Miksi nainen ei kiinnostunut kun olin sinkku, nyt kun parisuhdestatus muuttui Facessa, nainen on päivänselvästi kiinnostunut. Mikä muuttui?
Yksi nainen jota halusin n. vuosi sitten sinkkuna ollessani ei kiinnostunut minusta, jäätiin kaveriyhteyksiin kuitenkin kun on yhteinen harrastus. Nyt kun löysin parisuhteen ja suhdestatus muuttui facessakin, nyt on heti kiinnostunut ja jopa epämukavan suoraan osoittaakin sen flirttaillen, viestillä mainitsee olevansa tänään x paikassa jos haluaisin nähdä ja lopettaen viestin ;) hymiöllä.
Onko tämä yleistäkin, onko muut nähneet sinut jo torjuneen naisen kiinnostuksen muuttuneen heti kun olet mennyt suhteeseen toisen naisen kanssa? Miksi tämä tapahtuu?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt hän uskaltaa olla kanssasi kaveri, kun ajattelee, ettet enää tulkitse sitä väärin. Siksi olisi valmis vaikka tapaamaankin. Eli ne flirttailut ovat ihan omaa mielikuvitustasi.
Aloittaja tässä ja ikävä kyllä hän ei jättänyt sitä tulkitsemisen varaan, kun laittoi whatsapissa selfiekuvan sängyllä vatsallaan josta näkyy peppu ja kirjoitti että tää booty kaipais hierontaa, lisänä se "vesipisara" emoji.
Eroottinen ja romanttinen "jahtaaminen" alkoi heti kun päädyin suhteeseen.
Miten nainen reagoi siihen kun sanoit hänelle että käytös on epäsopivaa, olet onnellisesti suhteessa etkä halua vastaanottaa tuollaisia kuvia ja viestejä?
En ole vielä nähnyt syytä sanoa tuollaista takaisin. Olen vain sanonut että haha, eiköhän sulle riitä niitä hierojia vaikka jonoksi saakka.
En itse tee aloitetta näihin. Flirtti kuitenkin jatkuu, enkä nyt pane sitä vastaan kun se on niin kovin uutta elämässäni että nainen antaa tällaista huomiota pyytämättä. Ihmetyttäähän se. Olisikohan se sitten auttanut nuorempana saamaan tällaista kiinnostusta naisilta, jos olisin esittänyt varattua? Mutta ehkä naiset "haistaa" esittämisen?
ap
Okei, eli annat toisen naisen vain flirttailla ja lähetellä sulle viestejä ja olet nyt niin kovin imarreltu. Mitäs sun nykyinen kumppani tästä on mieltä? Anna kun veikkaan, sun nykyinen kumppani ei tiedä tästä yhtään mitään. Eli olet jo nyt uponnut valheiden suohon. Onnea parisuhdeyritykseesi. Kun tuosta jäät kiinni, niin suhteenne on lopullisesti pilalla.
Nyt kun estää tuon flirttailijan, niin kuinka nopeasti tyttöystävä karjuen kysyy selitystä screenshoteille noista keskusteluista? :D
Tuo nainen ei halunnut sinua vuosi sitten. Vuoden ajan olette olleet kaveriyhteyksissä. Mieti nyt kunnolla. Hän ei halunnut sinua silloin.
Miksi sinua yhtäkkiä voisi kiinnostaa nainen, joka ei alunperinkään sinuun ihastunut kunnolla ja nyt osoittautuu vielä moraalittomaksi parisuhteden rikkojaksi? Miksi lähtisit tuohon kuvioon mukaan? Mitä siitä saisit? Olisit itse petturi (ellet ole sitä jo nyt) nykyistäsi kohtaan.
Sillä naisella on jotain vikaa päässä. Tuo käytös on todella törkeää (eli lähetellä varatulle miehelle jotain persekuvia, että tää kaipaa hierontaa), siis niinku valoja päälle nyt.
Haluatko tuon lorton kanssa nyt siis yrittää jotain? Pystyisitkö seurustelemaan tuon naisen kanssa tietäen, että hän kykenee ilman omantunnon tuskia flirttailemaan varatuille? Luottaisitko tuohon naiseen, olisitko onnellinen hänen kanssaan etkä epäilisi mitään, että hän esim. voisi jonkun kanssa kirjoitella selkäsi takana? Jos niin, niin jätä sit nykyisesi ja yritä.
Veikkaan, ettei suhde kauaa kestä, sillä naisella ei alunperinkään ollut tarvittavia tunteita sinua kohtaan, miksi ihmeessä olisi nyt? Tuo on vain itsetunnonkohotusta, saada varattu mies, rikkoa parisuhde, pitää hetken hupia ja siirtyä seuraavaan, sellaiseen, joka saa puntit tutisemaan jaloissa heti.
Annan sulle vinkin!
Nyt sulla on täyden tilaisuuden paikka osoittaa olevasi mies, isolla M-kirjaimella. Kirjoitat tälle sutturalle, kuinka et pidä flirttailevista viesteistä ja toivot hänen arvostavan sun nykyistä parisuhdetta sen verran, että ymmärtää, millaiset viestit eivät ole soveliaita. (Lisäksi: eihän hän arvosta sinuakaan pätkääkään kun toimii flirttailevasti)
Tämän jälkeen olet rehellinen sinun nykyisellä naisellesi ja näytät hänelle myös ne viestit. Toivon mukaan et ole itse mitään ";)" hymiöitä lähetellyt takaisin. (Nainen varmasti haluaa nähdä viestihistoriaa myös hieman pidemmältä ajalta).
Näin ollen -mikä tärkeintä - pystyt osoittaan sun nykyiselle naisellesi kuinka arvostat häntä ja pidät häntä maailman rakkaimpana, haluttavimpana ja tärkeimpänä naisena. Vannon, että saat tästä suuret pisteet!
Lisäksi tämä pyrkyri oppii ehkä jatkossa käyttäytymään.
No mulle käy ihan sinkkunakin vähän noin. Naiset liehittelee ja esittää kiinnostunutta, joka kuitenkin loppuu heti kun itse alan lämmetä. Parempi mennä ignoorauslinjalla vaan ja olla antamatta liehittelijälle sitä "pojoa".
Vierailija kirjoitti:
Annan sulle vinkin!
Nyt sulla on täyden tilaisuuden paikka osoittaa olevasi mies, isolla M-kirjaimella. Kirjoitat tälle sutturalle, kuinka et pidä flirttailevista viesteistä ja toivot hänen arvostavan sun nykyistä parisuhdetta sen verran, että ymmärtää, millaiset viestit eivät ole soveliaita. (Lisäksi: eihän hän arvosta sinuakaan pätkääkään kun toimii flirttailevasti)
Tämän jälkeen olet rehellinen sinun nykyisellä naisellesi ja näytät hänelle myös ne viestit. Toivon mukaan et ole itse mitään ";)" hymiöitä lähetellyt takaisin. (Nainen varmasti haluaa nähdä viestihistoriaa myös hieman pidemmältä ajalta).
Näin ollen -mikä tärkeintä - pystyt osoittaan sun nykyiselle naisellesi kuinka arvostat häntä ja pidät häntä maailman rakkaimpana, haluttavimpana ja tärkeimpänä naisena. Vannon, että saat tästä suuret pisteet!
Lisäksi tämä pyrkyri oppii ehkä jatkossa käyttäytymään.
Komppaan! Näin käyttäytyy oikea mies. Kunnioitettava ja suoraselkäinen.
Ei ole harvinaista. Useampikin nainen on kiinnostunut vasta sitten, kun on nähnyt minut jonkun toisen kanssa.
Joitakin naisia yksinkertaisesti vaan kiihottaa erityisesti panna varattujen miesten kanssa. Osa kikseistä tulee juuri siitä, että mies on jonkun toisen naisen oma, ja pystyy viettelemään miehen.
Veikkaan että on pitänyt ap:ta mielessään jonkinlaisena vararatkaisuna silloin kun ap on ollut sinkku. Eli jos ei ketään muuta saa, niin ap:n ainakin. Mutta nyt on säikähtänyt kun tuo varasuunnitelma on vaarassa murentua ja yrittää saada ap:n takaisin reserviin.
Joskus kyse on siitä, että nainen haluaa roikuttaa friendzone, miehiä vähän niinkuin pankissa pahanpäivänvaralle. Tässä ei taida kuitenkaan olla siitä kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä joskus tuntuu sille, että kulttuurissamme halutaan edelleen ylläpitää mielikuvia siitä, että hyvätt ja parhaat miehet ovat parisuhteessa. - Ja vastaavasti miehille olisi aina parempi, mitä vähemmän naisilla on ollut aiempia kumppaneita... Tylsää.
Eikö se sit ole muka niin?
Miksi sen tai asian pitäsi olla näin? Ei minua (miehenä) haittaa, jos naisella on eläessään ollut muita kumppaneita kuin minä. On jopa varsin luultavaa, että hänellä on saattanut olla joitain muita kumppaneita kuin minä.
En minä osaa lukea tai nähdä kenestäkään päältä päin kuinka monta kumppania itse kullakin on ollut. Enemmän kuin kumppanien määrä minua kiinnostaa se, miten tai kuinka nainen elää yleisemmin oman historiansa kanssa.
Onko sinne jäänyt "kummittelemaan" asioita. Itse olen jos en nyt iloinen niin ainakin hyvilläni siitä, että minulla on kaikkiin exiini -ei heitä toki montaa ole- hyvät ja mutkattomat välit. (Olen ollut sekä jätety että jättäjä)
Tiedostan, ettei kaikilla ole hyvät välit ex-kumppaneitaan kohtaan. - Lienen siis tämän vuoksi onnekas. Tai ainakin itse varmasti kokisin (pitkään) voimakasta itse inhoa ja morkkista, jos minulla olisi hyvin huonot välit yhteenkään ex- kumppaniini. (Siis ikäänkuin olisi aina silloin kun minäkin olen halunnut erota yksin minun syyni, että hän käyttäytyi, niin, että koin, ettemme voisi jatkaa)
Joku voi tietysti kysyä, että miksi ylipäätään suhteeni on päättynytkään jos koen hyväksi suhteeni ex-kumppanini kanssa. No sanottakoon nyt, että joskus on parempi ollut erota, eikä se (onnekas hyvisä välien säilymisestä) tietenkään aina "heti" suhteen päättyessä ollut päällimäisenä meielssä. - Vaan hieman on täytynyt ensin pölyn laskeutua.
Niin ja vaikka en osaa pitää itseni kaikille parhaimapana mahdollisena vaihtoehtona kumppaniksi (mieheksi), niin uskalatsin mennä väittämään että aika monelle saattaisin ehkä ollakin "se" oikein hyvä vaihtoehto.
Toki. Tiedän olevani joidenkin mielestä pahasti eksysiksissä kun jaan ajatuksen siitä, että sukupuoleen katsomatta on luultavasti tai mahdollsesti jopa todennäköisesti parempi kumppani silloin toiselle jos tai kun kykenee ja pystyy iloitsemaan ja nauttimaan omasta elostaan itsekseen sinkkuna (,joka ei tarkoita samaa yksinäisenä).
Eikä nauttimaan ja iloitsmaan ainoastaan vain silloin kun rinnalla on joku tai joitain toisia, kuen kumppani tai vaikka ex-kumppanin kanssa (tai yksin) saadut lapset. Tai tarvitsee nautintoonsa jonkun päihdyttävää ainetta, kuten alkoholia
Myönnän toki, että toisinaan pientä kitkaa edellä esittämään väitteeseeni siitä, että olisin patempi kumppani siksi, että viihdyn ja nautin yksin ja sinkkuna olosta käy tai tulee mieleeni, kun huomaan ,että taas on kulunut yksi vuosi lisää siitä kun viimeksi oliin ja elin parisuhteessa. (Lapsia minulla ei ole). -
Ikää minulla on onneksi niin vähän, että vielä voin uskoa ja kuvitella niitä kohaavani ja löytäväni kumppanin; ilman että mahd. kumppanin tulisi aatella mahdollista tulevaisuutta niin, että jännäisi kumpi ratkeaa ensin minun vanhainkotipaikkani (tai omaishoitamiseni tms). Vai mahd. laps(i)en pääseminen yläkouluun. Toisaalta olisiko se aivan hirveää ja kamalaa elää loppuelämä sinkkuna?
No kysy häneltä, hyvä mies. Miten tuntuukin, että reagoit kovin akkamaisesti...
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että on pitänyt ap:ta mielessään jonkinlaisena vararatkaisuna silloin kun ap on ollut sinkku. Eli jos ei ketään muuta saa, niin ap:n ainakin. Mutta nyt on säikähtänyt kun tuo varasuunnitelma on vaarassa murentua ja yrittää saada ap:n takaisin reserviin.
No ainakin yksi viesti tässä ketjussa näkee mistä on oikeasti kysymys, vaikka neljä sivua meni. Toki itsetunnon pönkitys liittyy siihen myös, mikä oli jo aikaisemmin esillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei halua sitoutua, haluaa vain seksiä.
Miksi tää on saanut alapeukkuja? Jos haluaa seksiä ilman sitoutumista, niin varatun kanssahan tuo on parhaiten toimiva skenaario.
Koska se on niin typerä ajatus, eikä sillä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Jos he nyt harrastaisivat seksiä, se ei olisi naisen puolelta himon takia, vaan vallan.
On typerä ajatus, mutta kuitenkin nainen konkreettisesti flirttailee ja lähettelee kuvia... Hmm... Ihan kaverimielessä varmaan.
Okei, olet oikeasti liian tyhmä, että viitsisi avata tätä enempää. Et edes lukenut lainaamasi viestiä loppuun, ennen kuin vastasit.
Jos joku mies innostuu liikaa, hänet haluaa pitää oman turvallisuutensa vuoksi loitolla, kun ei ole seksuaalisesti kiinnostunut.
Nyt kun mies on sitoutunut, hän ei ole enää uhka, vaan hänen kanssaan voi olla ystävä, mitä alunperinkin haluttiin.
Olet ja olit ystävävyöhykkeellä. Miehet ovat surkeita näissä jutuissa, mutta kai se johtuu vain siitä, että te ohjaudutte munalla, ette aivoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt hän uskaltaa olla kanssasi kaveri, kun ajattelee, ettet enää tulkitse sitä väärin. Siksi olisi valmis vaikka tapaamaankin. Eli ne flirttailut ovat ihan omaa mielikuvitustasi.
Aloittaja tässä ja ikävä kyllä hän ei jättänyt sitä tulkitsemisen varaan, kun laittoi whatsapissa selfiekuvan sängyllä vatsallaan josta näkyy peppu ja kirjoitti että tää booty kaipais hierontaa, lisänä se "vesipisara" emoji.
Eroottinen ja romanttinen "jahtaaminen" alkoi heti kun päädyin suhteeseen.
ja miksi sinä parisuhteessa olevana miehenä jatkat tuollaista viestintää?
Niinpä! Voisit myös sanoa, että kiitos ei. Ilmeisesti tuo hivelee itsetuntoa ja mulkkua?
Ei ainakaan ahdistelun tunnusmerkistöä täytä. Ahdisteluhan on ei-toivottua, se jatkuu uhrin kiellosta huolimatta.
Sanoisin, että ap ja tuo nainenkin ovat surkeita vuorovaikutustaidoissa ja samankaltaisia ämpyilijöitä: "halusin tuota naista vuosi sitten, mutta..." en saanut tehdyksi asialle mitään.
Ja se nainen, yhtä vammainen kuin ap, kostaa nyt sitä, ettei mies yrittänyt tuolloin tarpeeksi. Ja on niin mölö, ettei itsekään saanut tehdyksi aloitetta. Ja nyt harmittaa ja "kostetaan".
Nyt ap on sitoutunut sivulliseen, joka ei tiedä, millaisen lieron sai.
Ilmiötä kutsutaan esivalinnaksi. Englanniksi löytyy matkua sanalla "preselection".
Lyhyesti sanottuna naiselle ei riitä oma kiinnostus mieheen, vaan hänelle on tärkeää että mies kelpaisi muillekin naisille. Eli tiettyä satusta pitää miehessä olla.
Paska mies antaa tuollaisen jatkua. Olipa sen naisen motiivit ihan mitkä vaan, hän ei ole osa parisuhdetta, hän lienee ihan sinkku tekemään mitä haluaa. Sekopäitä maailmaan mahtuu. Sitten on kuspäitä, jotka itse varattuna ovat ihan mukana tämmöisessä.
Hyvä mies olisi alusta saakka ollut rehellinen omassa suhteessaan eikä jatkanut tuollaista.
Tuo miksi varattu mies on houkuttelevampi (ellei tiedä tämän olevan varattu) johtuu siitä, että monelle mammanpojalle se vaimo ostaa vaatteet ja komentaa parturiin. Sinkkumies menee niissä pieruverkkareissa ja hiusmallissa joka oli kuosissa 6 kk sitten, ja ihmettelee miksei flaksi käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä joskus tuntuu sille, että kulttuurissamme halutaan edelleen ylläpitää mielikuvia siitä, että hyvätt ja parhaat miehet ovat parisuhteessa. - Ja vastaavasti miehille olisi aina parempi, mitä vähemmän naisilla on ollut aiempia kumppaneita... Tylsää.
Eikö se sit ole muka niin?
Miksi sen tai asian pitäsi olla näin? Ei minua (miehenä) haittaa, jos naisella on eläessään ollut muita kumppaneita kuin minä. On jopa varsin luultavaa, että hänellä on saattanut olla joitain muita kumppaneita kuin minä.
En minä osaa lukea tai nähdä kenestäkään päältä päin kuinka monta kumppania itse kullakin on ollut. Enemmän kuin kumppanien määrä minua kiinnostaa se, miten tai kuinka nainen elää yleisemmin oman historiansa kanssa.
Onko sinne jäänyt "kummittelemaan" asioita. Itse olen jos en nyt iloinen niin ainakin hyvilläni siitä, että minulla on kaikkiin exiini -ei heitä toki montaa ole- hyvät ja mutkattomat välit. (Olen ollut sekä jätety että jättäjä)
Tiedostan, ettei kaikilla ole hyvät välit ex-kumppaneitaan kohtaan. - Lienen siis tämän vuoksi onnekas. Tai ainakin itse varmasti kokisin (pitkään) voimakasta itse inhoa ja morkkista, jos minulla olisi hyvin huonot välit yhteenkään ex- kumppaniini. (Siis ikäänkuin olisi aina silloin kun minäkin olen halunnut erota yksin minun syyni, että hän käyttäytyi, niin, että koin, ettemme voisi jatkaa)
Joku voi tietysti kysyä, että miksi ylipäätään suhteeni on päättynytkään jos koen hyväksi suhteeni ex-kumppanini kanssa. No sanottakoon nyt, että joskus on parempi ollut erota, eikä se (onnekas hyvisä välien säilymisestä) tietenkään aina "heti" suhteen päättyessä ollut päällimäisenä meielssä. - Vaan hieman on täytynyt ensin pölyn laskeutua.
Niin ja vaikka en osaa pitää itseni kaikille parhaimapana mahdollisena vaihtoehtona kumppaniksi (mieheksi), niin uskalatsin mennä väittämään että aika monelle saattaisin ehkä ollakin "se" oikein hyvä vaihtoehto.
Toki. Tiedän olevani joidenkin mielestä pahasti eksysiksissä kun jaan ajatuksen siitä, että sukupuoleen katsomatta on luultavasti tai mahdollsesti jopa todennäköisesti parempi kumppani silloin toiselle jos tai kun kykenee ja pystyy iloitsemaan ja nauttimaan omasta elostaan itsekseen sinkkuna (,joka ei tarkoita samaa yksinäisenä).
Eikä nauttimaan ja iloitsmaan ainoastaan vain silloin kun rinnalla on joku tai joitain toisia, kuen kumppani tai vaikka ex-kumppanin kanssa (tai yksin) saadut lapset. Tai tarvitsee nautintoonsa jonkun päihdyttävää ainetta, kuten alkoholia
Myönnän toki, että toisinaan pientä kitkaa edellä esittämään väitteeseeni siitä, että olisin patempi kumppani siksi, että viihdyn ja nautin yksin ja sinkkuna olosta käy tai tulee mieleeni, kun huomaan ,että taas on kulunut yksi vuosi lisää siitä kun viimeksi oliin ja elin parisuhteessa. (Lapsia minulla ei ole). -
Ikää minulla on onneksi niin vähän, että vielä voin uskoa ja kuvitella niitä kohaavani ja löytäväni kumppanin; ilman että mahd. kumppanin tulisi aatella mahdollista tulevaisuutta niin, että jännäisi kumpi ratkeaa ensin minun vanhainkotipaikkani (tai omaishoitamiseni tms). Vai mahd. laps(i)en pääseminen yläkouluun. Toisaalta olisiko se aivan hirveää ja kamalaa elää loppuelämä sinkkuna?
Mitä vittua onko muka oikeasti vaikea käsittää, että miehen arvo määräytyy sen perusteella onko hän parisuhteessa vai ei! - Jos mies vaikuttaa kunnolliselta pitkään (yli vuoden) sinkkuna niin hän on luultavasti homo.
Normaali mies ei yleensä selviä monestakaan asiasta, ellei hänellä ole naista. - Naisilla tilanne on toinen, koska ovat usein koulutetumpia kuin miehet. nyky yhteiskunta suosii muutenkin naisten sinkkuutta enemmän kuin miesten. Esimerkiski naiset voi saada lapsia yksin mutta mies. Yhä useammin yliopiststohin valitaan naisia telkusta tulee lähinnä naisten ohjelmia. Naisille vaaditaan kiintiöitä jätti firmojen johtopaikoille mutta miksei kukaan vaadi niihi samalla miesten paikkoja.
Okei, eli annat toisen naisen vain flirttailla ja lähetellä sulle viestejä ja olet nyt niin kovin imarreltu. Mitäs sun nykyinen kumppani tästä on mieltä? Anna kun veikkaan, sun nykyinen kumppani ei tiedä tästä yhtään mitään. Eli olet jo nyt uponnut valheiden suohon. Onnea parisuhdeyritykseesi. Kun tuosta jäät kiinni, niin suhteenne on lopullisesti pilalla.