Mihin sinut on kutsuttu?
Kommentit (11)
ei koskaan kututakkaan, kukaan ei pidä juhlia
1x rippujuhliin ja 1x syntymäpäiville. Yhtä juhlaa.
Oon ihan täpinöissä, pari kuukautta pitäis viä oottaa!! Oon kaveriporukan vanhin (en oo viä nainu ukkooni) eikä oo kukaan muukaan tutuistani -susilauma!!
Nää häät on mun toiset joihin osallistun: Ekoissa olin 5 vuotiaana, ainoo muistikuva oli jääpatsas.
Tokat oli 11 vuotta sitten kun olin ripari-ikänen!
Vähänx hianoo päästä juhliin! Ostan jotain tosi kivaa niille -varmaan haukkuu lahjani ihan tyhmäks mut mitä välii. Oon ihan haltioissani!
(ja varmaan juonu tarpeeks kahvia ku oon näin pirtee)
kaikki ystävät ovat olleet pitkään naimisissa ja heillä on jo lapsia. Kukaan heistä ei koskaan kutsu ketään kotiinsa, valittavat aina vain arjen raskautta. Ainoat kemut, joita pitävät, on lastenkekkerit syntymäpäivinä. Tylsää, että nykyään ei kyläillä.
Mainitsin tästä yhdelle ystävälleni, ja hän sanoi, että eivät ole jaksaneet kutsua ainakaan viiteen vuoteen ketään...
Ovat jo 12. häät viimeiset 4 vuoden aikana et pikkuhiljaa alkaa jo kyllästyttää...
Ainakaan vielä ei ole muista kekkereistä kuulunut. Kaveriporukkani on myös naimisissa yhtä perhettä lukuunottamatta, häissä onkin tullut oltua myös lähes kymmenissä viimeisen viiden vuoden aikana.
Taitaa seuraavat kekkerit olla oman esikoiseni rippijuhlat neljän vuoden päästä=)
-synttärit
-synttäribileet
-ylioppilasjuhlat
-häät
Ja tavallaan kutsuttu:
(järjestetään yhdessä kavereitten kanssa)
-juhannusjuhlat
-grillibileet kavereitten kesken
ja sitten on vielä äidin 50v.-juhlat, miten saatoin unohtaa??
Sinulle joka valitit ettei ne toiset ole jaksaneet kutsua ketään kylään: Voithan sinä kutsua vieraita omaan kotiisi! Miksi vaan odottaa, että toiset ... Varsinkin, kun on viisi vuotta kulunut.
Onko muuten epäkohteliasta olla menemättä tuohon väikkäriin ja siihen liittyvään karonkkaan, kun vaan ei huvittaisi mennä? Myönnän, että väittelijälle itselleen varmasti tosi tärkeä tilaisuus, mutta minulle sillä ei olisi merkitystä. Ihminen ei ole kovin läheinen, mutta kutsu tuli kuitenkin tietyistä syistä.
Vaikuttaa kivalta, kun joka kuulle sattui juhlat, eikä niin kun viimekesänä että joka viikonloppu häät.