Tuo leijonien maalivahti on ihana!
Mun uus "julkkisihastus" :3
Moi symppis ja ihana hymy. Piti käyä Treen juhlissa kattomassa livenä :'DD
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka niistä?
Olisit katsonut edes yhden Suomen pudotuspeleistä mm-kisoissa, niin tietäisit.
Joukkueessa on aina kolme veskaa, ihan vaan tiedoksesi ja muillekin näsäviisaille.
Vierailija kirjoitti:
Ihana myös tuon poikaystävä.
Joo näin se kerran baarissa. 💓💓
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehetkö vain saa kuolata nuorempia? Hän on kuitenkin 24, ei mikään teini!
Minusta on outoa sukupuoleen katsomatta kuolata itseä reippaasti nuorempia. En mikään ikäloppu ole, mutta Lankinen ja puolet tuosta leijonajoukkueesta on ihan liian nuoria, jotta osaisin nähdä heidät muina kuin poikina.
Ehkä sä oletkin oikeasti vanha? Ja mistä sä meidän muiden iät tiedät? Toiseksi, ei sun ole pakko kuolata.
Voi olla että olen. En tiedä yhtään mistään teidän ikiänne. Siksi kyselinkin, onko mammat nykyisin niin nuoria, että Lankisen ikäiset ovat sitä kuuminta hottia. Ja tietenkään ei ole pakko kuolata. En ole väittänyt, että kukaan sellaista minulta vaatisi. Kunhan pohdin, minkä ikäisiä nämä Lankisen perään kuolaavat ovat. Ei millään pahalla, joten ei tarvitse pillastua.
Minä olen 36. En todellakaan suhtaudu tuon ikäisiin kuin "omiin poikiin", vaikken sen ikäisiä nyt kehtaa lähestyä. Sama juttu kuin miehilläkin, ei minun ikäiseni mies pidä 24- tai edes 20- vuotiaista liian nuorena, semmoista ei vain moni saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana myös tuon poikaystävä.
Joo näin se kerran baarissa. 💓💓
Mistä ihmeen poikaystävästä te puhutte?
Jep, välierässä Venäjää vastaan tuli erikoinen fiilis ku ensin oli jännittäny pelin ajan et saako veskari pidettyä kiekot pois maalista, ja ottelun jälkeen ku Lankinen valittiin parhaaksi pelaajaksi ja hän tuli noutamaan palkintoa ja kuvaan, otti hän kypärän pois päästä ja hymyili kameralle, nii heti oikein sydän hypähti et minkälainen sankari kypärän alta paljastuu 😀
Vaikka toki Lankisen oli ennenki nähny peleissä, mut tuossa kohtaa kiinnitin eka kertaa erityisesti huomiota.
En tiedä, et onko sit joku psykologinen sankari-ilmiö, kun tällaset sankarit vetää sit heti puoleensa 😁
Lankinen on kieltämättä aika söpö, en yleensä viehäty jääkiekkoilijoista yhtään, mut olkoon tämä nyt poikkeus :D
Kyllähän täällä on eri-ikäisiä mammona vaikka kuinka paljon. Ja teinejäkin täällä tiettävästi pyörii.
Eikä tuo Lankinen nyt niin nuori edes ole.
Kyllähän täällä Robiniakin hehkutetaan.