Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilanteita jossa karma ns on "rankaissut" ihmistä joka on teitä kohdellut huonosti ym?

Vierailija
28.05.2019 |

Tuli mieleen että onko teillä tilanteita joissa jotain on sattunut ihmiselle joka on teitä kohdellut huonosti ym?

Aloitan itse. Elikkäs aiemmin tänään oltiin ystäväni kanssa liikkeellä (hän on todella ylipainoinen) ja siinä sitten sellainen ehkä parikymppinen mies puhui puhelimeensa englanniksi ja katseli ystävääni sellainen todella halveksuva ilme kasvoillaan. Puhui tosiaan samalla jollekkin ja itse kun osaan englantia hyvin niin kuulin kun hän puhui ettei tajua miten joku ihminen (tarkoitti mua) voi olla tuollaisen saastaisen läskilaardin kaveri. Huomasin että ystävänikin oli tajunnut että se mies puhuu hänestä kun koko ajan katseli meitä. No sitten yhtäkkiä kun tää mies taas katseli ystävääni ja lähti kävelemään, niin hän kompastui ja hänen puhelimensa tippui viemäriin :D

Toinen tilanne itsellä oli se aikoinaan (noin kymmenen vuotta sitten) kun olin lukion ekalla ja mun luokallani ollut tyttö inhosi mua jostain syystä yli kaiken. Oli todella karmiva mua kohtaan, muun muassa teki jekkuja ym koko ajan. Oli tekemässä taas jekkua (muistaakseni laittamassa lukion ilmoitustaululle manipuloitua kuvaa minusta jossa pääni oli toisen alastomassa vartalossa. No hänellä oli sellaiset piikkikorkoiset kengät jotka jäi kiinni koulun reikämattoon kun hän oli laittamassa sitä kuvaa, ja hänen korot jäi kiinni siihen mattoon. Ei saanut millään niitä pois ja sitten kai jotenkin riuhtaisi itsensä irti ja kaatui maahan. Hän sit pieraisi kaatuessaan ja joo :D voinette arvata että monet nauroivat

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmaa ei siinä suhteessa tässä maailmassa ole olemassa, että jos teet vääryyttä toiselle, se välittömästi kostautuu. Mutta ehkä josaain olevaisuudessa karmaa on kuitenkin, sillä universumissa kaikkihan pyrkii tasapainoon.

Karma on täällä nähdäkseni jotain muuta. Sotkeaksesi toisen ihmisen sontaan, sinun on sontapaakun nostaaksesi liattava ensin omat kätesi sontaan. Toisin sanoen likaat aina täydellä varmuudella itsesi. Sen sijaan heittämäsi sontapaakku ei välttämättä osu tai likaa kohdettasi. Hän näkee ehkä surkeutesi lävitse tai on sydämeltään niin puhdas, ettei lika tartu kovin herkästi. Ihminen siis saastuttaa aina oman mielensä ilkeyteen ja negatiivisuuteen kohteen ehkä yhä paistatellessa sisäisessä rakkaudessa ja mielenrauhassa. Ilkeän ihmisen koko huomio menee toisiin ihmisiin ja heidän elämäänsä, ja kuten täällä jo sanottiinkin, jää tällöin oma elämä nauttimatta. Vähän niin kuin erosta silmistynyt vainoaja kyttää entisen puolisonsa asunnon edessä tuntikausia vainoajan elämän samalla valuessa happamaan hukkaan kuin hiki turvonneiden suonien risteämältä naamalta, kun toinen taas elää omaa elämäänsä.

Paha ihminen myös huomaamattaan siirtää ilkeyden mallinsa ympäristöönsä, ja ennen pitkää se puree takaisin aina sitä todennäköisemmin, mitä enemmän sitä on kylvänyt.

82/90 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vihamieheni ovat jo kymmeniä vuosia tehneet minulle niin kammottavia tekoja, eikä ole Karma eikä Jumala heitä rankaissut. Viimeksimainittu antaa heidän menestyä ja siunaa pahat tekonsa.

Eli niin paljon, kun tahtoisin uskoa Karmaan, niin näillä kokemuksillani, en siihen pysty.

Uskotteko muuten kirouksiin ? Että joku voi langettaa toisen päälle kirouksen ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upp!!

Vierailija
84/90 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä ei ottanut mua kummiksi vaikka aikoinaan lupasi.

Sitten kävi niin ettei itse päässyt kummiksi oman toilailunsa takia.

Vierailija
85/90 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä, ihan hyvä ystävä laihdutti pussikeitoilla hirveetä tahtia ja oli sitä mieltä ettö näin se tehdään. Viikkopudotukset jtn 6 kg??

Puhui ja passaisi miten hieno systeemi tämä on. Ja suorastaan painosti minua ottamaan sen. Mikään muu ei auta.

Mulla ei ole varaa löhteä tuommoiseen, en pidä sitä järkevänä ja tykkään omasta hitaasta tavarani. Mutta ” ei siitä mitään hyötyä, sulla on niin paljon ylipainoa” sanoi kaveri.

Lopetti sitten kuurinsa ja lihoi kaikki takaisin ha vöhön vielä lisää. Kunto on nolla ja jalka kipee ( ei voi liikkua-syy).

Meikäläinen, läski, jatkaa hitaasti painoa alaspäin. Kumma juttu. Jostain syystä mun laihtumista tai mun eri liikuntamuotoja ei ole kiinnostavaa puhua. Koko asiasta ei puhuta ollenkaan.

Vierailija
86/90 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uskot karmaan niin ymmärrä siitä tämä: kaikki paha koettelemus johtuu jostakin omasta ansiosta. Eli sinun kiusatuksi tuleminenkin on silloin omaa syytäsi ja karma rankaisi siinä sinua. Vasta tämän jälkeen karma rankaisi sinun kiusaajaasi.

Karman silmissä ette siis ole toinen toistanne parempia vaan molemmat saitte ansionne mukaan. Myös sinä.

Vierailija
87/90 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, ihmiset täällä alapeukuttaa kun kerron kokemuksistani. Luitte aivan oikein, kiusaajilleni on käynyt huonosti ja minulle on käynyt hyvin. Sellaistakin sattuu - deal with it :)

Minusta on sairasta, että ihmiset nauttii toisten kärsimyksistä. Joo olisin varmaan itsekin vahingoniloinen, jos kiusaavat koulun kuningatar olisi vaikka lihonut muodottomaksi. Mutta kun iloitaan toisten sairauksista, lapsettomuudesta ja heidän lapsien monivammoista tai perheen kuolemasta niin ei olla enää terveellä pohjalla, nuo asiat vaikuttaa niin moneen muuhunkin ihmiseen ja aiheuttaa surua monelle muullekin.

Oma ex käytti muhun henkistä ja fyysistä väkivaltaa ja kävin terapiassa ja kärsin nyt lapsettomuudesta hänen takiaan. Hänen pettäminen vaikuttaa edelleen muhun ja mun kuattamyös mun mieheen ja hänen tulevaisuuteen.

En silti kieri katkeruudessa toivomassa pahaa hänelle, lähinnä toivon ettei tee kenellekään muulle. Jos on muuttunut niin hyvä juttu, jos ei ole niin eipähän ole mun ongelma enää.

Vierailija
88/90 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä karmasta, elämä on vähän sellainen kiikkulauta että välillä ollaan ylhäällä ja välillä alhaalla. Empatiaa pitäisi löytyä koska itsekin sitä voi joskus tarvita.

Vierailija
89/90 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää toimivan karma.

Pomolla oli kiire urallaan eteenpäin. Esiintyi lehdissä radiossa ym. Oli supliikki henkilö pomoilleen. Ei halunnut tulla toimeen yli 40 vuotiaiden tai haukkui vastakkaista sukupuolta. Kohteli näitä alaisiaan huonosti savusti ja kiusasi. Antoi laittomia lausuntoja ja työtodistuksia. Lähetti työsuhteen jälkeen pelottelemaankotiovelle vierailijan, tunnistettu lohjalainen turvahenkilö.

Sai näkyvät potkut hiljattain. 10 vuoden kuluttua.

Juttu toimii niin varmaan että hiljaisilla on ystäviä joilla on ystäviä. Juttu leviää, ei ole magiaa.

Vierailija
90/90 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät jättivät kylmästi ulos kaveripiiristä, ensin vuosia hyväksi käytettyään. Ovat nykyään lihavia yksinhuoltajia, ja pääsin myöhemmin työkuvioiden merkeissä kostamaan niin että heidän elämästä tuli vielä vähän surkeampaa. Lapsensakin näyttäisivät olevan luusereita, yksi kännää kymmenvuotiaana ja toinen on koulukiusaaja. Itsehän olen onnellisesti naimisissa, lapset kympin oppilaita ja kaikin puolin onnellinen elämä. Mulle EI v* ttuilla.