Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideittailusta ja miesten ikämieltymyksistä

Vierailija
28.05.2019 |

Luulisi tähän ikään mennessä epävarmuuksien karsiutuneen, mutta kyllä vähän kolahti. Tai ehkä enemmän kuitenkin huvitti. Olen siis 37-vuotias, jokunen vuosi sitten eronnut nainen. Olen viettänyt hiljaiseloa miesten suhteen ja keskittynyt lähinnä työhön, harrastuksiin ja lapsemme yhteishuoltajuuteen.

Nyt tulin tehneeksi nettideittiprofiilin. Kuva, pieni esittelyteksti ja ikähaitari miehille 32-45 vuotta. Ei muuta kuin selailemaan. Kun profiileja olin tovin tutkinut, erottui sieltä aika selkeä trendi: ikäiseni miehet hakevat naisia jopa 18-vuotiaasta alkaen, ja ehdoton maksimi naisen iälle huitelee alta neljässäkympissä.

Ei varsinaisesti mitään uutta, ainahan miehille nuori seura kelpaisi. Eniten pysäytti muuan nelikymppisen miehen röyhkeys. Olin käynyt katsomassa hänen profiiliaan, mistä oli ilmeisesti tullut jonkinlainen ilmoitus miehelle. Mies oli käynyt jättämässä minulle viestin, joka kuului suurin piirtein näin: "Kiva profiili, itsekin aina tykännyt y, x ja z. Ikäähän sulla jo on mutta jos tuo välimatka kompensoisi... :)" (Asumme siis samalla paikkakunnalla).

Onko tämä porukka aivan tosissaan? :D Mieshän oli minua pari vuotta vanhempikin. Kaikkiko näistä kuvittelevat löytävänsä parikymppisen?

Minkäslaisia kokemuksia muilla ikäisilläni naisilla on nettideittailusta?

Kommentit (359)

Vierailija
21/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ap.lle tullut kommentti ole edes mikään paha kommentti somedeittailun mittareilla. Itselläni noin joka kymmenes viesti oli ala-arvoinen.  Sellaista ei kuule baareissakaan koskaan. Syy oli ajattelematon eka kuva, jossa suht avoinainen kaula-aukko ja sporttisen istuvat asusteet. Itse en osannut ollenkaan odottaa, sitä että  deittipalstoilla on iso joukko miehiä, jotka selvästi vaan kyttää sopivien uhrien ilmaantumista. Kuvan vaihto muutti välittömästi palautteen. N39

Vierailija
22/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia, että miehet kuvittelevat itsekin "nuortuvansa", jos saavat parikymppisen naisen kainaloon......

Olisihan se ideaalitilanne, että pariskunnalla olisi edes jotain yhteistä...mutta ei. Pitää olla nuorinuorinuori...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takia, että miehet kuvittelevat itsekin "nuortuvansa", jos saavat parikymppisen naisen kainaloon......

Olisihan se ideaalitilanne, että pariskunnalla olisi edes jotain yhteistä...mutta ei. Pitää olla nuorinuorinuori...

Miksi vitus sa iän pitää olla se yhdistävä tekijä? Miksei pituus, paino, kengännumero ...

Onhan tutkittu, että puoliso vaikuttaa jopa kumppanin fyysisiin ominaisuuksiin. Vanha nainen vanhentaa miestä ja päinvastoin. Kaikki haluaa nuorta, mutta vaan osa saa sitä. Puumilla on vielä lasikatto namusetiin verrattuna.

Vierailija
24/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vitus sa iän pitää olla se yhdistävä tekijä? Miksei pituus, paino, kengännumero ...

Onhan tutkittu, että puoliso vaikuttaa jopa kumppanin fyysisiin ominaisuuksiin. Vanha nainen vanhentaa miestä ja päinvastoin. Kaikki haluaa nuorta, mutta vaan osa saa sitä. Puumilla on vielä lasikatto namusetiin verrattuna.

Minkälainen lasikatto? Lyön vetoa että jos puuma ja namusetä menee parikymppisen baariin, puuma saa sieltä huikeasti todennäköisemmin seksiä.

Vierailija
25/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiprofiilien ikähaarukat on vähän niin ja näin. Oletan viehettyväni ja kemiaa löytyvän suht oman ikäisten ihmisten kanssa. Kun toinen osapuoli on minua selvästi vanhempi, niin todennäköisyys pienenee enemmän kuin jos hän on minua selvästi nuorempi. Lisäksi joillain ihmisillä on minusta vanhoillisia näkemyksiä, että miehen tulisi olla vanhempi,.

Mikäli sitten laitan nettiprofiilin jonkin ikähaarukan, niin haenko erityisemmin sen ikäistä vai koenko sen ikäisen kanssa olevan mahdollisuus kemialle?

Vierailija
26/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen lasikatto? Lyön vetoa että jos puuma ja namusetä menee parikymppisen baariin, puuma saa sieltä huikeasti todennäköisemmin seksiä.

Kyllähän vähän laajemmin ottaen vanhempien miesten lompakot jyrää puumien seksinnälän . Penis vie nuorta miestä, mutta nuori nainen vaatii enemmän kuin joutumista panoalustaksi.

Vierailija
27/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaha, hassua miten miehet ei itse tajua vanhenevansa :D

Ap:n saama kommentti ois ok jos se ois tullu 18-25 v jäbältä.

Siinä on vaan sellainen ero, että iän karttuessa miehen markkina-arvo kasvaa, kun taas naisen markkina-arvo laskee.

20v nainen ja 40-50v mies ovat omilla huipuillaan.

Vierailija
28/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikki miehet, öliööööööööööööööööööööö.

Vierailija
29/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että naisilla on jotenkin hattarainen kuva miehen ja naisen välisestä suhteesta. Kun se vaan on tosiasia, että tyypillisesti se on nainen, joka hakee miehestä jotain syvällistä kumppanuutta, yhteenkuuluvuutta ja sielujen sympatiaa - miehelle taas lottovoitto on nätti nuori nainen, joka on rentoa seuraa. Näin se vaan menee. 

Vierailija
30/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoan miesnäkökulman! Itse olen reilun 50 vuotias mies ja oma ihanteeni olisi juurikin reilun 40 vuotiaan ikäinen nainen, jolla olisi vielä positiivinen ote elämään. Netin kautta pysyvämmän kumppanin haku ei enää tälläkään ikäerolla onnistu sen totesin nopeasti.  Netistä on tullut ikuisten harrastajadeittaajien valtakunta, jossa vietetään aikaa jopa vuosikausia.

Nettideittailun näennäisen ja paperinmakuisen helppouden olen itse jo jättänyt.  Jos haluan elävän elämän suhteen, sinne pitää mennäkin. En halua upota netin loputtomiin haaveilukupliin. Enköhän Hänet vielä tapaakin - reaalimaailmassa  -, kun aika on oikea!

Miksi lähtökohtaisesti pitäisi olla se 10v ikäero?

Vierailija
31/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä täysin sama ketju.

Jep. Ja taas esiinnytään ihmettelevänä naisena, vaikka tarkoitus on vain saada mammat ulvomaan. Ja aina porukkaa menee halpaan.

Vierailija
32/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Miehiä on nettideiteillä tarjolla noin 5x enemmän kuin naisia.

Saahan sitä haaveilla jopa -20-30 vuotta nuoremmasta tyttiksestä, mutta irl ei vaan onnistu.

Suosittelen seuraavaa:

Rajaa hakua siten, että rajaat pois ne miehet, jotka etsivät itseään nuorempaa seuraa ja p*n vonkujat.

Kas vain-huomaat, että suuri joukko on kutistunut tosi pieneksi, mutta ei hätää -sieltä löytyy ne joihin kannattaa nettideiteillä panostaa.Näin löysin oman helmeni.

Antaa näiden loppujen jäädä sinne haaveilemaan niistä nuoremmista megabeibeistä ja itkemään ja juli-julisemaan sitten täällä, kun ei kunnon suomi-miäs kelpaa krantuille naisille.Byhyy

Vierailija
33/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaha, hassua miten miehet ei itse tajua vanhenevansa :D

Ap:n saama kommentti ois ok jos se ois tullu 18-25 v jäbältä.

Siinä on vaan sellainen ero, että iän karttuessa miehen markkina-arvo kasvaa, kun taas naisen markkina-arvo laskee.

20v nainen ja 40-50v mies ovat omilla huipuillaan.

40-50v mies voi työuransa ja likviditeettinsä puolesta olla huipuillaan, mikäli ei satu yt-arpajaisissa saamaan kenkää. Työllistyminen ei sitten välttämättä olekaan enää niin helppoa, ja huipulta tullaan rytinällä alas.

Muilla kriteereillä arvioituna 40-50v mies alkaa olla aika väsähtänyt, ikä painaa vaikkei haluaisi myöntää.

Vierailija
34/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu eli yksykskakkonen taas virittää näitä samoja ketjujaan...hohoijaa

Vierailija
35/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miehiä on nettideiteillä tarjolla noin 5x enemmän kuin naisia.

Saahan sitä haaveilla jopa -20-30 vuotta nuoremmasta tyttiksestä, mutta irl ei vaan onnistu.

Suosittelen seuraavaa:

Rajaa hakua siten, että rajaat pois ne miehet, jotka etsivät itseään nuorempaa seuraa ja p*n vonkujat.

Kas vain-huomaat, että suuri joukko on kutistunut tosi pieneksi, mutta ei hätää -sieltä löytyy ne joihin kannattaa nettideiteillä panostaa.Näin löysin oman helmeni.

Antaa näiden loppujen jäädä sinne haaveilemaan niistä nuoremmista megabeibeistä ja itkemään ja juli-julisemaan sitten täällä, kun ei kunnon suomi-miäs kelpaa krantuille naisille.Byhyy

Noin minäkin aikoinani tein. Jos näin kiinnostavan profiilin esikatselussa, tsekkasin miehen kriteerit naiselle, ja jos haki reilusti itseään nuorempaa tai oli muuten kovin pinnalliset kriteerit niin siirryin seuraavaan, vaikka olisin niihin kriteereihin mahtunutkin. Minulla oli haussa itseni ikäinen samassa elämäntilanteessa oleva mies (= ei pieniä lapsia eikä halua enää lapsia) enkä olisi tehnyt mitään miehellä, joka elää ihan toisenlaisessa arvomaailmassa ja elämäntilanteessa.

Vierailija
36/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda ap ne kulahtaneet +40 miehet, kun sulla on mahkuja sileäihoiseen, kiinteään, hyväkroppaiseen ja hyvähiuksisern nuorempaan mieheen.

Niin, Tästä nämä ukkelit haaveilee, mutta vaan haaveilee-naiset voi sen toteuttaa

T. Nainen 52 Vee jolla 36 Vee mies

Vierailija
37/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettiprofiilien ikähaarukat on vähän niin ja näin. Oletan viehettyväni ja kemiaa löytyvän suht oman ikäisten ihmisten kanssa. Kun toinen osapuoli on minua selvästi vanhempi, niin todennäköisyys pienenee enemmän kuin jos hän on minua selvästi nuorempi. Lisäksi joillain ihmisillä on minusta vanhoillisia näkemyksiä, että miehen tulisi olla vanhempi,.

Mikäli sitten laitan nettiprofiilin jonkin ikähaarukan, niin haenko erityisemmin sen ikäistä vai koenko sen ikäisen kanssa olevan mahdollisuus kemialle?

Henkinen ikä on aivan eri asia kuin fyysinen ikä. Fyysinen ikä vaikuttaa erityisesti silloin, jos haluaa notkeaa ja jaksavaa seksiseuraa. Jos arvot ovat enemmän henkisellä puolella tilanne on täysin toinen.  Fyysinen ikä ei kerro oikein mitään.  Jotkut ei vaan kasva henkisesti vaikka fyysinen ikämittari sanoisi mitä. 

Täytyy sanoa, että olen aikalailla ihmetellyt sitä kuinka monet todella fiksun oloiset jopa kultturellit naiset viitsivät lähteä  samoihin nettiriveihin seksinälkäisten puoliammattilaisten kanssa. Jälkimmäiset määrittävät deittallun ilmapiirin. Naisella ei tietenkään ole mitään tietoa siitä, ketä viereisissä kuvissa oikein on. Miehen näkökökulmasta, deittipalveluun liittymisen jälkeen alkaa pommitus, jossa ilmeisesti tietyistä pro-osoitteista tulee jatkuvasti erilaisiin profiileihin sopivia "deitti-ilmoituksia".

Ei sitten pitäisi ainakaan valittaa kiimaisten miesten törmäilyistä.

Vierailija
38/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet rupsahtaa aikaisemmin kuin naiset, koska naiset pitävät parempaa huolta itsestään.

Vierailija
39/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule AP Älä tuhlaa aikaasi yli neljäkymppisiiin kulahtaneisiin ja elähtäneisiin äijiin ja noilla nettideiteillä pyörivät vielä ne, jotka eivät ole kelvanneet kenellekään. Samat heput siellä vuositolkulla oottaa kuola valuen kaikkia uusia naisia, ja -hirvee pommitus alkaa heti

Joko oman ikäinen tai nuorempi tai sitten ilman.

Vierailija
40/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän vähän laajemmin ottaen vanhempien miesten lompakot jyrää puumien seksinnälän . Penis vie nuorta miestä, mutta nuori nainen vaatii enemmän kuin joutumista panoalustaksi.

Joutumista panoalustaksi? Kyllä siinä nuori mies joutuu panoalustaksi jos joku. Sulla on nyt vähän väärä käsitys siitä mitä puuma haluaa niistä kolleista 😀. Lisäksi todella harva mies on oikeasti niin varakas että sillä on mitään merkitystä. Suurimmalla osalla on elarit ja kaksio ja vuoroviikot lasten kanssa jos on erottu, ehkä parhaat päivänsä jo nähnyt omakotitalo. Kyllä noilla ei yhtäkään parikymppisiä vielä hurmata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme