Miksi Lidlin elintarvikkeet on niin pahan makuisia?
Käyn usein Lidlissä kun se on lähellä, mutta en osta sieltä muuta kuin tuttuja suomalaisia merkkejä. Lidlin omat tuotteet ovat elintarvikkeiksi kelpaamattomia. Nyt koitin heidän omaa kahvia. On niin pahaa, että täytyy heittää loppu paketti roskiin.
Yleensä syön kaikkea mitä annetaan, mutta nuo Lidlin roskatuotteet ei menisi kaupaksi edes Afrikassa. Eikö ne ymmärrä siellä ettei tuollaista roskaa pidä tuoda länsimaihin lainkaan?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Tismalleen samanlaisia kokemuksia. Vain muutama järkevä tuttu tuote, loput komposti- ja jäte tavaraa.
Nykyisin kierrän parin korttelin päästä, haju itsessäänkin jo inhottava.
Jokainen sinisilmä saa inun puolesta osaltaan jätevuorta pienentää.
Voiko tuon osuvammin kiteyttää :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä on paljon suomalaiselle kummallisen makuista ruokaa ja pääosin ruokaostokset teenkin muualta. Kuitenkin Lidlissä on jotain luottotuotteita, joita sieltä haen. Mutta pääasialliseksi ruokakaupaksi Lidlistä ei olisi todella rajallisen valikoiman vuoksi ja juuri siksi, että vaikka sieltä jotain "tuttua" ruoka-ainetta saisi, se on aivan kammottavaa p*skaa. Esim. Lidlin kaneli on ihan kamalaa, lensi roskikseen yhden maistokerran jälkeen.
"Suomalaiselle kummallisen makuista".
Älä vaan koskaan lähde mihinkään Kouvolaa kauemmas kotoasi :DMä matkustan aika paljonkin ja maistan (ja teen) ennakkoluulottomasti hyvin paljonkin erilaisia ruokia. Mutta kun olen tottunut "suomalaiseen" kaneliin, niin en väkisin ala pakottamaan itseäni ja perhettäni syömään p*skan makuista kanelia, koska sellaista sattuu Lidlissä olemaan myynnissä.
Kuten sanoin, Lidlissä on luottotuotteensa, mut ei kaikki. Esim. lidlissä myytävät kaurahiutaleet ovat todella kammottavia, joten ostan elovenaa, koska pidän sen mausta. Se ei silti tarkoita, ettenkö voisi syödä ja kokeilla uusia makuja. En vain halua vaihtaa hyvänmakuisia tuotteita pahanmakuisiksi vain siksi, että niitä myydään Lidlissä. Mulla kuitenkin on varaa ostaa kanelini ja kaurahiutaleeni muistakin kaupoista.
Voi psykoressu. Lidlin kaneli on sitä parasta Ceylonin myrkytöntä (kumariini) joka muualla maksaa maltaita. LOL
Tästä herää nyt kysymys, että miksi ihmeessä ja koska olet syönyt p*skaa?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on mun eka pilkkausketju, mutta en ihmettele että niitä tulee tänne jatkuvasti. Tuo kahvikin on jauhoista ja tunkkaista. Oon juonut viikon, mutta ei siihen totu. Pahenee vaan kun tuoreus katoaa. Ne einekset olen jättänyt jo aikoja sitten. Ihan ok ol matamala oliiveja löytyy, mutta nekin on iljettävän öljyn peitossa siellä purkissa. - AP
Lidlistä saa tuoretta kahvia. Loistavaa! Oliko luomua?
Tässä on nyt kaksintaistelu psyko vastaa muu maailma. Katsotaan kumpi jaksaa voittaa. ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä on paljon suomalaiselle kummallisen makuista ruokaa ja pääosin ruokaostokset teenkin muualta. Kuitenkin Lidlissä on jotain luottotuotteita, joita sieltä haen. Mutta pääasialliseksi ruokakaupaksi Lidlistä ei olisi todella rajallisen valikoiman vuoksi ja juuri siksi, että vaikka sieltä jotain "tuttua" ruoka-ainetta saisi, se on aivan kammottavaa p*skaa. Esim. Lidlin kaneli on ihan kamalaa, lensi roskikseen yhden maistokerran jälkeen.
"Suomalaiselle kummallisen makuista".
Älä vaan koskaan lähde mihinkään Kouvolaa kauemmas kotoasi :DMä matkustan aika paljonkin ja maistan (ja teen) ennakkoluulottomasti hyvin paljonkin erilaisia ruokia. Mutta kun olen tottunut "suomalaiseen" kaneliin, niin en väkisin ala pakottamaan itseäni ja perhettäni syömään p*skan makuista kanelia, koska sellaista sattuu Lidlissä olemaan myynnissä.
Kuten sanoin, Lidlissä on luottotuotteensa, mut ei kaikki. Esim. lidlissä myytävät kaurahiutaleet ovat todella kammottavia, joten ostan elovenaa, koska pidän sen mausta. Se ei silti tarkoita, ettenkö voisi syödä ja kokeilla uusia makuja. En vain halua vaihtaa hyvänmakuisia tuotteita pahanmakuisiksi vain siksi, että niitä myydään Lidlissä. Mulla kuitenkin on varaa ostaa kanelini ja kaurahiutaleeni muistakin kaupoista.
Voi psykoressu. Lidlin kaneli on sitä parasta Ceylonin myrkytöntä (kumariini) joka muualla maksaa maltaita. LOL
Cittaristakin olen ostanut samaa maustetta eri valmistajalta ja eri makuisia ovat. Pitää vähän funtsia mitä merkkiä ostaa.
Ostin Lidlistä ns parempaa dop-fetaa. Se maistuu oluelle eli on alkanut käydä!
Sellaista laatua.
Suomalainen puolustaa AINA sitä kauppaa joka myy halvinta pasqaa. Sellainen Junttila tämä on.
Miks sinisilmien on niin vaikea uskoa ikiaikaista totuutta: HALVALLA EI SAA LAATUA!
Miksi Lidl-psyko hyökkää ja jaksaa ja jaksaa? "Elämä" puuttuu?
En jaksa uskoa että S- tai K-ryhmässä oltaisiin vielä näin epätoivoisia. :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako Lidlin haukkumisaloitusta täytyy tehdä per viikko? Säälittävää. Kuten olen ennenkin kommentoinut, tuskin tehoaa. Päinvastoin, sinne entistä suuremmalla innolla huomenna.
Tehtaileeko joku näitä työkseen?
Niin epätoivoisia ja tympeitä monet näistä Lidl sitä pahaa ja tätä kamalaa on valta osa näistä, että jos joku oikeasti tekee näitä työkseen, niin hieman täytyisi skarpata kirjoitusten laadun kanssa... - Tai monet niistä kääntyävät lähinnä vain lidlin (hyvässä ja pahassa) eduksi.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on nyt kaksintaistelu psyko vastaa muu maailma. Katsotaan kumpi jaksaa voittaa. ;-)
Kumpi on psyko?
Lidlin ruoka nyt vain on huonolaatuista ja pahaa. Ei se kiistelemällä siitä parane
Vierailija kirjoitti:
Terveisin wittuuntunut K-kaupan kauppias ;-)
Juuri noin.
K-kauppiaat ovat kärsineet eniten Lidlin maahantulosta. Enää K-kauppiaat ei voi laskea sen varaan, että hänestä tulee miljonääri. K-kauppias joutuu tekemään töitä paljon enemmän nykyisin kuin ennen, että pääsee miljonääriksi.
Lidl on ollut hyväksi ruuan laadulle ja hinnalle Suomessa.
Jos Lidl ei olisi tullut Suomeen olisi hallituksen pitänyt keksiä Lidl.
Lidl-psykokin on voittaja.
En oikein jaksa uskoa että K-sedät ihan hyvää hyvyyttään olisivat alentaneet hintansa lähemmäs Lidlin hintoja ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako Lidlin haukkumisaloitusta täytyy tehdä per viikko? Säälittävää. Kuten olen ennenkin kommentoinut, tuskin tehoaa. Päinvastoin, sinne entistä suuremmalla innolla huomenna.
Tehtaileeko joku näitä työkseen?
K-kauppiaat ja koko K-ketju tekee näitä aloituksia, koska ne ovat hävinneet eniten Lidlin tulon takia.
Vierailija kirjoitti:
Miks sinisilmien on niin vaikea uskoa ikiaikaista totuutta: HALVALLA EI SAA LAATUA!
..ja vielä vähemmän, jos tuotteet on tehty raastamalla voitot kehitysmaiden nälkää näkeviltä kansalaisilta.
Luulis nyt täällä joillain viherpiipertäjillä olevan hieman moraalin ja etiikan tynkää kauppapolitiikassa, mutta kun ei vaan ole, ei tietoakaan empatiasta eikä solidaarisuudesta :(
Ei niinku mitään tekemistä ole sen asian kanssa että muualla maailmassa on vähän erilainen maku ja tottumus ihmisillä? Kuten nyt kahvin kanssa vissiin.
Tai silli. Mitä kummaa se kypsennetty sardiinilta maistuva sillisäilyke nyt on...
0/5
Kukaan ei aloita vihakampanjaa jos ei tykkäisi, vaan vaihtaisi kauppaa.
Tämä on mun eka pilkkausketju, mutta en ihmettele että niitä tulee tänne jatkuvasti. Tuo kahvikin on jauhoista ja tunkkaista. Oon juonut viikon, mutta ei siihen totu. Pahenee vaan kun tuoreus katoaa. Ne einekset olen jättänyt jo aikoja sitten. Ihan ok ol matamala oliiveja löytyy, mutta nekin on iljettävän öljyn peitossa siellä purkissa. - AP