Tuo leijonien maalivahti on ihana!
Mun uus "julkkisihastus" :3
Moi symppis ja ihana hymy. Piti käyä Treen juhlissa kattomassa livenä :'DD
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka niistä?
Olisit katsonut edes yhden Suomen pudotuspeleistä mm-kisoissa, niin tietäisit.
Katsoin kaikki Suomen pelit alkulohkoista finaaliin saakka ja tiedän, että Suomen joukkueessa oli kolme maalivahtia. Kevin Lankinen, Veini Vehviläinen ja Jussi Olkinuora. Ihan aiheellista kysyä, kuka heistä, kun otsikossa puhutaan vain leijonien maalivahdista. Vehviläinen ja Olkinuora ovat ihan yhtä paljon leijonien maalivahteja kuin Lankinenkin, vaikka eivät enää pudotuspelivaiheessa maalilla seisseetkään.
Ja lukee kirjoja, kolmella kielellä.
Vierailija kirjoitti:
Seiskan mielestä seksikkäin leijona oli Hakanpää eikä Lankinen. Itse en ota kantaa siihen mikä pelaajista oli kuumin tai seksikkäin, mutta tämmöset "valinnat" on kyllä täysin turhia. Niitä ei tarvitsisi tehdä ei miesten tai naisten joukkueista. Milloinkohan tämä ulkonäkökeskeinen media rupeaa arvostamaan muutakin kuin ulkonäköä?
No voi kyynel. Yhdessä juorulehdessä puhuttiin urheilijan ulkonäöstä. Ihan kamalaa. Kuinka tästä selvitään eteenpäin? En ole muuten missään muussa lehdessä nähnyt minkäänlaista kirjoittelua pelaajien ulkonäöstä. En tuosta Seiskan jutustakaan olisi tietoinen ilman tuota sinun kommenttiasi. Kaikki jutut jotka olen lukenut, ovat keskittyneet urheilullisiin tekoihin, Mörkö-hypetykseen tai Kevin Lankisen lukuharrastukseen. Että kyllä se media aika suuressa määrin arvostaa muutakin kuin ulkonäköä. Kannattaa lukea laadukkaampia julkaisuja kuin Seiskaa niin huomaa, mitä oikeasti pidetään tärkeänä.
On siinä paljon täydellisyyttä yhdessä paketissa. Komea, urheilullinen, "kaunis" mieheksi, ilmeisen sitoutunut tyttöystäväänsä, sivistyneempi kuin peruslätkäilijä, osasi käyttäytyä hienosti torijuhlissa (juhli fiksusti ja heittäytyi hauskasti mm. laulamaan JVG:tä paremmin kuin duo itse)... Ei ihme, että monilla sukat pyörii jaloissa. :D
Liian "kiiltokuvapoika" minun makuuni. Sytyn enemmän Hakanpää-tyyppiselle miehekkäämmälle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
On siinä paljon täydellisyyttä yhdessä paketissa. Komea, urheilullinen, "kaunis" mieheksi, ilmeisen sitoutunut tyttöystäväänsä, sivistyneempi kuin peruslätkäilijä, osasi käyttäytyä hienosti torijuhlissa (juhli fiksusti ja heittäytyi hauskasti mm. laulamaan JVG:tä paremmin kuin duo itse)... Ei ihme, että monilla sukat pyörii jaloissa. :D
En nähnyt tänä vuonna yhtäkään pelaajaa, joka ei olisi juhlinut fiksusti torijuhlissa. (toista oli edellisten maalimanmestaruuksien kohdalla....)
Vierailija kirjoitti:
Kuka niistä?
Veikkaan Urpo Ylöstä
Voi toki olla myös Jorma Valtonen
Vierailija kirjoitti:
Liian "kiiltokuvapoika" minun makuuni. Sytyn enemmän Hakanpää-tyyppiselle miehekkäämmälle miehelle.
Käytätkö E-pillereitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö E-pillereitä
Miten tämä liittyy mihinkään?
Taitaa olla mammoille vähän liian sivistynyt. Eikö se lukenut siellä kisoissakin Hanya Yanagiharan Pientä elämää. Ottakaa mallia esikuvastanne ja nyt kirja kauniisiin kätösiin.
Itse kyllä vähän huvitun kun mietin mitä mahtaa lukutaitoisen ja ilmeisen fiksun miehen päässä liikkua kun tamperelaisjuntit huutaa jotain mörköä yms. kännissä apinan raivolla.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla mammoille vähän liian sivistynyt. Eikö se lukenut siellä kisoissakin Hanya Yanagiharan Pientä elämää. Ottakaa mallia esikuvastanne ja nyt kirja kauniisiin kätösiin.
Itse kyllä vähän huvitun kun mietin mitä mahtaa lukutaitoisen ja ilmeisen fiksun miehen päässä liikkua kun tamperelaisjuntit huutaa jotain mörköä yms. kännissä apinan raivolla.
Olen lukenut tuon kirjan jo aikoja sitten. Luen noin 100 kirjaa vuosittain, joten jos kirjojen lukeminen on sivistystä, olen varsin sivistynyt.
Luulen, että nuori mies nautti sydämensä pohjasta, kun saavutti rakastamassaan lajissa maailmanmestaruuden ja sai juhlia sitä kymmenientuhansien ihmisten edessä. Sen takiahan ne pelaa, että voittaisivat ja pääsisivät juhlimaan voittoa. Lankinen muuten ihan itsekin huusi sitä mörköä. En usko, että piti asiaa yhtään junttina. Se, että lukee kirjoja, ei estä ihmistä ymmärtämästä erilaisia ilmiöitä, joita mm. maailmanmestaruuskilpailut synnyttävät. Päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Musta oli tosi kiva ku jossain haastattelussa sano et menkää pienen pojat ja TYTÖT sinun pihapeleihin ja uskokaa itteenne nii joskus voi Itelle käydä niin et on yhtäkkiä voittamassa maailmanmestaruutta
Samaan kiinnitin huomiota
Ihana Lankinen. On just sellainen unelmavävytyyppinen :)
Vierailija kirjoitti:
Unohtamatta sitä et on kaikille kohtelias ja muutenki hyvä esikuva nuoremmille.
+kokkasi muille pelaajille juhlissa :D
Ekan kerran kun näin kisoissa, että hän riisui kypäränsä niin hämmästyin :) Hyvällä tavalla!
Onko täällä nykysisin niin nuoria mammoja, että tuommoinen nuori poika saa pikkarit pyörimään jaloissa? Vai onko mammat ryhtyneet puumiksi?
Miehetkö vain saa kuolata nuorempia? Hän on kuitenkin 24, ei mikään teini!
Vierailija kirjoitti:
Minusta on outoa sukupuoleen katsomatta kuolata itseä reippaasti nuorempia. En mikään ikäloppu ole, mutta Lankinen ja puolet tuosta leijonajoukkueesta on ihan liian nuoria, jotta osaisin nähdä heidät muina kuin poikina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on outoa sukupuoleen katsomatta kuolata itseä reippaasti nuorempia. En mikään ikäloppu ole, mutta Lankinen ja puolet tuosta leijonajoukkueesta on ihan liian nuoria, jotta osaisin nähdä heidät muina kuin poikina.
Ehkä sä oletkin oikeasti vanha? Ja mistä sä meidän muiden iät tiedät? Toiseksi, ei sun ole pakko kuolata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sä oletkin oikeasti vanha? Ja mistä sä meidän muiden iät tiedät? Toiseksi, ei sun ole pakko kuolata.
Voi olla että olen. En tiedä yhtään mistään teidän ikiänne. Siksi kyselinkin, onko mammat nykyisin niin nuoria, että Lankisen ikäiset ovat sitä kuuminta hottia. Ja tietenkään ei ole pakko kuolata. En ole väittänyt, että kukaan sellaista minulta vaatisi. Kunhan pohdin, minkä ikäisiä nämä Lankisen perään kuolaavat ovat. Ei millään pahalla, joten ei tarvitse pillastua.
Iha vaa villi veikkaus, Kevin Lankinen