Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikein että vaimo elää köyhyydessä kun miehellä on rahaa?

Vierailija
31.05.2019 |

Onko se oikein?

Kommentit (211)

Vierailija
21/211 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei ole oikeaa köyhyyttä.

Kyllä mulla ainakin on. Saan asumisen mutta ruuat, lääkkeet ja lääkärit maksan pääsääntöisesti itse.

Ja unohtui että vaatteet myös maksan itse.

Sama minulla. Lisäksi mieheni jaksaa valittaa ellei minun rahani riitä ruokaostoksiin.. hän tienaa erittäin hyvin. Hän hermostuu heti, jos otan raha"ongelmani" puheeksi, sillä se on kuulemma siis todellakin raivostuttavaa kitinää. Lakkasin lainaamasta mieheltä rahaa, koska vaikka teimme niistäkin viralliset paperit, hän jaksoi urputtaa että yritän elää hänen siivellä jokaisen kerran kun en ole ollut täydellinen rouva hänelle.

Vierailija
22/211 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yhdessä sovittu, että nainen jää kotiin hoitamaan yhdessä hankittuja lapsia, niin silloin mies toki fiksuna ihmisenä oivaltaa, että hänen täytyy perhe elättää. Eikä hän käytä silloin omia rahojaan itseensä ja omiin harrastuksiinsa, vaan yhteisen perheen hyväksi tasapuolisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/211 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla ainakin on. Saan asumisen mutta ruuat, lääkkeet ja lääkärit maksan pääsääntöisesti itse.

Niihinkin rahasi riittävät. Eikä miehelläsikään ole rahaa

Onhan sillä kun käy töissä.

Tulot on hyvin pienet.

Ei ole ja saisihan se vuokratulojakin jos haluaisi.

Vierailija
24/211 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mies valitsee rahankäyttönsä, nainen valitsee miehensä. Ja sama toisinpäin.

Vierailija
25/211 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama minulla. Lisäksi mieheni jaksaa valittaa ellei minun rahani riitä ruokaostoksiin.. hän tienaa erittäin hyvin. Hän hermostuu heti, jos otan raha"ongelmani" puheeksi, sillä se on kuulemma siis todellakin raivostuttavaa kitinää. Lakkasin lainaamasta mieheltä rahaa, koska vaikka teimme niistäkin viralliset paperit, hän jaksoi urputtaa että yritän elää hänen siivellä jokaisen kerran kun en ole ollut täydellinen rouva hänelle.

Jätä nyt jo se pska. Mun rahat menee ruokaan, melkein tonni kuussa, koska mies ei kaupassa hintoja katsele. Niinpä mulla ei ole koskaan varaa ostaa esim. uusia vaatteita tai käydä kampaajalla tms. Välillä mies sitten uhrautuvasti antaa näihin rahaa. Taidanpa jättää pskan itsekin.

Vierailija
26/211 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elintaso määritellään sen pienituloisemman mukaan. Jos kulut puolitetaan, pitää myös kotityöt puolittaa vaikka toinen on töissä ja toinen ei. Mikäli perheessä on pieniä lapsia kotihoidossa, niin säästynyt hoitomaksu pitää ottaa huomioon, siinähän puoliso tekee toiselle ilmaista työtä.

Vaatteita ei paljon tarvitse. Minulla on yksi asu kotiin ja toinen kodin ulkopuolelle. Pidän vaatteet loppuun, tälläkään hetkellä minulla ei taida olla yhtään vaatekappaletta joka olisi ehjä. Pahimpia reikiä kurisn kasaan, mutta kotona olevat vaatteet ovat jo niin reikäisiä, että mies pyörittelee silmiään. Minua ei haittaa, eihän niitä näe kukaan muu kuin mies.

Vierailija
27/211 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä nyt jo se pska. Mun rahat menee ruokaan, melkein tonni kuussa, koska mies ei kaupassa hintoja katsele. Niinpä mulla ei ole koskaan varaa ostaa esim. uusia vaatteita tai käydä kampaajalla tms. Välillä mies sitten uhrautuvasti antaa näihin rahaa. Taidanpa jättää pskan itsekin.

Maksatko sinä siis puolet ruokaostoista? Eihän se noin voi mennä. Sano miehelle, että antaa sinulle kuitit ja sinä viivaat punakynällä ne, jotka ovat turhia ostoksia. Sinä päätät, paljonko ruokaan saa mennä rahaa, jos mies tuhlaa, niin se menee hänen piikkiinsä.

Vierailija
28/211 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteelle se ei tee hyvää, jos elintaso on kovin erilainen. Eihänhän sitten voi olla yhteisiä lomamatkoja tai ravintolaillallisia.

Ja näiden täysin elämisen kannalta merkityksettömien sirkushuvien maksaminen kuuluu mielestäsi miehille?

Naisella ei ole velvollisuutta maksaa omia menojaan? 

En sanonut, että miehen pitää maksaa niitä. Totesin vain, että parisuhde ei sitten oikein toimi.

Ei meillä ainakaan. Meidän yhteinen juttu on viiden tähden lomat.

(Meillä sama palkka).

Vierailija
29/211 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niihinkin rahasi riittävät. Eikä miehelläsikään ole rahaa

Onhan sillä kun käy töissä.

Tulot on hyvin pienet.

Ei ole ja saisihan se vuokratulojakin jos haluaisi.

Viimeksi kerroit että reilu tonni on tulot

Vierailija
30/211 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät saiturimiesten vaimot hinnoitelkaa nyt ihmeessä se kotona miehen hyväksi tekemänne työ. Seksi mukaan lukien.

Vierailija
31/211 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille maksetaan koomisen hyvin heidän tekemästään "työstä".

Ei minusta ainakaan olisi hometalojen rakentamiseen, ilmastointilaitteiden ryssimiseen, huumerikoksiin "suomalaisten turvaajina", alokkaiden nöyryyttämiseen kapiaisena tai talouden romahduttamiseen.

Kuka sen talouden sai kasvuun,naiset vai?

Vierailija
32/211 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksatko sinä siis puolet ruokaostoista? Eihän se noin voi mennä. Sano miehelle, että antaa sinulle kuitit ja sinä viivaat punakynällä ne, jotka ovat turhia ostoksia. Sinä päätät, paljonko ruokaan saa mennä rahaa, jos mies tuhlaa, niin se menee hänen piikkiinsä.

Minä maksan ruokaostokset kokonaan, koska mies maksaa kaikki lainat ja laskut.

Vierailija
33/211 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minusta ainakaan olisi hometalojen rakentamiseen, ilmastointilaitteiden ryssimiseen, huumerikoksiin "suomalaisten turvaajina", alokkaiden nöyryyttämiseen kapiaisena tai talouden romahduttamiseen.

Huumekaupoilla talous nousuun. T. Mies

Vierailija
34/211 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pariskunnalla on lapsia, yhteiskunta olettaa että mies on perheen elättäjä: kotihoidon tukeen vaikuttavat talouden yhteenlasketut tulot. Mies saa palkkaa, nainen satasen.

Vierailija
35/211 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.Mikä on köyhyyttä mikä ei. Kaikki vaan kelasta anoon asumis ja tt-tukee. Kun vielä on kassassa jotain. Loppuvat varmasti jonkun ajan kuluessa.Moniko silloin osaa elättää itsensä??

Vierailija
36/211 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Nainen synnytti kaikki ihmiset.

Vierailija
37/211 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin. 

Näin sivusta seuraajana pakko sanoa että vieläkö jotkut elää tuossa harhamaailmassa?

Ei tänä päivänä töihin niin vaan mennä. Töitä haetaan ja mennään sitten jos tullaan valituksi. Taitaa nykyään harva edes päästä haastatteluun ja harvassa taitaa nekin firmat olla ketkä vastaavat koskaan mitään hakemukseen.

I

Vierailija
38/211 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteelle se ei tee hyvää, jos elintaso on kovin erilainen. Eihänhän sitten voi olla yhteisiä lomamatkoja tai ravintolaillallisia.

Samaa mieltä. Ei sellaisessa suhteessa kannata olla vaan kannattaa lähteä lätkimään.

Vierailija
39/211 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Ei sellaisessa suhteessa kannata olla vaan kannattaa lähteä lätkimään.

Sittenhän sitä rahaa vasta onkin. 👍

Vierailija
40/211 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhät saiturimiesten vaimot hinnoitelkaa nyt ihmeessä se kotona miehen hyväksi tekemänne työ. Seksi mukaan lukien.

Seksi mukaanlukien? Öh? Entäpä jos mieskin hinnoittelee seksin? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan