Onko oikein että vaimo elää köyhyydessä kun miehellä on rahaa?
Kommentit (211)
Jos vaimolla on ruokaa, katto pään päällä ja vaatteita, niin asia on OK. Suomalainen avioliittolaki ei väitä, että miehen tulee tarjota puolisolle tämän vaatima elintaso.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole oikeaa köyhyyttä.
Kyllä mulla ainakin on. Saan asumisen mutta ruuat, lääkkeet ja lääkärit maksan pääsääntöisesti itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla ainakin on. Saan asumisen mutta ruuat, lääkkeet ja lääkärit maksan pääsääntöisesti itse.
Ja unohtui että vaatteet myös maksan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niihinkin rahasi riittävät. Eikä miehelläsikään ole rahaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sillä kun käy töissä.
Nainen itse hommata rahansa. Miehet rahat kuuluu miehelle. Tasa-arvo. Ai niin, naiset kannattaa tasa-arvoa ainoastaan silloin kun voivat hyötyä siitä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sillä kun käy töissä.
Tulot on hyvin pienet.
Käsittämätön ajatus, että joku aikuinen ihminen kuvittelee, että jonkun muun pitäisi maksaa hänen elämisensä.
Miehille maksetaan koomisen hyvin heidän tekemästään "työstä".
Ei minusta ainakaan olisi hometalojen rakentamiseen, ilmastointilaitteiden ryssimiseen, huumerikoksiin "suomalaisten turvaajina", alokkaiden nöyryyttämiseen kapiaisena tai talouden romahduttamiseen.
Jos avioliitossa, niin ei ole. Jos vain avovaimo, niin sitten on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksat itse! No niinhän sinun kuuluukin. Ja meidän muittenkin. Ei se tarkoita että oli köyhä kun maksaa omat menonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin maksan ite kaikki, niin se yleensä aikuisten elämässä menee.
Parisuhteelle se ei tee hyvää, jos elintaso on kovin erilainen. Eihänhän sitten voi olla yhteisiä lomamatkoja tai ravintolaillallisia.
Jokainen on oikeutettu käyttämään omat rahansa juuri kuten haluaa. Ei miehellä ole velvollisuutta vaimon elämää rahoittaa jos hän ei halua. Luonnekysymys pitkälti miten toimii. Omalla luonteellani miehen sijassa antaisin omistani varmasti puolisolle, jos rahaa olisi kuin roskaa, mutta ymmärrän myös jos joku ei niin tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Miehille maksetaan koomisen hyvin heidän tekemästään "työstä".
Ei minusta ainakaan olisi hometalojen rakentamiseen, ilmastointilaitteiden ryssimiseen, huumerikoksiin "suomalaisten turvaajina", alokkaiden nöyryyttämiseen kapiaisena tai talouden romahduttamiseen.
Voi luoja. Mistä miesvihasi oikein kumpuaa?
Maailma on miesten rakentama, mutta sinä olet joka alan asiantuntija yhteiskunnan vapaamatkustajana?
No mä laitan sulle ap rahaa. Anna tilinumeros 🙂
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteelle se ei tee hyvää, jos elintaso on kovin erilainen. Eihänhän sitten voi olla yhteisiä lomamatkoja tai ravintolaillallisia.
Ja näiden täysin elämisen kannalta merkityksettömien sirkushuvien maksaminen kuuluu mielestäsi miehille?
Naisella ei ole velvollisuutta maksaa omia menojaan?