Tilanteita jossa karma ns on "rankaissut" ihmistä joka on teitä kohdellut huonosti ym?
Tuli mieleen että onko teillä tilanteita joissa jotain on sattunut ihmiselle joka on teitä kohdellut huonosti ym?
Aloitan itse. Elikkäs aiemmin tänään oltiin ystäväni kanssa liikkeellä (hän on todella ylipainoinen) ja siinä sitten sellainen ehkä parikymppinen mies puhui puhelimeensa englanniksi ja katseli ystävääni sellainen todella halveksuva ilme kasvoillaan. Puhui tosiaan samalla jollekkin ja itse kun osaan englantia hyvin niin kuulin kun hän puhui ettei tajua miten joku ihminen (tarkoitti mua) voi olla tuollaisen saastaisen läskilaardin kaveri. Huomasin että ystävänikin oli tajunnut että se mies puhuu hänestä kun koko ajan katseli meitä. No sitten yhtäkkiä kun tää mies taas katseli ystävääni ja lähti kävelemään, niin hän kompastui ja hänen puhelimensa tippui viemäriin :D
Toinen tilanne itsellä oli se aikoinaan (noin kymmenen vuotta sitten) kun olin lukion ekalla ja mun luokallani ollut tyttö inhosi mua jostain syystä yli kaiken. Oli todella karmiva mua kohtaan, muun muassa teki jekkuja ym koko ajan. Oli tekemässä taas jekkua (muistaakseni laittamassa lukion ilmoitustaululle manipuloitua kuvaa minusta jossa pääni oli toisen alastomassa vartalossa. No hänellä oli sellaiset piikkikorkoiset kengät jotka jäi kiinni koulun reikämattoon kun hän oli laittamassa sitä kuvaa, ja hänen korot jäi kiinni siihen mattoon. Ei saanut millään niitä pois ja sitten kai jotenkin riuhtaisi itsensä irti ja kaatui maahan. Hän sit pieraisi kaatuessaan ja joo :D voinette arvata että monet nauroivat
Kommentit (90)
Uskotteko te oikeasti karmaan? Jos joku törmää pylvääseen tuijottaessaan jotakuta, johtuu törmääminen vain huonosta huomiokyvystä. Se taas, että kiusaajalle sattuu elämän saatossa jotain ikävää, on.. elämää. Ei kenenkään elämä ole tasaista. Jos kiusaaja ei olisi kiusannut, hän olisi silti saattanut joutua onnettomuuteen.
Hyvät ja kiltit ihmisetkö paistattelevat täydellisessä elämässä, jossa onni seuraa jatkuvasti mukana? Eikö se pitäisi näin mennä karmaan uskovilla.
Mun ensirakkaus jätti mut todella tylysti tekstarilla todeten että ei halua enää olla kanssani, kun hänellä on vielä tunteita entistä tyttöystäväänsä kohtaan ja haluaa palata tämän kanssa yhteen. Kuukausi pari kului surkutellessa, kunnes tää sama jätkä tulee häntä koipien välissä anelemaan mua takaisin, hän kun sai selville että tää ihana ex-naisensa oli ilmeisesti harrastanut vaakamaboa koko heidän kaveriporukan miesten kanssa vielä kun olivat olleet yhdessä. En ottanut takaisin, nauroin vain makeasti että no voi voi :D
Ihan hyvin vaikuttaa nykyään pärjäävän; työpaikka seurakunnassa, jossa pääsee julistamaan rakkautta ja Jumalan armoa. Tiedä sitten miten siinä seuraavassa elämässä sitten pärjää, jos uskomukset pitävätkin paikkansa.
Yhdelle sukulaiselle tavarat ja kaikki materia oli kaikkein tärkeintä maailmassa. Menetti kaiken tulipalossa.
Minulla on nuorena ollut kaksi vakavaa suhdetta, jotka molemmat päättyivät siihen, että mies petti minua ja aika törkeästi vielä. Vuosien jälkeen olen saanut molemmista tietää, että ovat kyllä naimisissa, mutta jääneet toiveistaan huolimatta lapsettomiksi. Minulla sen sijaan on kaksi ihanaa tytärtä ja onnellinen parisuhde.
Entinen pomoni oli todella ilkeä ja suosi häikäilemättömästi joitain työntekijöitä ja aliarvioi ja jopa kiusasi toisia. Hän itse sai myöhemmin potkut ja hänen lapsensa sairastui psyykkisesti.
Ystävä ilkeili mulle kun kärsin mt-ongelmista.
Hänen oma aikuinen lapsensa sitten joutui sairaslomalle masennuksesta.
Kyllä joo. Yks muija joka meni kaikkien suhteiden väliin niin sitten oma mies jätti nuoremman naisen takia. Ajattelin et ihan oikein tolle. Sitten yrittikin sitä paikata sillä et itse tykkää nykyään vain naisista. Niimpä niin. Alkoi myös pukeutua, meikata ja laittaa hiukset niinku tämä uusi nainen. Saakohan sillä miehensä takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Yhdelle sukulaiselle tavarat ja kaikki materia oli kaikkein tärkeintä maailmassa. Menetti kaiken tulipalossa.
Minulla on nuorena ollut kaksi vakavaa suhdetta, jotka molemmat päättyivät siihen, että mies petti minua ja aika törkeästi vielä. Vuosien jälkeen olen saanut molemmista tietää, että ovat kyllä naimisissa, mutta jääneet toiveistaan huolimatta lapsettomiksi. Minulla sen sijaan on kaksi ihanaa tytärtä ja onnellinen parisuhde.
Entinen pomoni oli todella ilkeä ja suosi häikäilemättömästi joitain työntekijöitä ja aliarvioi ja jopa kiusasi toisia. Hän itse sai myöhemmin potkut ja hänen lapsensa sairastui psyykkisesti.
Yleensä ihmisillä on vakuutus ja se korvaa tulipalon aiheuttamista haitoista paljon. Tunnearvoa ei se huomioi, mutta materiasta kiinnostunut ihminenhän ei kai sellaisesta välitäkään, vai kuinka?
Hienoa että olet onnellinen ja perheessä on kaikki hyvin. Elämää on vielä kuitenkin jäljellä ja moni asia voi muuttua. Ei kannata henkseleitä paukutella, että minullapa menee näin hyvin ja te jäitte ilman lapsia, lällällää. Sekin voi olla lopulta hyvä asia. On tässä elämässä muutakin kuin lapset.
Lakkasin uskomasta karmaan kun mukavin, ystävällisin, avuliain ja pyyteettömin ihminen jonka tunsin kuoli syöpään.
Hauskoja sattumiahan nuo, seurailen...
Vierailija kirjoitti:
En muista yhtään kertaa elämäni aikana että karma olisi kostanut pahantekijöille. Harhaluuloa tuommoinen.
He menestyvät erinomaisesti ja pääsevat kaikesta kuin koira veräjästä.
Näinpä. Mun ohmishirviö isä hakkasi meitä lapsia vauvasta aikuiseksi, on hakannut äitiämme jo yli neljä vuosikymmentä, on opahoinöidellyt sukulaoska, naapureita, työkavereita, tuntemattomia...
Tuhansia pahoinpitelyitä.
Eikä mitään seurausta. Ei mitään. Edelleen jatkaa ja prskuttaa.
Luonnevikainen on ja pahasti mutta jotkut vaan perseilee eikä mikään niitä estä. Kukaan ei edes ole uskaltanut poliisiasiaa nostaa kun toetävät miten julma ja kostonhimoinen tuo hullu on.
Elää varmaan satavuotiaansi silkan pahuuden voimalla.
Kaikkialla. Lähet kotoa niin ovenkahva jäää käteen ja sen jälkeen yritetään ymmärtäää verisssä päin. Sitten pomo vetää käkättimeen ja viiinapulloon on kätkettty lasinpesunestetttä ja törmäää hätäpuhelimeen juostesssa puhkinussittuuun osastavaan piikkkilankaaan ja kuolee siiihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista yhtään kertaa elämäni aikana että karma olisi kostanut pahantekijöille. Harhaluuloa tuommoinen.
Näinpä. Mun ohmishirviö isä hakkasi meitä lapsia vauvasta aikuiseksi, on hakannut äitiämme jo yli neljä vuosikymmentä, on opahoinöidellyt sukulaoska, naapureita, työkavereita, tuntemattomia...
Tuhansia pahoinpitelyitä.
Eikä mitään seurausta. Ei mitään. Edelleen jatkaa ja prskuttaa.
Luonnevikainen on ja pahasti mutta jotkut vaan perseilee eikä mikään niitä estä. Kukaan ei edes ole uskaltanut poliisiasiaa nostaa kun toetävät miten julma ja kostonhimoinen tuo hullu on.
Elää varmaan satavuotiaansi silkan pahuuden voimalla.
Olen pahoillani puolestanne.
Tappajan syntymätön lapsi kuoli kohtuun. Kamalaa, mutta en voi ajatella muuta kuin että karma.
En nyt muista henkilökohtaisesti mitään Mutta se kun joku tekee idioottimaisen ohituksen liikenteessä ja kohta onkin pysäytetty ratsiaan 😅
😂😂 heikot kotiolot antaakin oikeuden tuhota toisen ihmisen elämän, jopa pysyvästi.
Monet voivat menettää normaalin elämänsä koulukiusaamisesta johtuvien traumojen vuoksi, joten kyllä, kiusaajat ansaitsevat ihan samaa paskaa.
Ja vain kiusaaja puolustaa toimintaansa henkisellä pahalla ololla😜
Parin vuoden takaiset, syystäkin entiset kaverini ivailivat ja naureskelivat minulle toistuvasti siitä miten kukaan mies ei ikinä voisi kiinnostua minusta romanttisessa mielessä ja miten miehet haluavat minulta vain ja ainoastaan seksiä. Nyt pari vuotta kulunut ja asun onnellisesti yhdessä poikaystäväni kanssa. Nämä ivailijat jatkavat sinkkuelämäänsä...
Vain yksi erittäin etäinen esimerkki tulee mieleen. Olisi kyllä kiva jos edes välillä paha saisi palkkansa.
Vierailija kirjoitti:
Yks kaksnaamanen ihminen käänsi mut mun kavereita vastaan. Itse olen saanut hyvän ammatin ja elämän, se siivoaa lukion jälkeen ravintolassa lattioita. Meinasin kuolla nauruun kun näin sen.
Tuo nyt voi olla myös elämänvalintakysymys. Lopetin itse työt vakuutusyhtiössä hyvällä palkalla pitkän työsuhteen jälkeen, ja aloin siivoamaan. Palkka putosi joo, mutta elämänon selkeämpää ja stressittömämpää.
Puhuin naisen kanssa karmasta noin tunti ennen tapahtumaa.
Nauroin hänen vaatteille portaikossa ja meinasin kaatua naamalleni.
"hähähhähä KARMA TOIMII HÄHÄHÄHÄÄHÄ" hehehe niin toimii, kiito, ei enää pahaa minulle.