Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen ei kiinnostunut kun olin sinkku, nyt kun parisuhdestatus muuttui Facessa, nainen on päivänselvästi kiinnostunut. Mikä muuttui?

Vierailija
29.05.2019 |

Yksi nainen jota halusin n. vuosi sitten sinkkuna ollessani ei kiinnostunut minusta, jäätiin kaveriyhteyksiin kuitenkin kun on yhteinen harrastus. Nyt kun löysin parisuhteen ja suhdestatus muuttui facessakin, nyt on heti kiinnostunut ja jopa epämukavan suoraan osoittaakin sen flirttaillen, viestillä mainitsee olevansa tänään x paikassa jos haluaisin nähdä ja lopettaen viestin ;) hymiöllä.

Onko tämä yleistäkin, onko muut nähneet sinut jo torjuneen naisen kiinnostuksen muuttuneen heti kun olet mennyt suhteeseen toisen naisen kanssa? Miksi tämä tapahtuu?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä joskus tuntuu sille, että kulttuurissamme halutaan edelleen ylläpitää mielikuvia siitä, että hyvätt ja parhaat miehet ovat parisuhteessa. - Ja vastaavasti miehille olisi aina parempi, mitä vähemmän naisilla on ollut aiempia kumppaneita... Tylsää.  

Eikö se sit ole muka niin?

Miksi sen tai asian pitäsi olla näin?  Ei minua (miehenä) haittaa, jos naisella on eläessään ollut muita kumppaneita kuin minä.  On jopa varsin luultavaa, että hänellä on saattanut olla joitain muita kumppaneita kuin minä.

En minä osaa lukea tai nähdä kenestäkään päältä päin kuinka monta kumppania itse kullakin on ollut. Enemmän kuin kumppanien määrä minua kiinnostaa se, miten tai kuinka nainen elää yleisemmin oman historiansa kanssa.

Onko sinne jäänyt "kummittelemaan" asioita. Itse olen jos en nyt iloinen niin ainakin hyvilläni siitä, että minulla on kaikkiin exiini -ei heitä toki montaa ole- hyvät ja mutkattomat välit. (Olen ollut sekä jätety että jättäjä)

Tiedostan, ettei kaikilla ole hyvät välit ex-kumppaneitaan kohtaan. - Lienen siis tämän vuoksi onnekas. Tai ainakin itse varmasti kokisin (pitkään) voimakasta itse inhoa ja morkkista, jos minulla olisi hyvin huonot välit yhteenkään ex- kumppaniini. (Siis ikäänkuin olisi aina silloin kun minäkin olen halunnut erota yksin minun syyni, että hän käyttäytyi, niin, että koin, ettemme voisi jatkaa) 

Joku voi tietysti kysyä, että miksi ylipäätään suhteeni on päättynytkään jos koen hyväksi suhteeni ex-kumppanini kanssa. No sanottakoon nyt, että joskus on parempi ollut erota, eikä  se (onnekas hyvisä välien säilymisestä) tietenkään aina "heti" suhteen päättyessä ollut päällimäisenä meielssä. - Vaan hieman on täytynyt ensin pölyn laskeutua. 

Niin ja vaikka en osaa pitää itseni kaikille parhaimapana mahdollisena vaihtoehtona kumppaniksi (mieheksi), niin uskalatsin mennä väittämään että aika monelle saattaisin ehkä ollakin "se" oikein hyvä vaihtoehto. 

Toki. Tiedän olevani joidenkin mielestä pahasti eksysiksissä kun jaan ajatuksen siitä, että sukupuoleen katsomatta on luultavasti tai mahdollsesti jopa todennäköisesti parempi kumppani silloin toiselle jos tai kun kykenee ja pystyy iloitsemaan ja nauttimaan omasta elostaan itsekseen sinkkuna (,joka ei tarkoita samaa yksinäisenä).

Eikä nauttimaan ja iloitsmaan ainoastaan vain silloin kun rinnalla on joku tai joitain toisia, kuen kumppani tai vaikka ex-kumppanin kanssa (tai yksin) saadut lapset. Tai tarvitsee nautintoonsa jonkun päihdyttävää ainetta, kuten alkoholia

Myönnän toki, että toisinaan pientä kitkaa edellä esittämään väitteeseeni siitä, että olisin patempi kumppani siksi, että viihdyn ja nautin yksin ja sinkkuna  olosta käy tai tulee mieleeni, kun huomaan ,että taas on kulunut yksi vuosi lisää siitä kun viimeksi oliin ja elin parisuhteessa. (Lapsia minulla ei ole). -

Ikää minulla on onneksi niin vähän, että vielä voin uskoa ja kuvitella niitä kohaavani ja löytäväni kumppanin; ilman että mahd. kumppanin tulisi aatella mahdollista tulevaisuutta niin, että jännäisi kumpi ratkeaa ensin minun vanhainkotipaikkani (tai omaishoitamiseni tms). Vai mahd. laps(i)en pääseminen yläkouluun. Toisaalta olisiko se aivan hirveää ja kamalaa elää loppuelämä sinkkuna?       

Mitä vittua onko muka oikeasti vaikea käsittää, että miehen arvo määräytyy sen perusteella onko hän parisuhteessa vai ei! - Jos mies vaikuttaa kunnolliselta pitkään (yli vuoden) sinkkuna niin hän on luultavasti homo.

Normaali mies ei yleensä selviä monestakaan asiasta, ellei hänellä ole naista. - Naisilla tilanne on toinen, koska ovat usein koulutetumpia kuin miehet.  nyky yhteiskunta suosii muutenkin naisten sinkkuutta enemmän kuin miesten. Esimerkiski naiset voi saada lapsia yksin mutta mies. Yhä useammin yliopiststohin valitaan naisia telkusta tulee lähinnä naisten ohjelmia. Naisille vaaditaan kiintiöitä jätti firmojen johtopaikoille mutta miksei kukaan vaadi niihi samalla miesten paikkoja.   

Vmp, sellainen "mies" joka ei selviä oikein mistään asiasta ei ole mies, hän on lapsi.

Vierailija
62/72 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet kiinnostava vain, koska olet varattu. Olet ns. toisen oma ja naista kiihottaa se kilpailutilanne, Se tilanne, että hän "voittaa" sinut. Kun lankeat, hän tuntee olevansa kauniimpi, seksikkäämpi, kaikin puolin parempi kuin tyttöystäväsi. Itsetunnon pönkitystä... Varmasti tiedät alitajunnassasi, että tilanteessa ei ole mitään tunteita.  Sinun egoasi hivelee ne kehut ja kiinnostus mitä sinulle nyt osoitetaan, mutta ymmärrä nyt, että se on harhaa. Hän ei oikeastaan halua sinua, vaan haluaa olla  "parempi nainen" kuin tyttöystäväsi ja sen palkinnon hän saa, kun jatkat viestittelyä.  Ja se sinun viestittely on selvä merkki siitä, että sinua kiinnostaa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä joskus tuntuu sille, että kulttuurissamme halutaan edelleen ylläpitää mielikuvia siitä, että hyvätt ja parhaat miehet ovat parisuhteessa. - Ja vastaavasti miehille olisi aina parempi, mitä vähemmän naisilla on ollut aiempia kumppaneita... Tylsää.  

Miksi sen tai asian pitäsi olla näin?  Ei minua (miehenä) haittaa, jos naisella on eläessään ollut muita kumppaneita kuin minä.  On jopa varsin luultavaa, että hänellä on saattanut olla joitain muita kumppaneita kuin minä.

En minä osaa lukea tai nähdä kenestäkään päältä päin kuinka monta kumppania itse kullakin on ollut. Enemmän kuin kumppanien määrä minua kiinnostaa se, miten tai kuinka nainen elää yleisemmin oman historiansa kanssa.

Onko sinne jäänyt "kummittelemaan" asioita. Itse olen jos en nyt iloinen niin ainakin hyvilläni siitä, että minulla on kaikkiin exiini -ei heitä toki montaa ole- hyvät ja mutkattomat välit. (Olen ollut sekä jätety että jättäjä)

Tiedostan, ettei kaikilla ole hyvät välit ex-kumppaneitaan kohtaan. - Lienen siis tämän vuoksi onnekas. Tai ainakin itse varmasti kokisin (pitkään) voimakasta itse inhoa ja morkkista, jos minulla olisi hyvin huonot välit yhteenkään ex- kumppaniini. (Siis ikäänkuin olisi aina silloin kun minäkin olen halunnut erota yksin minun syyni, että hän käyttäytyi, niin, että koin, ettemme voisi jatkaa) 

Joku voi tietysti kysyä, että miksi ylipäätään suhteeni on päättynytkään jos koen hyväksi suhteeni ex-kumppanini kanssa. No sanottakoon nyt, että joskus on parempi ollut erota, eikä  se (onnekas hyvisä välien säilymisestä) tietenkään aina "heti" suhteen päättyessä ollut päällimäisenä meielssä. - Vaan hieman on täytynyt ensin pölyn laskeutua. 

Niin ja vaikka en osaa pitää itseni kaikille parhaimapana mahdollisena vaihtoehtona kumppaniksi (mieheksi), niin uskalatsin mennä väittämään että aika monelle saattaisin ehkä ollakin "se" oikein hyvä vaihtoehto. 

Toki. Tiedän olevani joidenkin mielestä pahasti eksysiksissä kun jaan ajatuksen siitä, että sukupuoleen katsomatta on luultavasti tai mahdollsesti jopa todennäköisesti parempi kumppani silloin toiselle jos tai kun kykenee ja pystyy iloitsemaan ja nauttimaan omasta elostaan itsekseen sinkkuna (,joka ei tarkoita samaa yksinäisenä).

Eikä nauttimaan ja iloitsmaan ainoastaan vain silloin kun rinnalla on joku tai joitain toisia, kuen kumppani tai vaikka ex-kumppanin kanssa (tai yksin) saadut lapset. Tai tarvitsee nautintoonsa jonkun päihdyttävää ainetta, kuten alkoholia

Myönnän toki, että toisinaan pientä kitkaa edellä esittämään väitteeseeni siitä, että olisin patempi kumppani siksi, että viihdyn ja nautin yksin ja sinkkuna  olosta käy tai tulee mieleeni, kun huomaan ,että taas on kulunut yksi vuosi lisää siitä kun viimeksi oliin ja elin parisuhteessa. (Lapsia minulla ei ole). -

Ikää minulla on onneksi niin vähän, että vielä voin uskoa ja kuvitella niitä kohaavani ja löytäväni kumppanin; ilman että mahd. kumppanin tulisi aatella mahdollista tulevaisuutta niin, että jännäisi kumpi ratkeaa ensin minun vanhainkotipaikkani (tai omaishoitamiseni tms). Vai mahd. laps(i)en pääseminen yläkouluun. Toisaalta olisiko se aivan hirveää ja kamalaa elää loppuelämä sinkkuna?       

Mitä vittua onko muka oikeasti vaikea käsittää, että miehen arvo määräytyy sen perusteella onko hän parisuhteessa vai ei! - Jos mies vaikuttaa kunnolliselta pitkään (yli vuoden) sinkkuna niin hän on luultavasti homo.

Normaali mies ei yleensä selviä monestakaan asiasta, ellei hänellä ole naista. - Naisilla tilanne on toinen, koska ovat usein koulutetumpia kuin miehet.  nyky yhteiskunta suosii muutenkin naisten sinkkuutta enemmän kuin miesten. Esimerkiski naiset voi saada lapsia yksin mutta mies. Yhä useammin yliopiststohin valitaan naisia telkusta tulee lähinnä naisten ohjelmia. Naisille vaaditaan kiintiöitä jätti firmojen johtopaikoille mutta miksei kukaan vaadi niihi samalla miesten paikkoja.   

Vmp, sellainen "mies" joka ei selviä oikein mistään asiasta ei ole mies, hän on lapsi.

- Naiset kyllä puhuu usein poikaystävistään. Ei lapsista, ellei sitten tee tuon poikaystävänsä kanssa lapsia. Naiset ei sekaannu lapsiin. Tosin kuin miehet. Naisille lastenhoito on osa biolokiaa. Mies, joka haluaa työskennellä lasten parissa (esim. opettajana) pitäsi aina herättää epäluuloisuutta ja kiltää.  

Vierailija
64/72 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
65/72 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
66/72 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku mies innostuu liikaa, hänet haluaa pitää oman turvallisuutensa vuoksi loitolla, kun ei ole seksuaalisesti kiinnostunut.

Nyt kun mies on sitoutunut, hän ei ole enää uhka, vaan hänen kanssaan voi olla ystävä, mitä alunperinkin haluttiin.

Olet ja olit ystävävyöhykkeellä. Miehet ovat surkeita näissä jutuissa, mutta kai se johtuu vain siitä, että te ohjaudutte munalla, ette aivoilla.

Miksi kukaan haluaisi olla naisen ystävä ilman mahdollisuutta seksiin? Että saisi tehdä tälle palveluksia saamatta mitään palkaksi?

Vierailija
67/72 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ihan rehellisesti, MIKSI vastailet sille ja miksi sallit tuon? Hän saattaa olla vaikka niin ikävä että suuttuu jostain ja laittaa screenshotit sun tyttöystävälle. Siinä ei paljoa selittelyt enää auta.

Ja mitäköhän väärää ap tekee siinä, että saa joltain naisihailijalta viestejä? Miksi sitä pitäisi selitellä naiselle mitenkään, kun ei mitään väärää tee.

Ikäänkuin parisuhteessa olevat naiset ei saa toisilta miehiltä jatkuvasti DM:ää instassa ja muutenkin whatsapp viestejä ja pullistelukuvia ties keneltä exältä/ex panolta, uudelta työkaverilta, salikundilta jne.

Eikä miehellä ole nokan koputtamista kun naisensa saa tällaista. Se pitää vain kestää.

Mutta kun mies saa samaa, niin vasta sitten se on pahaa. Right.

Vierailija
68/72 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ihan rehellisesti, MIKSI vastailet sille ja miksi sallit tuon? Hän saattaa olla vaikka niin ikävä että suuttuu jostain ja laittaa screenshotit sun tyttöystävälle. Siinä ei paljoa selittelyt enää auta.

Ja mitäköhän väärää ap tekee siinä, että saa joltain naisihailijalta viestejä? Miksi sitä pitäisi selitellä naiselle mitenkään, kun ei mitään väärää tee.

Ikäänkuin parisuhteessa olevat naiset ei saa toisilta miehiltä jatkuvasti DM:ää instassa ja muutenkin whatsapp viestejä ja pullistelukuvia ties keneltä exältä/ex panolta, uudelta työkaverilta, salikundilta jne.

Eikä miehellä ole nokan koputtamista kun naisensa saa tällaista. Se pitää vain kestää.

Olen parisuhteessa enkä ikinä ole saanut mitään pullistelukuvia exiltä, työkavereilta ym. Eikä ole saanut kukaan muukaan ystäväni. Ja jos saisin sellaisia kuvia, menisi estot päälle heti :D  Todella lapsellinen heitto, että "kyllä ne naisetkin..."  Ei tuollaisella heitolla voi puolustella omaa typeryyttää!  

Vierailija
69/72 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo käytös on naisenkin sallimana yhtä kyseenalainen asia jos ex tai kuka muu tahansa lähettää pullistelukuvia tai dick-picejä.

Vierailija
70/72 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tarvitsee naista kuin kala tarvitsee polkupyörää.

Vierailija
71/72 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei monetkaan naiset osaa tunnistaa hyviä miehiä. Siitä että se kelpaa jollekin toiselle, voi vähän päätellä ettei ehkä kaikista huonoin ainakaan ole.

Mutta ap:n nyksä ainakin tunnisti hyväksi mieheksi. Mikset ap keskity nykyiseen suhteesi haikalematta vanhaa ? Outo aloitus.

Vierailija
72/72 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen parisuhteessa enkä ikinä ole saanut mitään pullistelukuvia exiltä, työkavereilta ym. Eikä ole saanut kukaan muukaan ystäväni. Ja jos saisin sellaisia kuvia, menisi estot päälle heti :D  Todella lapsellinen heitto, että "kyllä ne naisetkin..."  Ei tuollaisella heitolla voi puolustella omaa typeryyttää!  

Kun olin parisuhteessa kauniin fitnessnaisen kanssa, hän sai kokoajan kuvia joiltain ties miltä ihme salitutuilta joihin oli jo vuosia sitten tutustunut salilla treeneissä.

Tuli kaikenmaailman pelkissä pienissä boksereissa tullutta pullistelukuvaa.

En ollut moksiskaan, kohautin vain olkapäitäni kun hän näytti näitä ja kertoi näistä.

Jälkiviisaana olisi pitänyt alkaa tehdä exit-suunnitelmaa suhteesta, kun näin tämän tapahtuvan.

Se että naisella on näitä outoja tampioita yhteystiedoissa, jotka lähettää ties mitä kyseenalaista flirttailua ja paljasta pintaa suhteessa olevalle naiselle... eikä nainen sulje niitä pois automaattisesti (eli sano heille ja jos eivät lopeta niin blokkaa), niin se nainen ei ole nainen jonka kanssa haluaisin vakavasti seurustella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan