Nettideittailusta ja miesten ikämieltymyksistä
Luulisi tähän ikään mennessä epävarmuuksien karsiutuneen, mutta kyllä vähän kolahti. Tai ehkä enemmän kuitenkin huvitti. Olen siis 37-vuotias, jokunen vuosi sitten eronnut nainen. Olen viettänyt hiljaiseloa miesten suhteen ja keskittynyt lähinnä työhön, harrastuksiin ja lapsemme yhteishuoltajuuteen.
Nyt tulin tehneeksi nettideittiprofiilin. Kuva, pieni esittelyteksti ja ikähaitari miehille 32-45 vuotta. Ei muuta kuin selailemaan. Kun profiileja olin tovin tutkinut, erottui sieltä aika selkeä trendi: ikäiseni miehet hakevat naisia jopa 18-vuotiaasta alkaen, ja ehdoton maksimi naisen iälle huitelee alta neljässäkympissä.
Ei varsinaisesti mitään uutta, ainahan miehille nuori seura kelpaisi. Eniten pysäytti muuan nelikymppisen miehen röyhkeys. Olin käynyt katsomassa hänen profiiliaan, mistä oli ilmeisesti tullut jonkinlainen ilmoitus miehelle. Mies oli käynyt jättämässä minulle viestin, joka kuului suurin piirtein näin: "Kiva profiili, itsekin aina tykännyt y, x ja z. Ikäähän sulla jo on mutta jos tuo välimatka kompensoisi... :)" (Asumme siis samalla paikkakunnalla).
Onko tämä porukka aivan tosissaan? :D Mieshän oli minua pari vuotta vanhempikin. Kaikkiko näistä kuvittelevat löytävänsä parikymppisen?
Minkäslaisia kokemuksia muilla ikäisilläni naisilla on nettideittailusta?
Kommentit (359)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärkkyyköhän minunkin mieheni vain tilaisuutta vaihtaa minut nuorempaan? Vähän epäilen, että 20-vuotiaita löytyisi jonoksi asti. N41
Mitä parempaa miehet luulee löytävänsä 20v tytönhupakoista? Sitä minä miehenä ihmettelen😲
En jaksaisi olla parikymppisen naisen kanssa, tuskin olisi mitään yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja en jaksa niitä puhelimentuijottajia. Ja tuntuisihan se jotenkin kummalliseltakin, sillä olen jo 37-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Paljon täällä yleistetään, joten kerron vain oman kokemukseni.
Olen alle 40v mies ja haluaisin 40-50-vuotiaan naisen. Ikähaitaria en ilmoita profiilissa, koska se rajaisi liikaa erittäin vähäistä itseä miellyttävää tarjontaa. Kelpaa siis nuorempikin. Ensisijaisesti kuitenkin saisi olla muutamia vuosia vanhempi. Ovat rennompia, halukkaampia, lapset jo isompia ja kohtelevat enemmän ihmisenä ja ilman täysin epärelevantteja vaatimuksia. Omat kokemukset siis puoltavat tätä.
Edes AV-mamma ei usko tuota sepustustasi.
Ihme jos joku netistä jotain järkevää löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarjoan miesnäkökulman! Itse olen reilun 50 vuotias mies ja oma ihanteeni olisi juurikin reilun 40 vuotiaan ikäinen nainen, jolla olisi vielä positiivinen ote elämään. Netin kautta pysyvämmän kumppanin haku ei enää tälläkään ikäerolla onnistu sen totesin nopeasti. Netistä on tullut ikuisten harrastajadeittaajien valtakunta, jossa vietetään aikaa jopa vuosikausia.
Nettideittailun näennäisen ja paperinmakuisen helppouden olen itse jo jättänyt. Jos haluan elävän elämän suhteen, sinne pitää mennäkin. En halua upota netin loputtomiin haaveilukupliin. Enköhän Hänet vielä tapaakin - reaalimaailmassa -, kun aika on oikea!
Miksi lähtökohtaisesti pitäisi olla se 10v ikäero?
Tutkimusten mukaan nainen on nelikymppisenä seksuaalisten halujen huipullaan. Naisten seksihalut romahtavat myöhemmin dramaattisesti, kun taas miesten halut säilyvät hamaan loppuun. Ikävää olla sellaisessa parisuhteessa, jossa seksin tarve ei kohtaa.
Poikkeuksiakin toki on, mutta iso kuva on tämä.
35-44-vuotias nainen haluaa seksiä harvemmin kuin 55-64-vuotias mies.
Lähde: FINSEX 2015
Kaikkein halukkaimpia ovat tietenkin nuorimmat naiset, ihan hormoneista johtuen.33-45 nainen on keskellä pahimpia ruuhkavuosia.
Voi juma teitä naisia. 😂 Teillä on tuo tekosyiden keksiminen ja selittely varmaan kromosomeissa, niin luontaisesti se teiltä tulee.
Tämä kun ei ole päässyt pariutumaan ja ei ole siis vaimoa eikä lapsia ei tiedä mitä ruuhkavuosissa eläminen tarkoittaa.Siinä ei mies eikä vaimo harrasta 5x päivässä villiä seksiä eri asennoissa jippijaijeeta huutaen.Jos kerran viikossa tai kahdessa kerkeää tai enää edes jakssaa, niin hyvä.Tai ehkä sitten kun lapset muuttaa kotoa....
45-54-vuotisodrn naisten ikäryhmässä seksihalut kuitenkin ovat vielä pienemmät. On se varmaan kiusallista, kun tutkimustulokset eivät tue niitä omia voimaantumisfantasioita, joissa naiset ovat viriilejä ja nuorekkaita vielä neljäkymppisenäkin.
En ole viriili enkä nuorekas, mutta mua panettaa enemmän kuin nuorena ja orkut tuntuu voimakkaammilta. Sen olen huomannut että kuutautiskierron kuivat osat ovat kuivempia kuin ennen, mutta märät osat ovat edelleen märkiä. Lisäksi olen tosi väsynyt ja miehelläni on erektiovaikeuksia ollut jo pitempään, joten seksiä on kieltämättä aika vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarjoan miesnäkökulman! Itse olen reilun 50 vuotias mies ja oma ihanteeni olisi juurikin reilun 40 vuotiaan ikäinen nainen, jolla olisi vielä positiivinen ote elämään. Netin kautta pysyvämmän kumppanin haku ei enää tälläkään ikäerolla onnistu sen totesin nopeasti. Netistä on tullut ikuisten harrastajadeittaajien valtakunta, jossa vietetään aikaa jopa vuosikausia.
Nettideittailun näennäisen ja paperinmakuisen helppouden olen itse jo jättänyt. Jos haluan elävän elämän suhteen, sinne pitää mennäkin. En halua upota netin loputtomiin haaveilukupliin. Enköhän Hänet vielä tapaakin - reaalimaailmassa -, kun aika on oikea!
Tutkimusten mukaan nainen on nelikymppisenä seksuaalisten halujen huipullaan. Naisten seksihalut romahtavat myöhemmin dramaattisesti, kun taas miesten halut säilyvät hamaan loppuun. Ikävää olla sellaisessa parisuhteessa, jossa seksin tarve ei kohtaa.
Kaikkein halukkaimpia ovat tietenkin nuorimmat naiset, ihan hormoneista johtuen.33-45 nainen on keskellä pahimpia ruuhkavuosia.
Voi juma teitä naisia. 😂 Teillä on tuo tekosyiden keksiminen ja selittely varmaan kromosomeissa, niin luontaisesti se teiltä tulee.
Tämä kun ei ole päässyt pariutumaan ja ei ole siis vaimoa eikä lapsia ei tiedä mitä ruuhkavuosissa eläminen tarkoittaa.Siinä ei mies eikä vaimo harrasta 5x päivässä villiä seksiä eri asennoissa jippijaijeeta huutaen.Jos kerran viikossa tai kahdessa kerkeää tai enää edes jakssaa, niin hyvä.Tai ehkä sitten kun lapset muuttaa kotoa....
45-54-vuotisodrn naisten ikäryhmässä seksihalut kuitenkin ovat vielä pienemmät. On se varmaan kiusallista, kun tutkimustulokset eivät tue niitä omia voimaantumisfantasioita, joissa naiset ovat viriilejä ja nuorekkaita vielä neljäkymppisenäkin.
Eikä näitä miesten olen viriili ja nuorekas fantasioita kun prostata on 2x sen kokoinen kuin 25-vuotiaalla aiheuttaen erilaisia virtsaamisongelmia ja i potenssiin alkaa vaivaamaan ja m* kutistumaan....
Vierailija kirjoitti:
PahhhLoL kirjoitti:
Itse olen laittanut jopa super-likejä 50v naisille mutta ei näköjään heru :) ovat vielä ton ikäsenä kranttuja näköjään.
Olen myös yllättynyt siitä kuinka epävarmoja 40v+ naiset voivat olla... olen siis aina unelmoinut vanhemmasta business alfa-naaraasta joka olisi melkeinpä hyökkäävä minua kohtaan ja sen tyyppinen joka jahtaa minua, tietää mitä haluaa jne. En tiennytkään että naisten epävarmuus ja huono itsetunto voi jatkua vanhempaan ikään myös.
Ja varsinkin miesten, kun pitää jatkuvasti olla täällä Mamma palstalla näitä ketjuja samasta aiheesta ulisemassa
Kukahan näitä ketjuja aloittaa koko ajan.
Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Ihme jos joku netistä jotain järkevää löytää.
Joo ei kannata Tindukkaan tai B hen mennä kun Kakkasen tasoiset miehet siellä pyörii.
Mutta onneksi ei tarvitse.Mun mies on normaali.Se ei edes tiedä, mikä vauva.fi on, kuten ei kikaan muukaan ns. normaali.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PahhhLoL kirjoitti:
Itse olen laittanut jopa super-likejä 50v naisille mutta ei näköjään heru :) ovat vielä ton ikäsenä kranttuja näköjään.
Olen myös yllättynyt siitä kuinka epävarmoja 40v+ naiset voivat olla... olen siis aina unelmoinut vanhemmasta business alfa-naaraasta joka olisi melkeinpä hyökkäävä minua kohtaan ja sen tyyppinen joka jahtaa minua, tietää mitä haluaa jne. En tiennytkään että naisten epävarmuus ja huono itsetunto voi jatkua vanhempaan ikään myös.
Ja varsinkin miesten, kun pitää jatkuvasti olla täällä Mamma palstalla näitä ketjuja samasta aiheesta ulisemassa
Niinpä.
Sinähän täällä muutama sivu sitten jumistot miten av Mammat samoilla kommenteilla näihin ketjuihin kommentoi.
Ai nyt se on muuttunutkin siksi että Mammat aloittaa nämä ketjut Tästä sinun lempiaiheestasi.
Jeojep.Tunnusta tappiosi ja mene nuolemasm niitä revittyjä Pall* .Hävisit taas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PahhhLoL kirjoitti:
Niinpä.
Pop
Sinä aloitat, Kakkanen, sinä.Mutta kun et kestä sitä, että hupsista heijaa et saa av mammoja trollattua, niin sitten alkaa tämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole viriili enkä nuorekas, mutta mua panettaa enemmän kuin nuorena ja orkut tuntuu voimakkaammilta. Sen olen huomannut että kuutautiskierron kuivat osat ovat kuivempia kuin ennen, mutta märät osat ovat edelleen märkiä. Lisäksi olen tosi väsynyt ja miehelläni on erektiovaikeuksia ollut jo pitempään, joten seksiä on kieltämättä aika vähän.
No en ihmettele.
Vierailija kirjoitti:
Tinder ja Badoo eivät näytä minkä ikäistä seuraa hakee, joten niistä kannattaa nuorta naista hakea. 😎
Tämä miesten ikähaitari -aihe on AV:lla vähän väliä esillä. Kai naiset koittavat saada miehiä tällä tavoin luopumaan niistä nuorista naisista, koska vanhemmilla mammoilla on paha mieli siitä, että eivät pysty kilpailemaan nuorempien kanssa. Siksi täytyy jauhaa tätä samaa, että skippaavat muka sellaiset miehet heti. Kieroja nuo naiset. Heikkoitsetuntoisia ja kieroja.
Koville näyttää ainakin tämän ketjun perusteella miehille ottavan, että aikuiset naiset suosivat aikuisista naisista pitäviä miehiä. Naiset vain toteavat skippaavansa teidät nuorista haaveilevat, te miehet sen sijaan yritätte vakuuttaa kuinka asia ei oikeasti haittaa ja naiset skipatessaan teidän kaltaisenne miehet joko menettävät jotain tai ovat muuten vaan heikkoitsetuntoisia ja kieroja.
En ymmärrä tuollaista morkkaamista. Jos mun ikäiseni mies haluaa 18-vuotiaan tytön niin siitä vaan yrittämään. Ei ole minulta pois. Ei minun silti sellaisesta miehestä tarvitse kiinnostua. Miksi se tekisi minusta huonoitsetuntoisen tai kieron?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan muiden naisten voimaantumisfantasiat tai halut ei ihan hirveästi kiinnosta, omat enemmänkin. Mutta kuten ilmeisesti ainakin osa miehistä tekee päätelmiä naisten halukkuudesta tms tutkimusten, mutun tai oman kokemuksen perusteella, niin tekevät toki naisetkin. 50+ mies kuulostaa nelikymppisen korviin siltä, että terveysongelmia on kohtuullisen lyhyellä aikavälillä luvassa (muuallekin kuin sinne jalkoväliin).
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen tuota että nuoret naiset olis halukkaimpia. Olen 48 ja vasta nelikymppisenä on tullut se että on pakko laueta. Monasti vituttaa kun olis muuta tekemistä eikä ees oikeesti paneta, mutta on joku outo pakko saada orgasmi. Siinä sit tiskien välissä käyt kädellä...
Sama juttu. En edes pitänyt seksistä alle kolmekymppisenä. Parasta seksiä olen kokenut vasta yli 40-vuotiaana itseäni nuoremman miehen kanssa.
Oon 54 ja sain outoja tarjouksia 18 - 75-vuotiailta miehiltä. Luulen että isken tuohon junnusivustaan, jotta saan suhteesta muutakin kuin tekohammasten imeksintää ja tarinoita tekonivelleikkauksista. Papoissa on liikaa uusia osia, eikä ne silti käy nuoresta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lienen sitten se uniikki lumihiutale, kun minulla seksielämä aukeni vasta tuossa iässä uuden kumppanin myötä
Olen oikein tyytyväinen.
Tää on naistenkin syytä. Kuka meidän nuoruudessa olisi lähtenyt isän ikäisen matkaan?Joku mielenterveyspotilas ehkä. Ei nuoret kiinnostunu ikämiehistä.
Kun tosimies vetää pillerin poskeen ja alkaa kolmen tunnin seksisession niin siinä 40v täti voikin sitten lähteä kiikkutuoliin keinumaan, jos ei kestä edes katsoa. Ei vaan kestä kyydissä. On niin monta kertaa testattu. Naiset tarvitsisivat oman seksibuustauspillerin, mutta kun ei ole.
Vierailija kirjoitti:
M43 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Setämies79 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärkkyyköhän minunkin mieheni vain tilaisuutta vaihtaa minut nuorempaan? Vähän epäilen, että 20-vuotiaita löytyisi jonoksi asti. N41
Mitä parempaa miehet luulee löytävänsä 20v tytönhupakoista? Sitä minä miehenä ihmettelen😲
Kiinteän kehon, elämäniloa ja ei painetta antaa lapsi?
Jaa miehenä minulle on merkitystä myös muilla asioilla kun kropan kiinteydellä. Terveisin toinen ihmettelevä mies, 54
No mitä ne muut asiat sitten sinulla on, jotka erottaa 20v naisen kiinnostavammaksi?
Eli yritätkö sanoa että kaikki miehet välittävät vain ja ainoastaan kumppaninsa ulkonäöstä?
Aika surullinen ja loukkaavakin kuva miehistä.
Joo 95% pilaa koko porukan maineen.
Vierailija kirjoitti:
Kun tosimies vetää pillerin poskeen ja alkaa kolmen tunnin seksisession niin siinä 40v täti voikin sitten lähteä kiikkutuoliin keinumaan, jos ei kestä edes katsoa. Ei vaan kestä kyydissä. On niin monta kertaa testattu. Naiset tarvitsisivat oman seksibuustauspillerin, mutta kun ei ole.
Heh, kolmen tunnin seksisessiot ei oo kiinnostanu ikinä ihan iästä riippumatta. Tuun about viidessä minuutissa kun sille päälle satun, joten paikat ja mielenkiinto ei tosiaan kestä. Vanhemmat naiset uskaltaa sanoa sulle, nuoremmat vaan puree hammasta. Niin minäkin nuorena tein yhden kolmen tunnin seksisessiomiehen kanssa jonka kanssa vähän aikaa seurustelin. Jampalta ei tullu sitte millään ja se oli kamalaa. Nyt en kattois hetkeäkään.