Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen entinen tyttöystävä otti minuun yhteyttä

Vierailija
29.05.2019 |

Sain facebookissa minua vain muutaman vuoden vanhemmalta naiselta viestin, jossa kertoi nykyisen mieheni saaneen hänen kanssaan lapsen ja miehen alistaneen häntä. Kuulemma alkoivat seurustelemaan ja suhteessa ei ollut ongelmia kunnes he saivat tietää 15-vuotiaina raskaudesta jonka jälkeen mies alkoi muuttumaan kontrolloivaksi. Henkisen väkivallan muotoja luetteli kavereistä eristämisestä huonoksi äidiksi haukkumiseen ja ties mitä siinä väliltä ulottuen myös läheisten manipulointiin. 5 vuotta tätä kontrollointia kestäneenä nainen sitten lähti suhteesta, kun ei enää kestänyt. Minulle mies ei kertonut lapsestaan ja kysyessäni aiheesta sanoi, että olisi kertonut itse tapailun edetessä, mutta kiisti jyrkästi käyttäneensä henkistä väkivaltaa ja sanoi eksän mustamaalaavan. Ketä minun pitäisi uskoa? Anteeksi pitkä ja sekava vuodatus.

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa asia vakavasti. Ota etäisyyttä mieheen. On kai muitakin ihmisiä, keneltä voisi kysyä.

Vierailija
102/108 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on katsonut täykkäreiden uusintoja ja saanut vähän inspistä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme seurustelleet 4 v ja asuneet yhdessä 2 v ja jo kihloissa, kun mieheni kertoi olleensa naimisissa ennenkin.

En silloin ajatellut siitä sen enempää, mutta jälkikäteen olen usein miettinyt, että onkohan jotain muita asioita, mitä hän ei kerro minulle ja että hän ilmeisesti on ylipäänsä hyvä pitämään salaisuuksia.

Eli vaikka ap:n miesolisi ok muuten, niin luottamusta tuo syö. Olen lisäksi kyllä taipuvainen uskomaan niiuin exän varoittaluihin. Eli kannattaa olla varuillaan ja silmät auki ja myös esim lukea netistä paöjon henkisestä väkivallasta, niin osaa paremmin tunnistaa sen, jos slkaa ilmetä. Se on se tärkein neuvo. Kannattaa opiskella aihetta perinpohjin varmuuden vuoksi, koska ellei siitä tiedä, sitä ei osaa tunnistaakaan.

Vierailija
104/108 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä syytä naisella olisi keksiä tuollaista? Jos mies ei edes kertonut lapsesta niin uskon naista.

Vaikka mitä. Mitä syytä vaikka äideillä on vieraannuttaa lapsia heidän isästään? Keksitkö jo syyn?

Vierailija
105/108 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on totta, että ex itse tahtoi erota, saattaisin uskoa. Jos mies jätti, epäilisin motiiveja.

Oman mieheni ex mustamaalasi miestä kaikin tavoin. Toivoi minun jättävän miehen ja ajatteli miehen sitten palaavan luokseen (ei olisi palannut missään tapauksessa).

Vierailija
106/108 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on totta, että ex itse tahtoi erota, saattaisin uskoa. Jos mies jätti, epäilisin motiiveja.

Oman mieheni ex mustamaalasi miestä kaikin tavoin. Toivoi minun jättävän miehen ja ajatteli miehen sitten palaavan luokseen (ei olisi palannut missään tapauksessa).

Mistä voi tietää, kumpi on jättänyt ja mikä on totuus?

Vierailija
107/108 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen rakastuu, niin mies on aina ihana ja kaikki mitä hän kertoo on ehdottomasti totta. Mies voi olla pettäjä, narkkari, juoppo, väkivaltainen tai vaikka mitä.  Hän on ihana ja hankitaan yhteinen lapsi.  Kun on yhteinen lapsi on naisen vaikeampi jättää mies.  Mieti miten elämäsi aiot järjestää.  Älä anna ihastumisellesi valtaa yli ymmärryksesi.

Vierailija
108/108 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki teilaavat ap:n miehen, miksi?

Ette tiedä totuutta. Jälleen palstalla neuvotaan jättämään ja vaikka mitä yksipuolisen tarinan pohjalta.

Siksipä puolustan ap:n mahdollista tulevaa miestä.

En sano, ettei hänen olisi kannattanut kertoa. Mielestäni olisi.

Mutta miksi tuon 3kk aikana ei ole tullut esiin asia, että miehellä on lapsi, huollettava?

Kyllä tuollaisen asian huomaisi vaikka kuvista lompakossa, kotona tavaroista ja monesta muustakin.

Ellei sitten miestä ole eristetty täysin lapsestaan. Ap ei ole mitenkään huomannut asiaa.

Luulen, että ap:n mies ole kertonut asiaa, koska ex-vaimo on ominut lapsen itselleen ja haluaa vain aiheuttaa ongelmia miehelle, MIes todennäköisesti on täysin naisen ja viranomaisten nuorassa ja maksaa elareita vailla mitään oikeuksia.

Mikäli välissä on ollu muita suhteita, on tuo ex varmaan toiminut niiden suhteen samalla tavalla.

Mies kertoo, kun on siihen valmis, etenkin, kun suhde on noin tuore.  Kertoisitko itse? Kertoisitko itse kaikki vanhat hoitosi, toteutuneet fantasiasi ja mahdollisest rikostuomiosi suhteen alkumetreillä tutustumisvaiheessa. Etenkään, kun sinulla ei ole enää mitään tekemistä asian kanssa, omasta tahdosta tai itsestä riippumattomista syistä (esim. exä) johtuen.

Ettekö oikeasti usko siihen, että mies on vastoin tahtoaan (ja sittemmin tyytynyt tilanteeseen) eristetty lapsesta ja katkera ex yrittää sabotoida miestä ja hänen elämäänsä.

Mikäli nykyinen on kysynyt vastaavia asioita ja mies tällöin valehdellus, se on sittten eri asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä