Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideittailusta ja miesten ikämieltymyksistä

Vierailija
28.05.2019 |

Luulisi tähän ikään mennessä epävarmuuksien karsiutuneen, mutta kyllä vähän kolahti. Tai ehkä enemmän kuitenkin huvitti. Olen siis 37-vuotias, jokunen vuosi sitten eronnut nainen. Olen viettänyt hiljaiseloa miesten suhteen ja keskittynyt lähinnä työhön, harrastuksiin ja lapsemme yhteishuoltajuuteen.

Nyt tulin tehneeksi nettideittiprofiilin. Kuva, pieni esittelyteksti ja ikähaitari miehille 32-45 vuotta. Ei muuta kuin selailemaan. Kun profiileja olin tovin tutkinut, erottui sieltä aika selkeä trendi: ikäiseni miehet hakevat naisia jopa 18-vuotiaasta alkaen, ja ehdoton maksimi naisen iälle huitelee alta neljässäkympissä.

Ei varsinaisesti mitään uutta, ainahan miehille nuori seura kelpaisi. Eniten pysäytti muuan nelikymppisen miehen röyhkeys. Olin käynyt katsomassa hänen profiiliaan, mistä oli ilmeisesti tullut jonkinlainen ilmoitus miehelle. Mies oli käynyt jättämässä minulle viestin, joka kuului suurin piirtein näin: "Kiva profiili, itsekin aina tykännyt y, x ja z. Ikäähän sulla jo on mutta jos tuo välimatka kompensoisi... :)" (Asumme siis samalla paikkakunnalla).

Onko tämä porukka aivan tosissaan? :D Mieshän oli minua pari vuotta vanhempikin. Kaikkiko näistä kuvittelevat löytävänsä parikymppisen?

Minkäslaisia kokemuksia muilla ikäisilläni naisilla on nettideittailusta?

Kommentit (359)

Vierailija
221/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju täynnä kouvolatukkaisten siiderivalaiden uhoamista ja voimafantasioita.

Olette säälittäviä. 

Mies joka käyttää sanaa siiderivalas on säälittävä kaikissa yhteyksissä.

Vierailija
222/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä ketjusta. Trolleja tai ei, saa aina arvostamaan avioliittoani ja miestäni.

Mitäs muuten te 40+ miehet teette siinä vaiheessa kun sille reilulle parikymppiselle iskee vauvakuume?

Tehdään lapsia :-(

Kehitysvammoja, kehityshäiriöitä ja kuolleisuutta on enemmän näillä "pappojen" siiittämillä lapsilla.. eli teillä on niin suuri nuoren p"n himo, että tette lapsia niille, kun muuten ne etsii nuoremman joka tekee, mutta ette välitä riskeistä!?!

Varmasti vaikuttaa, mutta enemmän vaikuttaa äidin ikä

mies51v

No tässä oli puhetta näistä nuori nainen- 50 iskä -asioista. Minusta on edesvastuutonta tehdä lapsia tuon ikäisenä miehenä.Riskien takia ja sen takia, että en usko että iskä jaksaa fyysisesti

Siis ihan oikeasti. Olen vahvempi kuin 99% salilla käyvistä miehistä ja joka aamu on stondis. Ei mitään ongelmaa. Jaksamisesta se ei ole kiinni. Se että onko tuo järkevää muutenkaan on sitten eri juttu. Elintavat vaikuttaa ihmisiin geenien ohella niin valtavasti.

mies51v

mies51v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat nähneet miten Hollywoodin viiskymppiset komistukset ovat saaneet parikymppiset muijat, ja olettavat heillä olevan saman mahdollisuuden.

Mutta en kyllä tajua näitä suuria ikäerosuhteita. Minä ja mieheni ollaan melkein samaa ikäluokkaa ja usein tulee heitettyä johonkin liittyen "Muistatko sen jutun X (lapsuudesta)?" ja siitä saadaan aikaan pitkiäkin keskusteluja. Eri ikäluokilla on ihan erilainen elämäntilanne, joten tuskin hevillä löytyy sitä yhteistä säveltä.

Tuo on kyllä kivaa muistella vanhoja.

Mutta ikäluokilla ei kyllä ole eri elämäntilanne automaattisesti. Tiedän viisikymppisiä joilla pieni lapsi, ja samoin kaksikymppisiä. Samanlaisia haasteita elämässä. Sielujen sympatia ei myöskään ole iästä kiinni. Oikeassa rakkaudessa ikä on sivuseikka.

Vierailija
224/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoin youtubesta pätkän varakkaasta nelikymppisestä jenkkimiehestä joka halusi parikymppisen kauniin ukrainalaisen naisen. Meni Ukrainaan ja deittitoimiston avulla löytyikin juuri sopiva nuori kaunotar. Parilla oli aidosti kemiaa ja tulivat hyvin toimeen jne. Mies asui pienehkön lapsensa kanssa ja kertoi toimistolle aikovansa heti saman tien pyytää naista amerikkoihin tutustumaan maahan ja tapaamaan miehen lapsen. Toimisto sanoi että ei ei ei missään tapauksessa vielä tässä vaiheessa lasta tapaamaan! Mies ei kuunnellut ja tapaamisesta tuli täysi katastrofi. Lapsi ei kiinnostanut mimmiä juurikaan eikä hän osannut käsitellä lasta. Mies soitti tuohtuneena toimistolle että hommatkaa nyt herrajumala minulle seuraavan kerran vähän kypsempi senikäinen nainen. Aivan..... 😁.

Joo, ei kiinnostanut tuota "mimmiä". Jotakuita toista "mimmiä" olisi voinut kiinnostaakin. Voisipa olla lapsi itselläkin!

Ei sama ikä takaa mitään. Esim.minä olen nyt keski-iässä ihan yhtä avuton lasten suhteen kuin olin nuorena. En ymmärrä lapsista ja lasetn hoidosta yhtään mitään. Vanhusten kanssa tulen hyvin toimeen, kuten tulin jo nuorena. Kaikki on yksilöllistä.

Vierailija
225/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästä pitää vääntää säännöllisin väliajoin? Ei se siitä muuksi muutu.

Itsehän kuulun myös siihen koulukuntaan, että jos nelikymppinen (ikäiseni) mies etsii kaksikymppistä, en koe meidän olevan samoilla aalloilla, mikä taas mulle on aika oleellista suhdetta ajatellen. Siksi skippaan minäkin ne tyypit. Mutta mä en kyllä koe sitä minkäänlaisena loukkauksena, että mies hakee nuorta. Antaa hakea. En menetä mitään, jos en saa tuota miestä.

Vierailija
226/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Se on hassua kuinka jokaiseen ketjuun ilmestyy lauma seuraavanlaisia naisia:

- 28v kauniita naisia joiden mielestä 30v miehen kanssa ikäeroa on liikaa ja miehen tulee olla max 28,75v

- 40v naisia jotka seurustelevat 25v miehen kanssa ja pitävät oman ikäisiään miehiä pappoina

- naisia jotka saivat 39-vuotiaina seksisuhteilun kautta sen pitkän, tumman, komean ja menestyneen alfan

Joku voisi epäillä tarinoita keksityiksi. Voisi jopa kehittää sellaisen teorian että naiset kääntävät voimaantumisfantasioissa itsensä alfamiehiksi jotta pääsevät sanomaan "läl läl lää, yhtä lailla miestenkin ikä on turn-off!!!1".

Miksiköhän minullakin on tuollaisia epäilyksiä?

Minusta tässä ketjussa enemmistö naisista on ollut ihan tavallisia naisia, joita kiinnostaa itsensä kaltaiset ja -ikäiset miehet. Sinä jätit meidät kuitenkin kokonaan mainitsematta.

Vierailija
227/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

- 28v kauniita naisia joiden mielestä 30v miehen kanssa ikäeroa on liikaa ja miehen tulee olla max 28,75v

- 40v naisia jotka seurustelevat 25v miehen kanssa ja pitävät oman ikäisiään miehiä pappoina

- naisia jotka saivat 39-vuotiaina seksisuhteilun kautta sen pitkän, tumman, komean ja menestyneen alfan

Joku voisi epäillä tarinoita keksityiksi. Voisi jopa kehittää sellaisen teorian että naiset kääntävät voimaantumisfantasioissa itsensä alfamiehiksi jotta pääsevät sanomaan "läl läl lää, yhtä lailla miestenkin ikä on turn-off!!!1".

Minusta tässä ketjussa enemmistö naisista on ollut ihan tavallisia naisia, joita kiinnostaa itsensä kaltaiset ja -ikäiset miehet. Sinä jätit meidät kuitenkin kokonaan mainitsematta.

Miksi olisi pitänyt?

eri

Vierailija
228/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärkkyyköhän minunkin mieheni vain tilaisuutta vaihtaa minut nuorempaan? Vähän epäilen, että 20-vuotiaita löytyisi jonoksi asti. N41

Mitä parempaa miehet luulee löytävänsä 20v tytönhupakoista? Sitä minä miehenä ihmettelen😲

Vastaan omien tapailukokemusten perusteella: Tytönhupakoilla (eli tapauksessani yliopisto-opiskelijoilla) on iloisempi elämänasenne, ei mitään rasittavia yhteishuoltajuusjuttuja, ei epätoivoisuutta ja maailma on avoin kaikelle. 30+ naisilla on enemmän ulkonäköulinaa, mikä yllätti todella, koska luulin itsetunnon olevan tuohon ikään mennessä jo parantunut. Lisäksi yleistä tyytymättömyyttä kaikkeen, kaikki on vaikeaa ja mitään ei voi tehdä

Kropan suhteen erot ovat enemmän yksilöiden välillä kuin ikäriippuvaisia

Yleensä tämä kaikki on vaikeaa ja mitään ei voi tehdä paljastuu siksi ettei oman ikäinen nainen enää suostu tanssimaan miehen pillin mukaan. Itsekin tunnistan tuon yli kiltteyden miesten suhteen nuoruudestani.

Joo, tuohon aina vedotaan. Yksikin "aikuinen nainen" elätti renttua taiteilijaa nurkissaan, vaikka lapsikin oli, äijä ei työtä tehnyt...nainen kehuskeli, miten aikuisena osaa jo vaatia sitoutumista.

Miksi mies haluaisi että hänen pillinsä mukaan tanssitaan? Miksi nuori nainen olisi ylikiltti? Normaalissa suhteessa kumpikin joustaa, eikä yritetä asettua toisen niskan päälle.

Itsestäni on tullut joustavampi. Nuorena sanoin äkkiä ei, suoraan ja sumeilematta...nyt osaan jo vähän miellyttää toistakin. Yksilöllistä, taas kerran.

Vierailija
229/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takia, että miehet kuvittelevat itsekin "nuortuvansa", jos saavat parikymppisen naisen kainaloon......

Olisihan se ideaalitilanne, että pariskunnalla olisi edes jotain yhteistä...mutta ei. Pitää olla nuorinuorinuori...

Mistä tiedät ettei ole mitään yhteistä. Ikä kun ei takaa että olis.

Vierailija
230/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärkkyyköhän minunkin mieheni vain tilaisuutta vaihtaa minut nuorempaan? Vähän epäilen, että 20-vuotiaita löytyisi jonoksi asti. N41

Mitä parempaa miehet luulee löytävänsä 20v tytönhupakoista? Sitä minä miehenä ihmettelen😲

Vastaan omien tapailukokemusten perusteella: Tytönhupakoilla (eli tapauksessani yliopisto-opiskelijoilla) on iloisempi elämänasenne, ei mitään rasittavia yhteishuoltajuusjuttuja, ei epätoivoisuutta ja maailma on avoin kaikelle. 30+ naisilla on enemmän ulkonäköulinaa, mikä yllätti todella, koska luulin itsetunnon olevan tuohon ikään mennessä jo parantunut. Lisäksi yleistä tyytymättömyyttä kaikkeen, kaikki on vaikeaa ja mitään ei voi tehdä

Yleensä tämä kaikki on vaikeaa ja mitään ei voi tehdä paljastuu siksi ettei oman ikäinen nainen enää suostu tanssimaan miehen pillin mukaan. Itsekin tunnistan tuon yli kiltteyden miesten suhteen nuoruudestani.

Joo, tuohon aina vedotaan. Yksikin "aikuinen nainen" elätti renttua taiteilijaa nurkissaan, vaikka lapsikin oli, äijä ei työtä tehnyt...nainen kehuskeli, miten aikuisena osaa jo vaatia sitoutumista.

Miksi mies haluaisi että hänen pillinsä mukaan tanssitaan? Miksi nuori nainen olisi ylikiltti? Normaalissa suhteessa kumpikin joustaa, eikä yritetä asettua toisen niskan päälle.

Itsestäni on tullut joustavampi. Nuorena sanoin äkkiä ei, suoraan ja sumeilematta...nyt osaan jo vähän miellyttää toistakin. Yksilöllistä, taas kerran.

Miehet ei välttämättä pysty tajuamaan edes massiivisen selittämisen jälkeen millä lailla hän odottaa naisen tanssivan hänen pillinsä mukaan, se on niin sisäänrakennettu oletus että että naisen kuuluu tanssia. Täällä oli kerran hieno esimerkki siitä. Kun viiskymppiselle miehelle ei mee kaaliin ettei naisen unelmat ja toiveet ole automaattisesti alempiarvoisia kuin miehen niin ei vaan mee.

Vierailija
231/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaha, hassua miten miehet ei itse tajua vanhenevansa :D

Ap:n saama kommentti ois ok jos se ois tullu 18-25 v jäbältä.

Siinä on vaan sellainen ero, että iän karttuessa miehen markkina-arvo kasvaa, kun taas naisen markkina-arvo laskee.

20v nainen ja 40-50v mies ovat omilla huipuillaan.

Ei se kasva, miehen markkina-arvo 😂

Mikä v*tuon markkina arvo kasvaa miehellä 40-50 vuotiaana?

Se, että on avioero x 1-3 takana ja teini-ikäisiä lapsia huollettavana, päälakikalju, roikkuva per se ja kyyninen elämänasenne?

Kyllä, tämä se vetää kuin magneetti puoleensa 20- vuotiaita naisia

Ole hyvä:

https://www.google.com/amp/s/www.nytimes.com/2018/08/15/style/dating-ap…

Vierailija
232/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei välttämättä pysty tajuamaan edes massiivisen selittämisen jälkeen millä lailla hän odottaa naisen tanssivan hänen pillinsä mukaan, se on niin sisäänrakennettu oletus että että naisen kuuluu tanssia. Täällä oli kerran hieno esimerkki siitä. Kun viiskymppiselle miehelle ei mee kaaliin ettei naisen unelmat ja toiveet ole automaattisesti alempiarvoisia kuin miehen niin ei vaan mee.

Linkki?  Eikö mihellä saa olla preferenssejä?

Vierailija
233/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkki?  Eikö mihellä saa olla preferenssejä?

Toki. Mutta kyseisen miehen mielestä naisella ei saanut olla. Linkkiä ei täältä enää kukaan löydä, en jaksa ees yrittää kun ei ole mitään järkevää hakusanaa jolla ei tulisi 100 000 hakutulosta.

Vierailija
234/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kuulee toisaalta sitäkin, että naiset valittavat yli nelikymppisten miesten olevan liian "passiivisia", niin ettei mies innostu mistään, eikä jaksa tehdä yhdessä mitään. Luulen, että moni mies ja nainen on 40-50-vuotiaina jo niin rutinoituneita omaan elämäntyyliinsä, etteivät he jaksa niin paljoa muuttaa totuttuja tapojaan. Eli uuden ihmisen kohdatessa, kumpikaan ei jaksa joustaa tarpeeksi, vaan on helpompaa elää sitä omaa elämäänsä vaan. Nuoremmat taas ovat intoa täynnä ja avoimia kaikelle uudelle, ja tietenkin fyysistä energiaakin riittää enemmän.

Vierailija
235/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarjoan miesnäkökulman! Itse olen reilun 50 vuotias mies ja oma ihanteeni olisi juurikin reilun 40 vuotiaan ikäinen nainen, jolla olisi vielä positiivinen ote elämään. Netin kautta pysyvämmän kumppanin haku ei enää tälläkään ikäerolla onnistu sen totesin nopeasti.  Netistä on tullut ikuisten harrastajadeittaajien valtakunta, jossa vietetään aikaa jopa vuosikausia.

Nettideittailun näennäisen ja paperinmakuisen helppouden olen itse jo jättänyt.  Jos haluan elävän elämän suhteen, sinne pitää mennäkin. En halua upota netin loputtomiin haaveilukupliin. Enköhän Hänet vielä tapaakin - reaalimaailmassa  -, kun aika on oikea!

Miksi lähtökohtaisesti pitäisi olla se 10v ikäero?

Tutkimusten mukaan nainen on nelikymppisenä seksuaalisten halujen huipullaan. Naisten seksihalut romahtavat myöhemmin dramaattisesti, kun taas miesten halut säilyvät hamaan loppuun. Ikävää olla sellaisessa parisuhteessa, jossa seksin tarve ei kohtaa.

Poikkeuksiakin toki on, mutta iso kuva on tämä.

Vierailija
236/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on vaan sellainen ero, että iän karttuessa miehen markkina-arvo kasvaa, kun taas naisen markkina-arvo laskee.

Se, että on avioero x 1-3 takana ja teini-ikäisiä lapsia huollettavana, päälakikalju, roikkuva per se ja kyyninen elämänasenne?

Ole hyvä:

Kakkonen eli Anu Saukko, miksi et lainaa okStupidin pimpelipom tutkimuksia, kuten yleensä

Vierailija
237/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarjoan miesnäkökulman! Itse olen reilun 50 vuotias mies ja oma ihanteeni olisi juurikin reilun 40 vuotiaan ikäinen nainen, jolla olisi vielä positiivinen ote elämään. Netin kautta pysyvämmän kumppanin haku ei enää tälläkään ikäerolla onnistu sen totesin nopeasti.  Netistä on tullut ikuisten harrastajadeittaajien valtakunta, jossa vietetään aikaa jopa vuosikausia.

Nettideittailun näennäisen ja paperinmakuisen helppouden olen itse jo jättänyt.  Jos haluan elävän elämän suhteen, sinne pitää mennäkin. En halua upota netin loputtomiin haaveilukupliin. Enköhän Hänet vielä tapaakin - reaalimaailmassa  -, kun aika on oikea!

Tutkimusten mukaan nainen on nelikymppisenä seksuaalisten halujen huipullaan. Naisten seksihalut romahtavat myöhemmin dramaattisesti, kun taas miesten halut säilyvät hamaan loppuun. Ikävää olla sellaisessa parisuhteessa, jossa seksin tarve ei kohtaa.

Miesten seksihaluihin yhdistyy usein alkava dementoituminen ja sen viemät estot, ja sitten tehdään mokia joilla voi pilata elämänikäisen maineen ja ammatilliset saavutukset ja muuttua sankarista noloksi häpeäpilkuksi.

Vierailija
238/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä:

Joo no jenkkilässä kun naiset on taloudellisesti riippuvaisia miehestään kun niillä ei ole sellaista päivähoitoa kuin meillä, niin kannattaa ottaa vanha ja rikas mies ja tulla paksuksi sille, niin taloudellinen tulevaisuus on turvattu ja ukkeli kupsahtaa äkkiä

Vierailija
239/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Miksi olisi pitänyt?

eri

Miksi olisi pitänyt mitä?

Vierailija
240/359 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Impotenssi ja prostatavaivat ne vasta sytyttävät naisen kuin naisen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi