Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen vegaani ja kesän juhlissani tarjoan vain vegaanista ruokaa

Vierailija
31.05.2019 |

Se sopii aivan kaikille, vaikka olisi mitä rajoituksia.

Kommentit (136)

Vierailija
1/136 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko tuoda omat lihat mukaan?

Vierailija
2/136 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle käy, mutta minulla ei olekaan mitää ruoka-allergioita. Pähkinälle pahoin allerginen puoliso taas joutuisi katsomaan, mitä voi syödä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/136 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit

Vierailija
4/136 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ottanut huomioon allergiset ja ristiallergiset?

5/136 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi kaikille. Kasviproteiinit heikentää joidenkin lääkkeiden tehoa. Pirun tolvana

Vierailija
6/136 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omissa juhlissa voit tarjota mitä haluat.

Vierailija
7/136 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuo olisi ihan ok. Ottaisin omat eväät mukaani niin kuin muutenkin vien omat juomani. Tai sitten jättäisin menemättä.

Vierailija
8/136 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa et ole vegaani eikä sinulla ole yksiäkään juhlia tulossa.

0/5 ja ilmoitettu asiattomaksi provoksi.

Vierailija
9/136 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vegaani mutta tarjoan juurikin liian monien allergisten takia juhlissa suurimmaksi osaksi vegaanisia leivonnaisia ja muuta.

Vierailija
10/136 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisareni häissä suurin osa ruoasta oli vegaanista. Meinasi loppua falafelit kesken, kun itsetehtyinä olivat niin hyvänmakuisia että kelpasi kyllä kaikille lihansyöjillekin. Jos joskus itse onnistun miehen löytämään niin kasvisruokaa on omissakin häissäni. 

Vierailija
11/136 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä ei kelpais? En mä muillekaan juhlienjärjestäjille mitään vaatimuksia esitä. Jokainen tarjoaa mitä haluaa.

Vierailija
12/136 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ok jos ruoka vain on hyvää, mutta älä nyt hulluja puhu, ettei mitään vegaaneja aineita olisi ruokarajoitteiden joukossa. Soija-allergia on aika yleinen, keliakia nyt ei ole allergia mutta vakava ruokarajoite kumminkin, itse saan ristiallergian takia oikeita tuoreesta tomaatista, jne. Niitä on todella paljon, ja tietoisuutesi ruokarajoitteista on huolestuttavan huono tarjoomuksien laittajaksi.

Vierailija
13/136 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on sama kuin minä sanoisin "tarjoan juhlissani vain liharuokaa, se sopii aivan kaikille vaikka olisi mitä rajoituksia" :D

Vierailija
14/136 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on erittäin ok, jos teet hyvää vegeä. Ei mitään soijariekaleita tai seitaneita, vaan kunnollista kasvisruokaa, johon käytät laadukasta oliiviöljyä ja pähkinöitä, siemeniä, yrttejä ja omaat hyvän maun ja mielikuvituksen. Vaihtoehtoisesti osaat lukea reseptejä. Hyvä idea!

Vierailija
15/136 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö sinä syö yleensä kasviksia?

Vierailija
16/136 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vegaani mutta tarjoan juurikin liian monien allergisten takia juhlissa suurimmaksi osaksi vegaanisia leivonnaisia ja muuta.

Tämä on muuten kiinnostavaa. Itse koen moniallergisen vegaaniset ruuat hankaliksi, kun niissä tuppaa olemaan kaikkea, mille olen allerginen, esim. soijaa, pähkinöitä, paljokasveja, mausteita, hedelmiä, juureksia ja vihanneksia (pystyn toki syömään kunnolla kypsennettyinä monia juureksia), viljoja... 

Vierailija
17/136 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten ok jos ruoka vain on hyvää, mutta älä nyt hulluja puhu, ettei mitään vegaaneja aineita olisi ruokarajoitteiden joukossa. Soija-allergia on aika yleinen, keliakia nyt ei ole allergia mutta vakava ruokarajoite kumminkin, itse saan ristiallergian takia oikeita tuoreesta tomaatista, jne. Niitä on todella paljon, ja tietoisuutesi ruokarajoitteista on huolestuttavan huono tarjoomuksien laittajaksi.

Ei kai ap tarvitse esim sinun allergioista tietää mitään vaan vain niiden joille on kutsuja järjestämässä.

Vierailija
18/136 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lihat mukaan, aivan naurettavaa.

Ei kukaan syö joka aterialla lihaa villa muuten lihaa söisikin.

Vierailija
19/136 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään.

Minä pidän paremmat juhlani itse. Pidä sinä omasi.

Vierailija
20/136 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ruokarajoituksista tuntuukin nykyään olevan ihmisen omia päähänpistoja :)