Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asia josta et ole päässyt yli

Vierailija
28.05.2019 |

Mikä vaivaa edelleen?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä

Vierailija
2/32 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan yhtä ihmistä jonka kanssa en voi viettää aikaa. En vaan pääse millään asiasta yli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän katoaminen. Olin silloin 17v. Hän vain yhtäkkiä katosi. En ole kuullut hänestä sen jälkeen, eikä kukaan muukaan. Olimme silloin vielä yhdessä, kun hän katosi. Hän asui lastenkodissa, eikä ole pitänyt mitään yhteyttä sukulaisiinsa ja lopulta hänen tätinsäkin kuoli. Hänen vanhemmat kuolivat, kun hän oli 12v. Yksi serkku hänellä on, eikä tuo serkkukaan ole kuullut hänestä mitään 20 vuoteen. Voi olla, että exä asuu ulkomailla, tai sitten on kuollut. Aika usein häntä ajattelen. 💖 Vaikka mulla onkin perhe. En voi unohtaa häntä ja on myös jäänyt vaivaamaan mitä tapahtui. Hänen exäkään ei tiedä mitä tapahtui.

Vierailija
4/32 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olle Sosialiisesti vammsanen

Vierailija
5/32 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni m u l k k u u s. Ollaan muka samaa verta ja lihaa, mutta kun en halua kasvattaa hanen (sekakäyttäjä) fas-lapsiaan - olen pelkkä p a s k a. Hän on osannut esittää suvun edessä asiat parhain päin omalta osaltaan ja minä ilman kohtua syntynyt olen täysin kelvoton tapaus...

Vierailija
6/32 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/32 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskoni m u l k k u u s. Ollaan muka samaa verta ja lihaa, mutta kun en halua kasvattaa hanen (sekakäyttäjä) fas-lapsiaan - olen pelkkä p a s k a. Hän on osannut esittää suvun edessä asiat parhain päin omalta osaltaan ja minä ilman kohtua syntynyt olen täysin kelvoton tapaus...

Vihasta kannattaa päästää irti. Syö vaan sisältäpäin.

Vierailija
8/32 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex. Petti ja jätti. En vaan pääse yli vaikka haluaisin päästä.

Vierailija
9/32 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen poikaystävän kuolema. Seurustelimme 15vuotiaasta 25 ikävuoteen. Erottiin kyllä, mutta olimme ystäviä ja hän on ainoa ihminen johon olen koskaan luottanut ja uskonut 100%. Hän kuoli 32 vuotiaana syöpään 10v sitten. Vaikka minulla on mies ja perhe, niin silti se ihminen pyörii mielessäni ja kaipaan häntä niin paljon. Kun saisi edes yhden tunnin viettää hänen kanssa aikaa, niin sanoisin kaiken mitä jäi sanomatta. Onneksi kerkesin sanoa, että rakastan sinua niin että hän vielä ymmärsi sen. Siitä olen kiitollinen, että hän poistui tietäen.

Vierailija
10/32 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hovin tuomarille joka kumosi rais#aajani tuomion. Minut ra#### todella väkivaltaisesti, kärsin edelleen, mutta tämä henkilö on hyvässä virassa ja elää porskuttaa hyvää elämää ilman seuraamuksia.

Vierailija
11/32 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

syyllisyys on kamala tunne

Vierailija
12/32 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaaminen.

Vierailija
13/32 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortista, jonka tein vahvan painistuksen alla. Myös hoitohenkilökunta tavallaan painosti. Kukaan ei kysynyt olenko varma. En ollut!

Siitä lähti elämäni surullinen tapahtumasarja, joka ei ole vieläkään päättynyt.

En ole päässyt yli myöskään lapsuuteni lievästä väkivallasta, ja tunnekokemuksesta, että äitini vihasi minua. Myös sisareni ovat ihmetelleet äitimme käytöstä minua kohtaan, se oli raakaa henkistä väkivaltaa.

Toivon, että voisin antaa äidilleni anteeksi, mutta en osaa.

Vierailija
14/32 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhet pillunaamat vaan.

Vierailija
15/32 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, jonka tapasin viime talvena yhdessä tapahtumassa. Kaipaan edelleen. Juttelimme pitkään ja tarkoitus oli jatkaa kotimatkaa yhdessä, mutta eksyimme toisistamme. Emme olleet ehtineet vaihtaa numeroita. Tiedän missä kaupunginosassa hän asuu ja käyn siellä toisinaan lenkillä ihan tarkoituksella. En vain ole koskaan törmännyt, ja epätodennäköistä se olisikin. Kidutan itseäni ajattelemalla, että kenties hän hukkasi minut väkijoukossa tahallaan.

Haluaisin jo unohtaa hänet, oman mielenterveyteni vuoksi.

Vierailija
16/32 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/32 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan koskaan pysty pääsemään yli siitä, että kotoani löytyi luteita. Vaikka pitkään aikaan en ole noita enää löytänyt koko ajan on pelko siitä, milloin taas löytyy.  kamalinta tässä on se, että en saa koskaan tietää mistä ne kotiini alunperin ilmestyivät kun en ole matkustellut, ostanut mitään vanhaa tai käynyt kirpputorilla.

Vierailija
18/32 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse ikinä yli neuvostoliiton hajoamisesta.

Vierailija
19/32 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että pikkusiskoni on häiriintyneen äitini vaikutuksen alaisena muuttunut itsekin samaan suuntaan. Yritin tosi paljon lapsuudessa ja nuoruudessa kääntää kelkkaa, mutten  pystynyt. Samanlaista valehtelua, oman edun tavoittelua, kaksinaamaisuutta ja selkäänpuukottamista. Surettaa kun minun ihanaa kikkaratukkaista pikkusiskoa lapsuudesta ei enää ole olemassa. 

Vierailija
20/32 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuin synnytyksen jälkeiseen masennukseen ja kaikkien lääkkeiden lisäksi mitä sain, aloin juomaan päälle koittaen helpottaa oloani, ja siitä seurasi _tottakai_ AINOASTAAN harmia kaikille läheisilleni. Yritin itsemurhaa kahdesti, lapset kärsivät ja avioliitto meni alta. Muutama vuosi meni täysin sumussa. Toivoisin että olisin osannut toimia paremmin enkä paeta pahaa oloani lääkkeiden ja alkoholin taakse. Onneksi tapasin ihmisen joka auttoi minut siitä kuopasta ylös, ja olin myös valmis nousemaan ja lopetin kaikki lääkkeet ja viinan ja nyt olen vuoden verran parantanut itseäni ja korjaillut suhteitani lapsiini. Nyt ei muuta kun katse eteenpäin, mutta kirpaisee silti pahemman kerran kun mietin mitä kaikkea lapseni joutui käymään läpi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi