Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideittailusta ja miesten ikämieltymyksistä

Vierailija
28.05.2019 |

Luulisi tähän ikään mennessä epävarmuuksien karsiutuneen, mutta kyllä vähän kolahti. Tai ehkä enemmän kuitenkin huvitti. Olen siis 37-vuotias, jokunen vuosi sitten eronnut nainen. Olen viettänyt hiljaiseloa miesten suhteen ja keskittynyt lähinnä työhön, harrastuksiin ja lapsemme yhteishuoltajuuteen.

Nyt tulin tehneeksi nettideittiprofiilin. Kuva, pieni esittelyteksti ja ikähaitari miehille 32-45 vuotta. Ei muuta kuin selailemaan. Kun profiileja olin tovin tutkinut, erottui sieltä aika selkeä trendi: ikäiseni miehet hakevat naisia jopa 18-vuotiaasta alkaen, ja ehdoton maksimi naisen iälle huitelee alta neljässäkympissä.

Ei varsinaisesti mitään uutta, ainahan miehille nuori seura kelpaisi. Eniten pysäytti muuan nelikymppisen miehen röyhkeys. Olin käynyt katsomassa hänen profiiliaan, mistä oli ilmeisesti tullut jonkinlainen ilmoitus miehelle. Mies oli käynyt jättämässä minulle viestin, joka kuului suurin piirtein näin: "Kiva profiili, itsekin aina tykännyt y, x ja z. Ikäähän sulla jo on mutta jos tuo välimatka kompensoisi... :)" (Asumme siis samalla paikkakunnalla).

Onko tämä porukka aivan tosissaan? :D Mieshän oli minua pari vuotta vanhempikin. Kaikkiko näistä kuvittelevat löytävänsä parikymppisen?

Minkäslaisia kokemuksia muilla ikäisilläni naisilla on nettideittailusta?

Kommentit (359)

Vierailija
41/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ikä on vain numero. Jokaiseen ikäluokkaan mahtuu kaikenlaisia ihmisiä, miksi juuri siihen ikään pitää takertua.

Minulle kaunis nainen on kaunis nainen.

Vierailija
42/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Setämies79 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärkkyyköhän minunkin mieheni vain tilaisuutta vaihtaa minut nuorempaan? Vähän epäilen, että 20-vuotiaita löytyisi jonoksi asti. N41

Mitä parempaa miehet luulee löytävänsä 20v tytönhupakoista? Sitä minä miehenä ihmettelen😲

Kiinteän kehon, elämäniloa ja ei painetta antaa lapsi?

Jaa miehenä minulle on merkitystä myös muilla asioilla kun kropan kiinteydellä. Terveisin toinen ihmettelevä mies, 54

No mitä ne muut asiat sitten sinulla on, jotka erottaa 20v naisen kiinnostavammaksi?

Eli yritätkö sanoa että kaikki miehet välittävät vain ja ainoastaan kumppaninsa ulkonäöstä?

Aika surullinen ja loukkaavakin kuva miehistä.

En väitä. Tuo on täysin sinun omasta päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että 20 tai 30 kymppiset haluaisi seuraa 40-50 vuotiaista miehistä......ehehhheeee...

Miksi ihmeessä?Joo, "elämänkokemus", ei ole se syy, kun sitä voi hankkia ihan muuten.Raha-joillekin, Joo, mutta sitä kandee olla tooooosi paljon.

Hei kamoon ja aikuisten oikeasti.

Vierailija
44/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että naisilla on jotenkin hattarainen kuva miehen ja naisen välisestä suhteesta. Kun se vaan on tosiasia, että tyypillisesti se on nainen, joka hakee miehestä jotain syvällistä kumppanuutta, yhteenkuuluvuutta ja sielujen sympatiaa - miehelle taas lottovoitto on nätti nuori nainen, joka on rentoa seuraa. Näin se vaan menee. 

Et varmaan ole paljoa nuorten naisten kanssa hengannut koska tosi moni niistä ei ole rentoa seuraa 😀. Vasta vanhemmiten ihminen osaa oikeasti ottaa rennosti, toki vaihtelua on molempiin suuntiin kaikissa ikäluokissa.

Vierailija
45/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä täysin sama ketju.

Jep. Ja taas esiinnytään ihmettelevänä naisena, vaikka tarkoitus on vain saada mammat ulvomaan. Ja aina porukkaa menee halpaan.

No ei tarvitse paljon nettipalstoja selailla huomatakseen, että todellisuuttahan tuo on. Jotenkin mennyt into tapailla miehiä kun takaraivossa jyskyttää että tyytyy minuun kun ei ole nuorempaa löytynyt... N39

Vierailija
46/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En v* ymmärrä, että miksi Tämä hopis tai numberi käy täällä naisten keslusyelupaöstalla tätä samaa keskustelua aina uudelleen?

COD ja narsku?

Vierailija
47/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi tähän ikään mennessä epävarmuuksien karsiutuneen, mutta kyllä vähän kolahti. Tai ehkä enemmän kuitenkin huvitti. Olen siis 37-vuotias, jokunen vuosi sitten eronnut nainen. Olen viettänyt hiljaiseloa miesten suhteen ja keskittynyt lähinnä työhön, harrastuksiin ja lapsemme yhteishuoltajuuteen.

Nyt tulin tehneeksi nettideittiprofiilin. Kuva, pieni esittelyteksti ja ikähaitari miehille 32-45 vuotta. Ei muuta kuin selailemaan. Kun profiileja olin tovin tutkinut, erottui sieltä aika selkeä trendi: ikäiseni miehet hakevat naisia jopa 18-vuotiaasta alkaen, ja ehdoton maksimi naisen iälle huitelee alta neljässäkympissä.

Ei varsinaisesti mitään uutta, ainahan miehille nuori seura kelpaisi. Eniten pysäytti muuan nelikymppisen miehen röyhkeys. Olin käynyt katsomassa hänen profiiliaan, mistä oli ilmeisesti tullut jonkinlainen ilmoitus miehelle. Mies oli käynyt jättämässä minulle viestin, joka kuului suurin piirtein näin: "Kiva profiili, itsekin aina tykännyt y, x ja z. Ikäähän sulla jo on mutta jos tuo välimatka kompensoisi... :)" (Asumme siis samalla paikkakunnalla).

Onko tämä porukka aivan tosissaan? :D Mieshän oli minua pari vuotta vanhempikin. Kaikkiko näistä kuvittelevat löytävänsä parikymppisen?

Aina vuoroviikoittain tulee näitä "miesten ikämieltymykset kauhistuttaa" ketjuja. 

On tyhmää mennä kuittailemaan jonkun iästä, mutta muutenhan tuossa ei mitään huomautettavaa ole. 

Mies valitsee vapaa-ajan harrastukset, työn ja elämäntavan vähintään osittain sen mukaan mikä naisia kiinnostaa ja sitten se paketti pitäisi vielä markkinoida kiinnostavaksi asiakasryhmälle; tämä taito ja kokemus tietysti kehittyy miehillä ajan kanssa, vaikka mieskin vanhenee. Näin kärjistäen naisilla ei samanlaista kehitystä tapahdu eli naiset tarjoavat vain vanhempaa versiota itsestään, jossa ei välttämättä ole kompensoivia ominaisuuksia; kärjistettynä miesten logiikka asioissa toimii näin: "nyt minulla on enemmän karismaa, sosiaalisia taitoja, rahaa, joustavampi elämäntapa jne. mitä kaupitella naisille, joten minulla on enemmän annettavaa naisille" kun taas naisen ajatuskulku on enemmänkin tällainen: "nyt minulla on tämä virka ja säännöllinen ja mukava elämäntapa ja olen hyväksynyt itseni. Nyt voin vaatia miehiltä yhä enemmän." Eli nainen käyttää iän myötä kasautuvia saavutuksia muurin rakentamiseksi ja riman kohottamiseksi itsensä ja miesten välillä, kun taas miehellä päinvastoin. Toki ymmärrän, että on myös pareja, joissa nainen jostain syystä päätyy maksumieheksi jne.

Toki eräänlaista kompensointia on sekin, että testailee ja estelee miestä vähemmän, mutta kukaan ei lähde lopulta romulla ajamaan, vaikka saisi avaimet ilmaiseksi käteen. 

Ja se, että miehen profiilissa lukee, että 18+ kelpaa ei tarkoita sitä, että mies aktiivisesti lähestyisi sen ikäisiä, vaan mies on vain rehellinen omien vieettiensä suhteen eli arvostaa nuoruuden kauneutta ja virkeyttäkin eikä pane vastaan, jos sen ikäinen tulee iholle. Ei mikään estä naistakaan kelpuuttamasta 18 vuotiaita miehiä, mutta kun naiset ja miehet hakevat eri asioita ja siitä seuraa tämä ristiriita. 

Vierailija
48/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule mää tahon kiinteälihaisen ja tottelevaisen kakskymppisen tyttösen omien tarpeitteni tyydyttämiseen. Sain tarpeekseni eukon kanssa aviossa jatkuvasta keskustelemisesta ja suorittamisesta, Nyt tahon vaan pitää hauskaa kun oon taas poikamies. Käyn salilla ja lenkillä, nuorekaskin oon.

M46

Vierailija
49/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärkkyyköhän minunkin mieheni vain tilaisuutta vaihtaa minut nuorempaan? Vähän epäilen, että 20-vuotiaita löytyisi jonoksi asti. N41

Mitä parempaa miehet luulee löytävänsä 20v tytönhupakoista? Sitä minä miehenä ihmettelen😲

Vastaan omien tapailukokemusten perusteella: Tytönhupakoilla (eli tapauksessani yliopisto-opiskelijoilla) on iloisempi elämänasenne, ei mitään rasittavia yhteishuoltajuusjuttuja, ei epätoivoisuutta ja maailma on avoin kaikelle. 30+ naisilla on enemmän ulkonäköulinaa, mikä yllätti todella, koska luulin itsetunnon olevan tuohon ikään mennessä jo parantunut. Lisäksi yleistä tyytymättömyyttä kaikkeen, kaikki on vaikeaa ja mitään ei voi tehdä

Kropan suhteen erot ovat enemmän yksilöiden välillä kuin ikäriippuvaisia

Yleensä tämä kaikki on vaikeaa ja mitään ei voi tehdä paljastuu siksi ettei oman ikäinen nainen enää suostu tanssimaan miehen pillin mukaan. Itsekin tunnistan tuon yli kiltteyden miesten suhteen nuoruudestani.

Ja siksi nainen haluaa päättä kaikista asioista?

Vierailija
50/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan omien tapailukokemusten perusteella: Tytönhupakoilla (eli tapauksessani yliopisto-opiskelijoilla) on iloisempi elämänasenne, ei mitään rasittavia yhteishuoltajuusjuttuja, ei epätoivoisuutta ja maailma on avoin kaikelle. 30+ naisilla on enemmän ulkonäköulinaa, mikä yllätti todella, koska luulin itsetunnon olevan tuohon ikään mennessä jo parantunut. Lisäksi yleistä tyytymättömyyttä kaikkeen, kaikki on vaikeaa ja mitään ei voi tehdä

Kropan suhteen erot ovat enemmän yksilöiden välillä kuin ikäriippuvaisia

Yleensä tämä kaikki on vaikeaa ja mitään ei voi tehdä paljastuu siksi ettei oman ikäinen nainen enää suostu tanssimaan miehen pillin mukaan. Itsekin tunnistan tuon yli kiltteyden miesten suhteen nuoruudestani.

Ja siksi nainen haluaa päättä kaikista asioista?

Juu varmasti ihan kaikista.

Vierailija
51/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemman naisen kannattaa jättää nuoret miehet rauhaan.

Ei nuoret miehet piittaa lähes nelikymppisestä isoäidistä, nuorilla kavereilla on omat harrastuksensa ja menonsa, joissa tuon ikäinen nainen ei enää pysy mukana. Muutenkin meno ja aatokset ovat tosi erilaisia.

Tietenkin nuorimies on aina valmis petipuuhiin, mutta valitettavasti takanapäin puheet noista puuhista vanhemman naisen kanssa, ovat tosi raakoja kaveripiirissä.

Mutta jos nainen ei saa ikäistään seuraa, ja veri niin helvetisti vetää miehiin päin, niin mikäpä siinä, kyllä nuoria uroita sänkyhommiin löytyy, mutta vain siihen.

Vierailija
52/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miehiä on nettideiteillä tarjolla noin 5x enemmän kuin naisia.

Saahan sitä haaveilla jopa -20-30 vuotta nuoremmasta tyttiksestä, mutta irl ei vaan onnistu.

Suosittelen seuraavaa:

Rajaa hakua siten, että rajaat pois ne miehet, jotka etsivät itseään nuorempaa seuraa ja p*n vonkujat.

Kas vain-huomaat, että suuri joukko on kutistunut tosi pieneksi, mutta ei hätää -sieltä löytyy ne joihin kannattaa nettideiteillä panostaa.Näin löysin oman helmeni.

Antaa näiden loppujen jäädä sinne haaveilemaan niistä nuoremmista megabeibeistä ja itkemään ja juli-julisemaan sitten täällä, kun ei kunnon suomi-miäs kelpaa krantuille naisille.Byhyy

Nimenomaan kannattaa itse olla aktiivinen, eikä odotella miesten yhteydenottoja.

Vierailija
53/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemman naisen kannattaa jättää nuoret miehet rauhaan.

Ei nuoret miehet piittaa lähes nelikymppisestä isoäidistä, nuorilla kavereilla on omat harrastuksensa ja menonsa, joissa tuon ikäinen nainen ei enää pysy mukana. Muutenkin meno ja aatokset ovat tosi erilaisia.

Tietenkin nuorimies on aina valmis petipuuhiin, mutta valitettavasti takanapäin puheet noista puuhista vanhemman naisen kanssa, ovat tosi raakoja kaveripiirissä.

Mutta jos nainen ei saa ikäistään seuraa, ja veri niin helvetisti vetää miehiin päin, niin mikäpä siinä, kyllä nuoria uroita sänkyhommiin löytyy, mutta vain siihen.

Hyvä, koska ne nuoret uroot halutaan sänkyhommiin ja vain siihen.

Vierailija
54/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen takia, että miehet kuvittelevat itsekin "nuortuvansa", jos saavat parikymppisen naisen kainaloon......

Olisihan se ideaalitilanne, että pariskunnalla olisi edes jotain yhteistä...mutta ei. Pitää olla nuorinuorinuori...

Miksi vitus sa iän pitää olla se yhdistävä tekijä? Miksei pituus, paino, kengännumero ...

Onhan tutkittu, että puoliso vaikuttaa jopa kumppanin fyysisiin ominaisuuksiin. Vanha nainen vanhentaa miestä ja päinvastoin. Kaikki haluaa nuorta, mutta vaan osa saa sitä. Puumilla on vielä lasikatto namusetiin verrattuna.

Minkälainen lasikatto? Lyön vetoa että jos puuma ja namusetä menee parikymppisen baariin, puuma saa sieltä huikeasti todennäköisemmin seksiä.

Kyllähän vähän laajemmin ottaen vanhempien miesten lompakot jyrää puumien seksinnälän . Penis vie nuorta miestä, mutta nuori nainen vaatii enemmän kuin joutumista panoalustaksi.

Joutumista panoalustaksi? Kyllä siinä nuori mies joutuu panoalustaksi jos joku. Sulla on nyt vähän väärä käsitys siitä mitä puuma haluaa niistä kolleista 😀. Lisäksi todella harva mies on oikeasti niin varakas että sillä on mitään merkitystä. Suurimmalla osalla on elarit ja kaksio ja vuoroviikot lasten kanssa jos on erottu, ehkä parhaat päivänsä jo nähnyt omakotitalo. Kyllä noilla ei yhtäkään parikymppisiä vielä hurmata.

Tietäisitpä vaan ;)

Vierailija
55/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina vuoroviikoittain tulee näitä "miesten ikämieltymykset kauhistuttaa" ketjuja. 

On tyhmää mennä kuittailemaan jonkun iästä, mutta muutenhan tuossa ei mitään huomautettavaa ole. 

Mies valitsee vapaa-ajan harrastukset, työn ja elämäntavan vähintään osittain sen mukaan mikä naisia kiinnostaa ja sitten se paketti pitäisi vielä markkinoida kiinnostavaksi asiakasryhmälle; tämä taito ja kokemus tietysti kehittyy miehillä ajan kanssa, vaikka mieskin vanhenee. Näin kärjistäen naisilla ei samanlaista kehitystä tapahdu eli naiset tarjoavat vain vanhempaa versiota itsestään, jossa ei välttämättä ole kompensoivia ominaisuuksia; kärjistettynä miesten logiikka asioissa toimii näin: "nyt minulla on enemmän karismaa, sosiaalisia taitoja, rahaa, joustavampi elämäntapa jne. mitä kaupitella naisille, joten minulla on enemmän annettavaa naisille" kun taas naisen ajatuskulku on enemmänkin tällainen: "nyt minulla on tämä virka ja säännöllinen ja mukava elämäntapa ja olen hyväksynyt itseni. Nyt voin vaatia miehiltä yhä enemmän." Eli nainen käyttää iän myötä kasautuvia saavutuksia muurin rakentamiseksi ja riman kohottamiseksi itsensä ja miesten välillä, kun taas miehellä päinvastoin. Toki ymmärrän, että on myös pareja, joissa nainen jostain syystä päätyy maksumieheksi jne.

Toki eräänlaista kompensointia on sekin, että testailee ja estelee miestä vähemmän, mutta kukaan ei lähde lopulta romulla ajamaan, vaikka saisi avaimet ilmaiseksi käteen. 

Ja se, että miehen profiilissa lukee, että 18+ kelpaa ei tarkoita sitä, että mies aktiivisesti lähestyisi sen ikäisiä, vaan mies on vain rehellinen omien vieettiensä suhteen eli arvostaa nuoruuden kauneutta ja virkeyttäkin eikä pane vastaan, jos sen ikäinen tulee iholle. Ei mikään estä naistakaan kelpuuttamasta 18 vuotiaita miehiä, mutta kun naiset ja miehet hakevat eri asioita ja siitä seuraa tämä ristiriita. 

Eli Suomi on täynnä +40 vuotiaita, itsestään huolta pitäviä, kultivoituneita, komeita, hyvin pukeutuneita "kaikkien naisten unelma miehiä". Eheheeeeeeejehhee.🤣🤣🤣🤣🤣

Just kävin Prismassa - Tämä kuuluisa Prismatesti.Yhtään tämmöistä + 40 vuotias ya miestä ei siellä tullut vastaan

Paitsi jos verkkareissa ja linttaan astuneissa kengissä ja hapsottavassa tilassa kulkevia pömppämahoja kalja-ja makkarakärreineen sellaisiksi kutsutaan

Vierailija
56/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että 20 tai 30 kymppiset haluaisi seuraa 40-50 vuotiaista miehistä......ehehhheeee...

Miksi ihmeessä?Joo, "elämänkokemus", ei ole se syy, kun sitä voi hankkia ihan muuten.Raha-joillekin, Joo, mutta sitä kandee olla tooooosi paljon.

Hei kamoon ja aikuisten oikeasti.

"20 tai 30 kymppiset" ovat olleet haudassa jo satoja vuosia.

Vierailija
57/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuri osa 40 vuotiaista naista on jo kuin vanhoja lahnoja uivalla maalla. Lantio ei enää tikkaanniin kuin 20-vuotiaana. Vähänkään vaativammat seksiasennot on enää muisto vain. Pidempi sessio tuo heti krampin jalkaan ja selkään. Luikkaria täytyy käyttää litratolkulla, kun paikat on kuivuneet jne.jne.  Totta hitossa  vanhempi seksiä arvostava mies pyrkii vaihtamaan naisen nuorempaan.

Varmasti, mut nuori nainen taas ei arvosta löysää vatsan sisään katoamassa olevaa pippeliä ja roikkuvia säkkejä ja miestissejä ja pillereitten napsimista... Mieti nyt miten reilua on riistää parikymppiseltä oikea kivikova muna.

Vierailija
58/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin vakavaa suhdetta. Avioeron jälkeen ei vaan huvita enää

M37/N18 :)

Vierailija
59/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä täysin sama ketju.

Jep. Ja taas esiinnytään ihmettelevänä naisena, vaikka tarkoitus on vain saada mammat ulvomaan. Ja aina porukkaa menee halpaan.

No ei tarvitse paljon nettipalstoja selailla huomatakseen, että todellisuuttahan tuo on. Jotenkin mennyt into tapailla miehiä kun takaraivossa jyskyttää että tyytyy minuun kun ei ole nuorempaa löytynyt... N39

Tälle asialle ei miehet valitettavasti voi mitenkään vaikutta, kun se ongelma on sinun pään sisällä.

Vierailija
60/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin vakavaa suhdetta. Avioeron jälkeen ei vaan huvita enää

M37/N18 :)

Hyvä hyvä! T. Tarja Halonen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme