät lapsille muiston ja kokemuksen jonka hän muistaa.
Vierailija kirjoitti:
Jee, vuosi -83 lähetti faxin !
😂 Hauska! Vaikka oikeasti vuonna 1983 ylppäreissä olleena voin kertoa, ettei siellä silloinkaan kinkkukiusausta syöty. Samantyyppiset kakut ja muut siellä oli kuin useimmilla nykyäänkin.
Älä apa välitä negatiivista kommentoijista. Minun mielestä tuo hyvä noutopöytä. Mielelläni tulisin syömään! :D
Ylppäri nouto pöytä? Miten tuollaisessa perheessä voidaan juhlia ylioppilasjuhlia?
Laittakaa muutkin että mitä teillä tarjotaan.