Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilanteita jossa karma ns on "rankaissut" ihmistä joka on teitä kohdellut huonosti ym?

Vierailija
28.05.2019 |

Tuli mieleen että onko teillä tilanteita joissa jotain on sattunut ihmiselle joka on teitä kohdellut huonosti ym?

Aloitan itse. Elikkäs aiemmin tänään oltiin ystäväni kanssa liikkeellä (hän on todella ylipainoinen) ja siinä sitten sellainen ehkä parikymppinen mies puhui puhelimeensa englanniksi ja katseli ystävääni sellainen todella halveksuva ilme kasvoillaan. Puhui tosiaan samalla jollekkin ja itse kun osaan englantia hyvin niin kuulin kun hän puhui ettei tajua miten joku ihminen (tarkoitti mua) voi olla tuollaisen saastaisen läskilaardin kaveri. Huomasin että ystävänikin oli tajunnut että se mies puhuu hänestä kun koko ajan katseli meitä. No sitten yhtäkkiä kun tää mies taas katseli ystävääni ja lähti kävelemään, niin hän kompastui ja hänen puhelimensa tippui viemäriin :D

Toinen tilanne itsellä oli se aikoinaan (noin kymmenen vuotta sitten) kun olin lukion ekalla ja mun luokallani ollut tyttö inhosi mua jostain syystä yli kaiken. Oli todella karmiva mua kohtaan, muun muassa teki jekkuja ym koko ajan. Oli tekemässä taas jekkua (muistaakseni laittamassa lukion ilmoitustaululle manipuloitua kuvaa minusta jossa pääni oli toisen alastomassa vartalossa. No hänellä oli sellaiset piikkikorkoiset kengät jotka jäi kiinni koulun reikämattoon kun hän oli laittamassa sitä kuvaa, ja hänen korot jäi kiinni siihen mattoon. Ei saanut millään niitä pois ja sitten kai jotenkin riuhtaisi itsensä irti ja kaatui maahan. Hän sit pieraisi kaatuessaan ja joo :D voinette arvata että monet nauroivat

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että hyvin monet kouluaikaiset kiusaajat ovat jollain tapaa epäonnistuneet elämässään. Alhainen koulutustaso, huonot työt, huono terveys, ylipaino, huonot perhesuhteet, alkoholismia, päihderiippuvuutta, itsemurhia, vahinkoraskauksia, ongelmainen jälkikasvu. En ajattele, että tämä on varsinaisesti karmaa, vaan että elämänhallinta oli huonolla tolalla jo nuorena.

Vierailija
62/90 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ystävätär, joka oli kova arvostelemaan muita ja katseli kaikkea nokkavarttaan pitkin, sai karmasta. Kehuskeli aina, kuinka on shopannut sitä ja tätä ja rahaa riittää ja pyh, miten köyhiä jotkut (me muut) ovat. Piti itseään kaikista kauneimpana ja parhaana eikä jättänyt tuomatta sitä ilmi. Oli kateellinen ja myös pahansuopa, ei antanut toisille mitään mahdollisuuksia iloita mistään, vaan nujersi tilanteen tullen napakasti päin naamaa tai julkisessa tilanteessa kaikkien nähden.

No kuulin tässä vanhalta yhteiseltä tutulta, että tuo nainen on eronnut, ajautunut alkoholistiksi ja päätynyt kaupungin pahimpien puliukkoporukoiden pa nopuuksi. Rahat (joita ei tainnut kuitenkaan olla kuin leveissä puheissaan) ovat kadonneet yhtä tehokkaasti kuin ulkonäkökin.

Voisi sanoa, että oli anti-american-dream.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu, että hyvin monet kouluaikaiset kiusaajat ovat jollain tapaa epäonnistuneet elämässään. Alhainen koulutustaso, huonot työt, huono terveys, ylipaino, huonot perhesuhteet, alkoholismia, päihderiippuvuutta, itsemurhia, vahinkoraskauksia, ongelmainen jälkikasvu. En ajattele, että tämä on varsinaisesti karmaa, vaan että elämänhallinta oli huonolla tolalla jo nuorena.

Kyllä sille kiusaajan käytökselle yleensä on taustalla syyt omassa perheessä. Ns. Hyväkin perhe voi olla sairas, jota kiusaaja oirehtii.

Vierailija
64/90 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muuta kuin että karma on kostanut minulle monta kertaa. Olin edellisessä suhteessa nalkuttava, ailahteleva juoppo. Nyt minulla on uusi puoliso, josta toisinaan löytyvät nämä piirteet. Otan kohtalon tyynenä vastaan.

Lisäksi usein käy niin, että kun arvostelen jonkun tekemisiä, pian löydän itseni tekemästä samaa.

Vierailija
65/90 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte.

Karma is a Bitch

Eli Karma pitää huolen asiasta

Vierailija
66/90 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkouluaikoina eräs tyttö arvosteli kaikkia: haukkui hammasraudoista, aknesta, lihavuudesta. Piti itseään niin kauniina ja täydellisenä.

Lukiossa samalla tyypillä oli nämä kaikki itsellään.

Vierailija
67/90 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki, joiden tiedän kiusanneen tai kohdelleen muita huonosti sillon lapsena ja nuorena ovat joko:

- kuolleet

- narkkareita/linnassa

- mt-ongelmaisia.

En ota kantaa karman totetumiseen.

Ei mun kiusaajat vaan, enkä jaksaisi tuollaista toivoakaan. Itselleni olisin toivonut vähän enemmän onnea, mutta kuten sanotaan niin näillä mennään.

Vierailija
68/90 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiset ylenkatsoivat läheistä ja kohtelivat huonosti eikä masennukseen sairastuminen ainakaan auttanut. Osasyy sairastumiselle on varmasti ollut se kohtelu. Jonkun heistä jälkikasvu sairastui sitten itse nuorena masennukseen ja mitä lie mt ongelmia. Ihan oikein vanhemmilleen ja muulle suvulle. Mt ongelmat on yleisiä siinä sakissa, yrittävät peitellä niitä mitä tyhmimmillä verukkeilla. En ole tekemisissä.

Vierailija
69/90 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minä yläkerralta pyytänyt asioita ja niin on aina tapahtunut täsmälleen mitä olen pyytänyt muutaman kuukauden sisällä. Ottaen huomioon että asiat joita olen pyytänyt on ollut asioita mihin nämä ihmiset ei omalla toiminnallaan ole pystynyt mitenkään vaikuttamaan tai edesauttamaan niiden syntymistä niin kylläpä ylläkertakin sitten on kostonhimoinen. Kyllä niin on lyöty matalaksi ne ihmiset että minäkin olen pyytänyt lopettamaan. Ei siitä loppujenlopuksi edes tullut hyvä mieli, mutta oikein se oli niille.

Vierailija
70/90 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöset karma hömpötykset kannattaa jättää omaan arvoonsa, eräänlaista taikauskoa. Ei elämä ole niin mustavalkoista kuin ajatellaan ja se että joku on "ilkeä" ja hänelle tapahtuu "hyviä" asioita ei kerro mitään. Kuka nekin määrittää?

Vierailija
71/90 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^ no niinpä ja mitä te oikein sekoilette, huonosti ja kiusatut?

Eiköhän siinä oo tarpeeks rangaistusta jo itsessään, että ne ilkeät ja typerät tyypit joutuvat elämään koko ikänsä itsensä kanssa, vaikka miten ulkosesti oiskin asiat hyvin.

Olkas te ilosia ja ylpeitä siitä, että te ootte niitä hyviksiä (yleensä) ja noista kyllä aina eheytyy, jos haluaa. :)

Vierailija
72/90 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostonhimoisten fantasiaketju. Paha ei saa palkkaansa, eikä ole olemassa mitään karman lakia. Iltasadut on nyt luettu, menkääs lapset nukkumaan.

Vierailija
73/90 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^^ no niinpä ja mitä te oikein sekoilette, huonosti ja kiusatut?

Eiköhän siinä oo tarpeeks rangaistusta jo itsessään, että ne ilkeät ja typerät tyypit joutuvat elämään koko ikänsä itsensä kanssa, vaikka miten ulkosesti oiskin asiat hyvin.

Olkas te ilosia ja ylpeitä siitä, että te ootte niitä hyviksiä (yleensä) ja noista kyllä aina eheytyy, jos haluaa. :)

Ja onko se oikeesti edes loppujenlopuksi kivaa, että edes sillä kiusaajalla ois paha olla?

Ei se kyllä ole. Kohdelkaa edes neutraalisti ja kunnioittavasti niitä, joista ette pidä!

Vierailija
74/90 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala-asteen ajan minua kiusannut henkilö kuoli sairaskohtaukseen 17-vuotiaana. Kaksi pahinta kiusaajaani yläasteelta sairastuivat kumpikin vakavaan, krooniseen sairauteen, mikä vaikeuttaa ja todennäköisesti lyhentää heidän loppuelämäänsä. Voi harmi.

Katkeruus ja viha pitävät ihmistä paikallaan. Et ole yhtään parempi kuin kiusaajasi, jos iloitset heidän epäonnestaan.

Vierailija
75/90 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kostonhimoisten fantasiaketju. Paha ei saa palkkaansa, eikä ole olemassa mitään karman lakia. Iltasadut on nyt luettu, menkääs lapset nukkumaan.

Tunnen sympatiaa sinua kohtaan, vilpittömästi. Minä rakastan sinua!

Vierailija
76/90 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, jota tapailin, käytti mua hyväkseen. Eksäänsä oli pettänyt, en tiedä, pettikö minua. Oli rikas, rahan takia en ollut kiinnostunut. Löysi myöhemmin gold diggerin, joka petti häntä. Sairastaa myös vakavaa sairautta, sairasti jos silloin, kun oltiin. Pidän karmana.

Vierailija
77/90 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on.

Vierailija
78/90 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan mun ystävän kohdalla mikään karma ei toteutunut.

Aviomies teki sille tosi ilkeän tempun eli tapaus liittyy toiseen naiseen, mutta hirveän inhottavalla tavalla.  Kohtelivat tätä mun ystävää tosi julmasti.  Ja vielä tämän toisen naisen aikuiset lapsetkin meni mukaan tähän julmuusrumbaan.  Kiusasivat tahallaan ihmistä, joka ei ollut heille tehnyt yhtään mitään.  

Ex-mies yritti kaikin tavoin tehdä tämän ystäväni elämän vaikeaksi ja yritti minutkin saada kääntymään ystävääni vastaan.

En kääntynyt.  Tulin siihen tulokseen, että miehellä oli vaan niin äärettömän huono omatunto tekemisistään, että yritti kaikin tavoin mustamaalata entisen vaimonsa saadakseen tämän näyttämään syylliseltä.  Ei kovin hyvin onnistunut, mutta ainahan on ihmisiä, mitkä uskoo mitä vaan.

Kun viimein rauhoittuivat ja ystäväni pääsi ns. jaloilleen, tuli syöpä ja vei.  Kovat tuskat sai vielä kärsiä sen takia.  Olen vieläkin asiasta vihainen, vaikka en tiedä mihin sen vihansa kohdistaisi.  Ehkä vaan kohtaloon.  Jotain iloisempaa olisin ystävälleni toivonut kaiken sen saastan jälkeen, mitä sai niellä.

No, ehkä karma siinä mielessä sitten kuitenkin jotenkin toimi, että tämä mies ja uusi nainen erosivat sittemmin ja heillä oli kuulemma riitaisa ero.  Ei ollutkaan se mies mikään taivaan lahja naiselle, vaikka niin hirveän tärkeää oli saada se mies itselleen tämän vaimolta.  Eli oliko tämä kaikkien niiden haukkumakirjeitten ja puheluiden ja valheitten levittämisen arvoista?

79/90 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun täytyi ilmiantaa ketju asiattomana, koska joku raja pitäisi saada sille, että minkälaisia satuja sitä esitetään totena. Eli luin ekan sivun viestit ja lähes jokainem oli kekksitty tai pahasti väritetty dramaattisemmaksi ja kärjistetymmäksi, joten poistatan ketjun. Kun mahdollinem uusi ketju perustetaan, koittakaahan pitäytyä edes jotenkuten totuuden syrjässä kiinni. Kiitos. P.s. Karma sinäänsä on mielenkiintoinen aihe, ja siitä riittää varmasti paljon ihan oikeasti tapahtuneita anekdootteja.

Vierailija
80/90 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni jätti minut kun olin nuori. Meillä oli pitkä suhde ja yhtäkkiä hän vaihtoi minut toiseen ja ei enää vastannut puheluihini tai viesteihini. Huh, oli kamalaa aikaa. Olin tuolloin hieman ylipainoinen ja tämä poikaystäväni lihaksikas ja komea. Nyt 10 vuotta tämän jälkeen minä olen naimisissa varakkaan kanssa, olen itsekkin luonut hyvin menestyvän yrityksen meillä on 2 ihanaa lasta ja olen elämäni kunnossa; treenaan paljon ja syön terveellisesti joten tuo aikaisempi ylipaino on muisto vain. Tämä exäni on tänä päivänä (36 vuotiaana) sinkku, lapseton, asuu jakomäessä vuokrakaksiossa ja ylipainoinen vanhan miehen näköinen.

Nyt kun tätä kirjoitan niin en itseasiassa ajattelekkaan että karma napsahti hänelle vaan muistan ne meidän hyvät ajat ja toivon hänelle kaikkea hyvää.