Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa näitä rintojani enää :'(

Vierailija
29.05.2019 |

Aivan järkyttävät roikkuvat putkilot. En IKINÄ kehtaa enää olla yhdenkään miehen nähden ilman paitaa. Itkettää.
Kohtalotovereita?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonimallitmuuttui kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terävätissi kirjoitti:

Mitä nuo 50-60 lukujen terävät tissit olivat?

Oliko silikonitäyte kartion muotoinen.

Marilynilla oli siilarit.

Johtui sen ajan liiveistä

Vilkaseppa nakukuvat 60-luvulta.

Tissit teräviä liivittä.

Nykyinen täyte pyöreä,silloinen kartio.

Jospa se oli ajan muoti. Ne tytöt joilla oli sen malliset tissit pääsivät nakumalleiksi todennäköisemmin kuin ne joilla tisut oli erinäköiset. Ihan yhtä vaihtelevaa on naisten rintojen mallit olleet aina.

Vierailija
42/43 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne isot vai muuten vaan pitkät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon jäävi neuvomaan kun olen itse laitattanut pienet implantit, mutta ymmärrän kyllä, että ongelma voi tuntua isolta. Mitä jos ihan ekaksi tekisit kuten joku kehotti ja katselisit muita ihmisiä? Ei meistä kukaan ole täydellinen eikä tarvitse olla.

Leikkautin implantit molemminpuolisen täydellisen rintakudospuutoksen vuoksi. Rintakudosta+rasvaa oli rinnoissa yhteensä puoli desilitraa ja muuten olen pitkä, kookas ja persevä. Lääkäri ei ennen ollut moista aikuisella nähnyt ja totesi, että jos olisin hakeutunut lääkäriin viisi vuotta aiemmin, epämuodostuma olisi korjattu julkisella puolella.

Olin jokseenkin vittuuntunut siihen, että tämä kehitysongelmani ei ollut sen vertaa vanhempiani vaivannut, että olisivat sille jotain tehneet. Joten itse maksoin pitkän pennin ja olen tyytyväinen tulokseen. Pienet ne ovat, mutta ovatpa muuta kuin pelkkä läiskä ihossa.

Itse päätät, mutta hanki tietoa, älä päätä tunteella. Uimahallin pesutiloissa näet mallia ja mittakaavaa, joillain on leikkausarvet rintojen sijalla.

Miksi viisi vuotta aikaisemmin olisit saanut julkisella puolella korjauksen?

Tätä minäkin ihmettelin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi