Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksuaalinen hyväksikäyttökö?

Vierailija
29.05.2019 |

Hei kaikki. Tarinani on aika pitkä ja monimutkainen, mutta yritän selittää parhaani mukaan.
Olen ollut todella alakuloinen ja masentunut asian suhteen ja minun on nyt pakko saada keskustella asiasta.

Kuten kerroin, tarina on hieman pitkä ja monimutkainen. Yritän selittää järkevästi.
Olen aika nuori, päälle parikymppinen. Kenties bi, ainakin kokeilun halua on.
Muutama vuosi sitten minulla oli erään ystäväni kanssa pientä "sutinaa", mutta koska nuoria ollaan niin oli todella hankalaa puhua bi-puolesta, joten emme avoimesti puhuneet tunteistamme edes keskenämme. Emme kai uskaltaneet, tai ehkä kuvittelen koko sutinan.
Kävimme noihin aikoihin paljon juhlimassa ravintoloissa, ja silloin tällöin tapahtui pientä hiplailua ja muuta, jonka kumpikin tiesi varmaan olevan "jotakin". Nukuimme myös silloin tällöin vierekkäin, ja meillä oli lähinnä halailua ja tällaista pientä viatonta.
Yritin sitten edetä asiassa rohkeampaan suuntaan. Yritin viestittää että minua kyllä kiinnostaa, mutta tuntui että ystävääni jotenkin ujostutti.
Halusin kuitenkin vimmatusti selvittää olenko oikeassa myös hänen seksuaalisuudestaan, ja jotenkin sain päähäni sanoa hänelle naurahtaen, että kun olen sammunut niin hirvittää kun minulle voi tapahtua mitä vain, vaikka minut kannettaisiin käsistä ja jaloista kylmään lumihankeen niin en heräisi.
Toivoin että näin hän rohkaistuisi jonakin yönä, kun juhlimisen jälkeen nukumme vierekkäin, koskemaan minua rohkeammin ja näin saisin selville kiinnostaako häntä oikeasti.
TIEDÄN, tyhmää, mutta kun nuoria eikä osata puhua..

---Viesti on liian pitkä, jatkuu seuraavassa viestissä---

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, kävi niin että lähdimme taas kerran juhlimaan ja päädyimme nukkumaan vierekkäin. Ystäväni ei "jaksanut" kiivetä kerros-sängyn yläpetiin ja tuli viereeni.

Yöllä typerä toiveeni kävi toteen. Heräsin siihen kuinka hän tunki kätensä housuihini. Minulla oli farkut jalassa ja puristava vyö, joten heräsin siihen kun käsi tunkeutuu vyön alta. Heräsin mutta esitin vielä nukkuvaa. Halusin nähdä mitä tapahtuu. Nukuin tuolloin kyljelläni. Hölmöyttäni sitten keksin kääntyä selälleni. Tässä vaiheessa makasin hetken taas liikkumatta, käsi oli muistaakseni edelleen housuissani. Sitten nukahdin. Tämä on se pahin asia mikä stressaa, ahdistaa ja masentaa yhä silloin tällöin. Eli mietin että mitä sitten tapahtui.

Raottiko hän enemmän housujani mielenkiinnosta? Tekikö hän ehkä kielellään jotakin?

Minua ahdistaa todella paljon ajatella että jos jotakin tällaista olisi tapahtunut, ja olen itse taju kankaalla.

Tuollainen ei haittaisi itseäni ollenkaan jos olisin ollut koko "tilanteen" hereillä. Eli itse seksiä vastaan minulla ei ole mitään.

Vaan sitä, että mietin, stressaan ja ahdistun siitä että onko minua käytetty jotenkin hyväksi tietämättäni kun olen nukkunut.

Erityisesti kun tyhmänä valmistelin tilannetta kertomalla kuinka "minulle voi tehdä mitä vaan haha" kun halusin testata ystävääni.

Voisiko olla että hän vain tunki käden housuihini, piti hetken ja otti pois?

Heräsin uudelleen jossakin vaiheessa siihen, kuinka hän nukkuu päänsä kainalossani ja käsi ympärilläni.

jatkuu....

AP

Vierailija
2/41 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus paljon, paljon aiemmin heräsin myös siihen kuinka nukun selälläni, ja ystäväni vaihtaa asentoa ja "sattumalta" tai sitten ihan oikeasti sattumalta hänen kätensä tulee pakaroideni päällä. Silloinkin heräsin ja katsoin mitä tapahtuu. Hän piti kättään siinä jonkin aikaa, varmaan 10 minuuttia. Aivan kuin olisin tuntenut käden pikkuhiljaa puristuvan aivan vähän, mutta ei mitenkään niin että olisin voinut päätellä kyseessä olevan varmasti tahallinen teko.

Ja nyt kun kuitenkin tulee niitä "puhu ystäväsi kanssa" vastauksia, niin tein tämän noin vuosi sitten. Ilmeisesti hän luuli tuolloin, että suurin ongelma olisi se, ettäkö hän olisi muka tahallaan juottanut minut niin humalaan että voisi tehdä mitä vain. Kielsi tämän jyrkästi. Kun kysyin että mitä silloin tapahtui, hän sanoi että ei muista tarkasti, mutta "outoja asioita" määrittelemättä tarkemmin.

Pahimmissa mielikuvissani näen kuinka makaan sammuneena ja ystäväni on laskenut housujani ja tekee jotain "enemmän". Kysyin myös tästä, mutta kielsi.

Enää en kehtaa ottaa asiaa puheeksi.

Olisi naurettavaa ja typerää puhua 2 vuotta sitten tapahtuneesta asiasta. Ja koska puhuimme siitä jo vuosi sitten.

Asia vaivaa minua yhä edelleen satunnaisesti. Erityisesti siis se, että en tiedä varmaksi mitä tapahtui kun sitten nukahdin, vai tapahtuiko mitään suurempaa.

Joskus asia tulee mieleen ja pyörii mielessäni päiväkausia ja mielialani on todella huono ja alakuloinen ja ahdistunut, kuten nyt. Toisinaan unohdan/sivuutan ajatukset tästä asiasta ja olen taas ihan onnellinen.

Jos vain saisin täysin varmaksi selville mitä tapahtui, pystyisin käsittelemään ja unohtamaan asian.

Nyt vatvon päivittäin mielessäni että kuinka asian laita oikein on.

jatkuu....

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotte varmaan myös, että minun ei kannattaisi olla ystäväni kanssa tekemisissä johon en pysty luottamaan. Mutta kun tässä on myös se, että bi-seksuaalisuus asiat ovat hyvin arkaluontoisia, asumme pienellä paikkakunnalla ja molemmat ovat ujoja asian suhteen. Ystäväni myös seurustelee vastakkaisen sukupuolen kanssa, mutta on todennut vitsailevaan tyyliin suhteen olevan kulissia.

En toivo hänen kanssaan seurustelusuhdetta tai mitään vakavaa, itseasiassa seksuaalinen mielenkiintoni häneen on ehkä kadonnut. Toisaalta olen myös menettänyt toivoani, kun tämä on ollut tällaista kissa-hiiri leikkiä ja ujostelua ja kainostelua, ja välillä taas pahaa tunteiden loukkaamista.

Mutta tämä tapahtuma josta kirjoitin painaa eniten. Olenko sekoamassa? Miksi mietin 2 vuotta sitten tapahtunutta asiaa yhä edelleen?

Kuinka minun täytyisi suhtautua? Luottaa, että mitään suurempaa ei tapahtunut? En voi ehkä päättää noinkaan, vatvoisin kuitenkin vieläkin "tapahtuiko sittenkin.."

Minun täytyisi varmaan yrittää hyväksyä jos niin on käynyt ja jotenkin käsitellä asia, mutta en osaa. Siksi haluaisin kuulla ajatuksianne?

KIITOS !!

Tässä kaikki!

AP

Vierailija
4/41 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/41 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh

Vierailija
6/41 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiivistä, ole hyvä.

Vierailija
7/41 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiivistä, ole hyvä.

Hyvä on, yritän.

Ystäväni ja minun välillä oli sutinaa. Päädyimme humalassa samaan sänkyyn vierekkäin nukkumaan, mutta heräsin yöllä siihen kun hän tunki kätensä housuihini. Asia oli minulle ok ja esitin nukkuvaa, halusin nähdä mitä tapahtuu. Mutta sitten nukahdin. Nyt häiritsee että tapahtuiko nukahduttuani jotain muutakin hävyttömämpää ja oloni on hyväksikäytetty. Tapahtuneesta on kaksi vuotta aikaa. Puhuin asiasta ystäväni kanssa vuosi sitten, enää en kehtaa ottaa asiaa puheeksi ja haen neuvoa täältä koska asia painaa ajoittain yhä.

AP

Vierailija
8/41 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vanhoja muistelee sitä tikulla silmään 😳

Vierailija
9/41 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sitä pahempaakin sattunut.

Vierailija
10/41 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjestas. Olet itse ollut hyvin kiinnostunut ja rohkaissut häntä. Olette myös olleet tosi humalassa. Tämä ystäväsi on ajatellut että haluat juuri tuota koska olet biestittänyt niin. Ja nytkö et sitten halunnut? Mieti jos tuo tapahtuisi parisuhteessa. Olet vongannut kumppaniltasi seksiä koko illan ja antanut ymmärtää että kyllä nyt pitäisi harrastaa. Sittenkö et muka äkisti tahdokaan?

Mene jonnekin terapiaan selvittämään asia. Vaikutat tosi epätasapainoiselta. Yhtä hyvin ystäväsi voisi sanoa että sinä olet ahdistellut häntä. Ja muistatko edes oikeasti mitä kävi kännisi takia?

Vierailija
11/41 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi herranjestas. Olet itse ollut hyvin kiinnostunut ja rohkaissut häntä. Olette myös olleet tosi humalassa. Tämä ystäväsi on ajatellut että haluat juuri tuota koska olet biestittänyt niin. Ja nytkö et sitten halunnut? Mieti jos tuo tapahtuisi parisuhteessa. Olet vongannut kumppaniltasi seksiä koko illan ja antanut ymmärtää että kyllä nyt pitäisi harrastaa. Sittenkö et muka äkisti tahdokaan?

Mene jonnekin terapiaan selvittämään asia. Vaikutat tosi epätasapainoiselta. Yhtä hyvin ystäväsi voisi sanoa että sinä olet ahdistellut häntä. Ja muistatko edes oikeasti mitä kävi kännisi takia?

Kyse oli nimenomaan siitä että olin nukahtanut/sammunut. Jos olisin ollut hereillä niin tottakai olisin tuota halunnut. Nyt tuntuu kuin minua olisi hyväksikäytetty tiedottomassa tilassa. ap

Vierailija
12/41 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vääntänyt itelles ongelman.

Luulen, että todellinen ongelmasi on juuri oma seksuaalisuutesi.

Ei siis tuo outo ajatuskuvio tapahtuiko- eikö tapahtunut- tapahtuiko sittenkin.

Vierailija
13/41 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot vääntänyt itelles ongelman.

Luulen, että todellinen ongelmasi on juuri oma seksuaalisuutesi.

Ei siis tuo outo ajatuskuvio tapahtuiko- eikö tapahtunut- tapahtuiko sittenkin.

Voi olla, tarkentaisitko? Kuinka vääntänyt? Kuinka päästä tästä? Miksi oletat seksuaalisuuteni olevan ongelma minulle? Mitä minun nyt tulisi tehdä tai ajatella?

En ole siis eri mieltä, etsin vain vastausta ajatuksiini ja vastauksesi oli ihan mielenkiintoinen näkemys. AP

Vierailija
14/41 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hyväksikäytti vieras tyyppi, joka oli todella vastenmielinen, en olisi ikinä ollut sen kanssa vapaaehtoisesti.

Sulla on sentään ollut ihminen jonka kanssa olisit voinut olla muutenkin.

Sun pitää vaan päästä tuosta yli.

Vierailija
15/41 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua hyväksikäytti vieras tyyppi, joka oli todella vastenmielinen, en olisi ikinä ollut sen kanssa vapaaehtoisesti.

Sulla on sentään ollut ihminen jonka kanssa olisit voinut olla muutenkin.

Sun pitää vaan päästä tuosta yli.

Onpa ikävä kuulla. Näin se varmasti on, mutta tällaisella vatvojalla herää tietenkin kysymys kuinka

ap

Vierailija
16/41 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on puristava vyö, niin miten ihmeessä joku muka saisi tungettua kätensä housuihini? Saati onnistuisi laskemaan housujasi, ja saisi ne vielä takaisin jalkaasi kun olet sammunut, niin ettet aamulla huomaisi mitään? Ja miten hän muka "tekisi kielellään jotain", jos sinulla on housut jalassa ja vyö puristaa?

Veikkaan, että olet niin kaverin himoissasi, että olet vain kuvitellut kaiken kännissä.

Vierailija
17/41 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi nukkumaan humalassa kenenkään kanssa samaan sänkyyn, jos en haluaisi mitään intiimimpää. Edes parhaan kaverini. Yllättävän monet naiset ovat bi-seksuaaleja, ja tilaisuus tekee varkaan. Sitten aamulla on nolo olo.

Muutenhan humala on mukava "tekosyy" jäädä nukkumaan mukavan ihmisen kanssa samaan sänkyyn. Ikäänkuin vahingossa.

Vierailija
18/41 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa nuoruudessani oli ihan ok, jos baarissa joku puristi perseestä, kun oli minihame päällä. Sille naurettiin. Miksi muuten olisi pukenut sen minihameen päälle?

Ja jos "sammui" jonkun viereen, olisi ehkä ollut ollut oudompaa, jos ei olisi ollut mitään seksuaalista.

Ero on siis "sammumisella" ja sammumisella. 

Vierailija
19/41 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/41 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumalla asiat selviävät. Voit tehdä sen jo tänään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi