Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on tekosyysi elää sinkkuna?

Vierailija
29.05.2019 |

Seurustelemattomuus aiheuttaa elämänlaadun heikkenemistä molemmissa sukupuolissa. Sen voi yrittää kieltää ja väittää vastaan, mutta ollaanpa nyt rehellisiä: molemmat flippaa seurustelemattomuudesta. Miehet katkeroituu, kalluuntuu ja hylkiöityy. Naiset sekoaa osalla tai kaikkien seuraavien tekijöiden yhdistelmällä: eläintarhanhoito, tatuoitu, lävistetty, feminismi, jne. Seurustelun hyödyt on kiistämättömiä:

>Jaetut kulut
>Kivaa
>Lapsia
>Yhteisiä tavoitteita
>Henkinen kasvu
>Oppii helvetisti uutta toisesta sukupuolesta

Ja ennen kaikkea: kaksi yksilöä toimii tehokkaammin yhdessä kuin kaksi yksilöä yksin. Tämä opetettiin jo armeijassa. Jos elät tiiviisti jonkun kanssa, joka tuntee sinut hyvin, niin hän huomaa sinussa sellaisia asioita, joille olet itse sokea. Hänellä voi myös olla sellaisia taitoja, joita sinulta puuttuu.

Kaikesta tästä huolimatta naiset päättää elää sikkuina, eikä valitse poikaystävää, vaikka nämä positiiviset lainalaisuudet astuvat heti voimaan kun seurustelun aloittaa. Jos on siis valmis tekemään asian eteen töitä ja valitsee miehen, joka haluaa seurustella eikä vain panna. Tätä on turha kysyä miehiltä, koska vastaus on ilmeinen mutta naiset: näiden tosiasioiden nojalla, mikä on tekosyysi olla seurustelematta? Koska te olette siinä tilanteessa, että voitte valita mutta ette valitse.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä miehessä roikkuvia aikuisia lapsia ja heistä johtuvaa elintason mataluutta.

Vierailija
2/21 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni petti ja jätti . Siitä on sen verran vähön aikaa niin en nyt ihan heti uutta suhdekuviota ole valmis vastaanottamaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että kukaan ei halua mua, koska oon ruma ja oksettava.

Vierailija
4/21 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä saat näistä laimeasti provokatiivisista tekosyy-aloituksistasi?

Vierailija
5/21 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun elämänlaatu parani heittämällä kun erosin eksästä. Ja itse asiassa rahallinen tilanne parani myös.  Joten todellakin aion pysyä jatkossa sinkkuna.

Vierailija
6/21 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kasvoissa iso syntymämerkki. Kun se on meikin alla piilossa, ei miehiä haittaa. Ilman meikkiä kaikki saamani kommentit ovat luokkaa "hyi v*ttu". En siis kelpaa miehille ilman maskia. Ei ole tosin vuosiin enää haitannut. Nuorena naisena kävi kyllä itsetunnon päälle pahasti kaikki se haukkuminen ja "ei sua huoli edes sokee" kommentit.

Vierailija
7/21 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi lasta, joiden yksinhuoltaja olen, joten ainakaan lasten hankinnan takia en miestä elämääni tarvitse. Välillä tulee kyllä mietittyä, että olisihan se mukavaa jos olisi joku vieressä ja jonka kanssa jutella. Toisaalta taas tykkään olla yksin ja tehdä asioita tietyllä tavalla. Tykkään elämästäni, enkä usko, että suhde sitä sen kummemmin parantaisi, ellei tietysti mies olisi miljardööri. En sano, etten tulisi koskaan olemaan kenenkään kanssa, mutta ainakaan kotikaupunkini pieni tarjonta ei ole hyvä merkki. Treffeillä en ole käynyt vuosiin.

N32

Vierailija
8/21 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian laiska pitämään yllä ihmissuhteita. Se vaatisi toisen huomioonottamista, jossain määrin miellyttämistä ja myös toisen ymmärtämistä.

En ymmärrä edes itseäni.

Vierailija
9/21 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla joku tekosyy että elää sinkkuna. Jos haluaa seuraa niin hakee sitä aktiivisesti. Kaikki ei myöskään pidä asioiden jatkuvasta jakamisesta toisen ihmisen kanssa. Jossain vaiheessa elämää voi tulla mieleen että on parempi elää yksin. Ihmiset on erilaisia mikä sopii toiselle ei sovi toiselle.

Vierailija
10/21 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys jo itsessään väärin aseteltu, provokaatio on manipulaation esityö. Selvästi porvoolainen tai sitten ajatuksiaan ohuesti käyttävä henkilö on laatinut tämän, annan 1/5 ja suosittelen lääkeannoksen suurentamista.

Vierailija
11/21 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kotonani olla yleensä yksin. Mulla on ystäviä ja kavereita sekä läheiset välit lapsuudenperheeseeni. Tuloni riittävät hyvin sellaiseen elämään, minkä haluankin eli en tarvitse miehen rahoja. En voi teininä sairastetun syövän vuoksi saada lapsia. Mulla on kaksosveli, joten koko elämäni ajan olen oppinut paljon vastakkaista sukupuolesta. Olen vwljenpoikani kummitäti ja saan viettää pojan kanssa aikaa niin paljon kuin ikinä vain haluan.

Vierailija
12/21 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten ap:n postikin sen kertoo: Miehet ovat sikoja. Ei ole syytä haluta miestä.

Vierailija
13/21 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mukavaa elää yksin. Saa tehdä mitä haluaa, eikä tarvitse antaa pakkoseksiä. Ei tarvitse kuunnella arvosteluja ulkomuodostaan. Saa syödä mitä haluaa ja olla sen näköinen kuin haluaa. Töiden jälkeen on kivaa olla rauhassa, eikä tarvitse passata ketään.

Vierailija
14/21 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota miehiin. Tai ihmisiin ylipäätään. Niin moni voi pettää luottamuksen tuosta noin vaan.

Vierailija
15/21 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta puuttuu jykevä leuka, joten en saa naista. Ei ole myöskään varaa plastiikkakirurgiin.

Vierailija
16/21 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas paljon katkeria mammoja tänään palstalla.

Vierailija
17/21 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna kenen tahansa satuttaa mua enää. Vaatii suunnatonta intohimoa toista kohtaan, että mun pään saa käännettyä. En ole ns. Helppo, en lankea kenen tahansa kaksilahkeinen matkaan suunnattomasta läheisyyden & hellyyden kaipuustani huolimatta. Ei kiitos irtosuhteille. Ei alaikäisiä, joten en etsi siihen puoliskoa. Itse avoin monille uusperhekuvioille, ei ole itselle este.

Vierailija
18/21 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee miehistä rytmihäiriöitä ja akne. Pidän siis huolta terveydestäni ja pysyn turvaetäisyydellä miehistä. Oireet ilmestyvät vain seurustelusuhteiden aikana.

Vierailija
19/21 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yksinkertaisesti ole löytänyt ihmistä, jonka kanssa haluaisin jakaa elämäni ja joka haluaisi jakaa elämänsä minun kanssani. Ihastun harvoin enkä ryhdy parisuhteeseen, jos tunnetta ei molemmin puolin ole.

Vierailija
20/21 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en luota ihmisnaisii