Tuo leijonien maalivahti on ihana!
Mun uus "julkkisihastus" :3
Moi symppis ja ihana hymy. Piti käyä Treen juhlissa kattomassa livenä :'DD
Kommentit (47)
Näyttää miespuoliselta Kiira Korvelta. Jos he tekisi lapsen, siitä tulisi varmaan Jeesus.
Et vissiin oo ainut joka sitä kuolaa :D
Kuva?
T. Kaikki jääkiekkouutiset skipannut
Ai se olitkin sinä joka siellä kirkui niin kovasti että piti volumea pienentää ja huusit Lankineeeeeeen.
Mietimpä vain jos miehet käyttäytyisivät samalla tavalla naisten joukkueita kohtaan. Miehet kirkuisivat ja huutaisivat Nuutineeeen iiiiiiiiik että mitähän siitä seuraisi.
Lankisen tyttöystävä se vasta ihana onkin. Ei mikään av-mamma.
Vierailija kirjoitti:
Ai se olitkin sinä joka siellä kirkui niin kovasti että piti volumea pienentää ja huusit Lankineeeeeeen.
Mietimpä vain jos miehet käyttäytyisivät samalla tavalla naisten joukkueita kohtaan. Miehet kirkuisivat ja huutaisivat Nuutineeeen iiiiiiiiik että mitähän siitä seuraisi.
En ollut minä :'D
En todellakaan kehtaa pitää tuollaista melua julkisesti. Tyydyin iha rauhassaa seuraamaan tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Ihana myös tuon poikaystävä.
"poikaystävä" Seurustelee maailmanmestaruuden voittaneen muodostelmaluistelijan kanssa.
Ei niitä homoja tarvi nähdä siellä missä niitä ei ole.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006121293.html Lueppas sieltä.
Minun makuuni ei riittävän karski, mutta enpä nyt muutenkaan pidä söpöistä pojista. Hyvä pelaaja kuitenkin, ja sillähän tässä merkitystä on.
Mäki kävin Tampereen bileissä tsekkaamassa Lankisen, onhan hän aivan älyttömän söpö!
Harvinaiset "nätti" mies jääkiekkoilijaksi, ulkonäön perusteella ei heti välttämättä arvais ammattia.
Mutta tosi sympaattisen olonen tyyppi :)
Musta oli tosi kiva ku jossain haastattelussa sano et menkää pienen pojat ja TYTÖT sinun pihapeleihin ja uskokaa itteenne nii joskus voi Itelle käydä niin et on yhtäkkiä voittamassa maailmanmestaruutta
Seiskan mielestä seksikkäin leijona oli Hakanpää eikä Lankinen. Itse en ota kantaa siihen mikä pelaajista oli kuumin tai seksikkäin, mutta tämmöset "valinnat" on kyllä täysin turhia. Niitä ei tarvitsisi tehdä ei miesten tai naisten joukkueista. Milloinkohan tämä ulkonäkökeskeinen media rupeaa arvostamaan muutakin kuin ulkonäköä?
Vierailija kirjoitti:
Kuva?
T. Kaikki jääkiekkouutiset skipannut
Vierailija kirjoitti:
Kuka niistä?
Olisit katsonut edes yhden Suomen pudotuspeleistä mm-kisoissa, niin tietäisit.
Onhan se komee, tollanen pepsodenthymy :)