Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin sinut on kutsuttu?

Vierailija
24.05.2006 |

Perheellemme tuli kutsu tupaantulijaisiin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa kivalta, kun joka kuulle sattui juhlat, eikä niin kun viimekesänä että joka viikonloppu häät.

Vierailija
2/11 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei koskaan kututakkaan, kukaan ei pidä juhlia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1x rippujuhliin ja 1x syntymäpäiville. Yhtä juhlaa.

Vierailija
4/11 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan täpinöissä, pari kuukautta pitäis viä oottaa!! Oon kaveriporukan vanhin (en oo viä nainu ukkooni) eikä oo kukaan muukaan tutuistani -susilauma!!

Nää häät on mun toiset joihin osallistun: Ekoissa olin 5 vuotiaana, ainoo muistikuva oli jääpatsas.

Tokat oli 11 vuotta sitten kun olin ripari-ikänen!

Vähänx hianoo päästä juhliin! Ostan jotain tosi kivaa niille -varmaan haukkuu lahjani ihan tyhmäks mut mitä välii. Oon ihan haltioissani!

(ja varmaan juonu tarpeeks kahvia ku oon näin pirtee)

Vierailija
5/11 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ystävät ovat olleet pitkään naimisissa ja heillä on jo lapsia. Kukaan heistä ei koskaan kutsu ketään kotiinsa, valittavat aina vain arjen raskautta. Ainoat kemut, joita pitävät, on lastenkekkerit syntymäpäivinä. Tylsää, että nykyään ei kyläillä.

Mainitsin tästä yhdelle ystävälleni, ja hän sanoi, että eivät ole jaksaneet kutsua ainakaan viiteen vuoteen ketään...

Vierailija
6/11 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat jo 12. häät viimeiset 4 vuoden aikana et pikkuhiljaa alkaa jo kyllästyttää...

Vierailija
7/11 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan vielä ei ole muista kekkereistä kuulunut. Kaveriporukkani on myös naimisissa yhtä perhettä lukuunottamatta, häissä onkin tullut oltua myös lähes kymmenissä viimeisen viiden vuoden aikana.

Taitaa seuraavat kekkerit olla oman esikoiseni rippijuhlat neljän vuoden päästä=)

Vierailija
8/11 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-synttärit

-synttäribileet

-ylioppilasjuhlat

-häät

Ja tavallaan kutsuttu:

(järjestetään yhdessä kavereitten kanssa)

-juhannusjuhlat

-grillibileet kavereitten kesken

Vierailija
9/11 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten on vielä äidin 50v.-juhlat, miten saatoin unohtaa??

Vierailija
10/11 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle joka valitit ettei ne toiset ole jaksaneet kutsua ketään kylään: Voithan sinä kutsua vieraita omaan kotiisi! Miksi vaan odottaa, että toiset ... Varsinkin, kun on viisi vuotta kulunut.

Vierailija
11/11 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten epäkohteliasta olla menemättä tuohon väikkäriin ja siihen liittyvään karonkkaan, kun vaan ei huvittaisi mennä? Myönnän, että väittelijälle itselleen varmasti tosi tärkeä tilaisuus, mutta minulle sillä ei olisi merkitystä. Ihminen ei ole kovin läheinen, mutta kutsu tuli kuitenkin tietyistä syistä.