Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Lidlin elintarvikkeet on niin pahan makuisia?

Vierailija
28.05.2019 |

Käyn usein Lidlissä kun se on lähellä, mutta en osta sieltä muuta kuin tuttuja suomalaisia merkkejä. Lidlin omat tuotteet ovat elintarvikkeiksi kelpaamattomia. Nyt koitin heidän omaa kahvia. On niin pahaa, että täytyy heittää loppu paketti roskiin.

Yleensä syön kaikkea mitä annetaan, mutta nuo Lidlin roskatuotteet ei menisi kaupaksi edes Afrikassa. Eikö ne ymmärrä siellä ettei tuollaista roskaa pidä tuoda länsimaihin lainkaan?

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidl-psykokin on voittaja.

En oikein jaksa uskoa että K-sedät ihan hyvää hyvyyttään olisivat alentaneet hintansa lähemmäs Lidlin hintoja ;-)

Tuo on totta. S-ryhmän "halpuutuskin" on vain keino säilyttää kasvot kuluttajien silmissä, koska hintojen "halpuutus" oli pakko tehdä, koska Lidl olisi vienyt omilla hinnoillaan liikaa S-kauppojen markkinoita.

Oikeasti halpuutus on osoitus siitä, että S-ryhmä on pannut "halvalla" asiakkaitaan vuosikymmeniä.

Vierailija
42/75 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatu ja hinta kulkee rinnakkain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistakaapa Lidlin ruotsalaisia lihapullia, jos joskus erehdytte valmiita ostamaan.

Olen piloillani pistänyt pöytään ja vieraat ovat kehuneet maasta taivaasee ja loppuivat kesken.

Luulivat minun tekeleiksi, koska teen yleensä kaiken itse.

Samoin monet kalatuotteet ovat ihan kotimaista kalaa ja aina voi pakkausselosteen lukea, nin tietää, mitä paketissa on.

Ihan hyvä, että on kilpailua, niin suuret ketjut eivä saa yksin päättää hintatasosta.

Vierailija
44/75 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin konkurssissa ilman lidliä. Lidlistä saa kaksi kassillista ruokaa samalla hinnalla kuin k-kaupasta yhden. Ihan vastaavia tuotteita halvemmalla.

Vierailija
45/75 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen K-kaupan Väiski.

Vierailija
46/75 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Lidlin moussakka ja kilon pakkauksessa myytävä lasagne ovat hyviä! Niitä silloin tällöin ostan

kun ovat tarjouksessa. Jäätelöpuikot ja suklaa myös maistuvia!

Vierailija
47/75 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lihapullat olisivst muutoin hyviå, mutta ne ovat liian suolaisia jopa minulle, joka pitäisin suolaisemmasta.

Vierailija
48/75 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa. Pauligillakin siis pannaan Lidlin kahvieriin pahaa makua. ;-)

Vai onko Lidlistä pakko ostaa vain niitä muita merkkejä?

Vierailija
49/75 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa minusta sieltä saa pääsääntöisesti paremman makuisia tuotteita kuin suomalaiset. Esimerkiksi juustot ovat suomessa yleensä mauttomia, suolattomia, rasvattomia ja kumisia. Lidlissä on juustoissa rasvaa ja makua, raejuusto on ihan omaa luokkaansa verrattuna Valion rasvattomaan raejuustoon.

Lisäksi siellä on hevi-osasto loistava, aina tuoretta tavaraa.

Hinta on myös uskomattoman paljon edullisempi. Kannatan.

Vierailija
50/75 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin Lidlistä ns parempaa dop-fetaa. Se maistuu oluelle eli on alkanut käydä!

Sellaista laatua.

Mistäköhän se dop feta mahtaa tulla?

Vierailija
51/75 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihapullat, jäätelöt, perunasalaatti, paistopisteen tuotteet, maito, jogurtit, makkara,vihannekset. Siinä ainakin hinta/laatusuhteeltaan hyviä tuotteita Lidlissä.

Vierailija
52/75 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Lidlin moussakka ja kilon pakkauksessa myytävä lasagne ovat hyviä! Niitä silloin tällöin ostan

kun ovat tarjouksessa. Jäätelöpuikot ja suklaa myös maistuvia!

Ne lasagne- ja suklaatarjoukset ovat kamalia! Painoni pomppaa tarjousviikoilla jopa 4 kiloa.

Vierailija
53/75 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen pettynyt moneen kertaan, mutta uskoakseni se johtuu siitä että ne ovat saksalaisia HALPAtuotteita. Ei niiden kuulukaan maistua hyvältä vaan olla halpoja. Toisaalta s-ryhmä myy isossa marketissaan vastaavia tuotteita yhtä halvalla, mutta ne ovat myös kohtuullisen makuisia.

Vierailija
54/75 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl persiljan siemenet itivät, muualta ostetut eivät.

Jotkut tuotteet ovat jopa parempia.

Vierailija
55/75 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen pettynyt moneen kertaan, mutta uskoakseni se johtuu siitä että ne ovat saksalaisia HALPAtuotteita. Ei niiden kuulukaan maistua hyvältä vaan olla halpoja. Toisaalta s-ryhmä myy isossa marketissaan vastaavia tuotteita yhtä halvalla, mutta ne ovat myös kohtuullisen makuisia.

Jaa, olen kyllä täysin eri mieltä. Eineksiä en osta mistään kaupasta, joten niihin en osaa ottaa kantaa. Muuten peruselintarvikeet ovat nimenomaan Lidlissä maukkaampia mitä S-kaupoissa. Paras esimerkki on juustot ja makkarat. Vihannekset jne ei nyt eroa ostaa mistä hyvänsä muuten kuin laadussa. Lidlissä on niin kova kierto, että siellä ne ovat aina tuoreita.

Vierailija
56/75 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta hapansilakkaa niin ei maistu p*skalta.

Mä nimenomaan pidän tuotteista , jotka maistuu jollekin toisin kuin suomalaiset. Lidlistä saa todella hyviä juustoja varsinkin teemaviikoilla ja halvalla. Ei suomalaisia leikkeleitäkin ostaisin enemmän, mutta jo mainittu suola on ongelma. Lidlin valikoima on minusta suomalaistunut vähän liikaakin.

Ja ne hedelmäjugurtit slurps!!! Omenastruudelia on ikävöin.

Vierailija
57/75 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kun perussuomalaisista tulee pääministeripuolue, niin ei oo enää tätäkään ongelmaa. Ehkä niin käy jo neljän vuoden päästä, tai sitten kahdeksan.

Vierailija
58/75 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille jolle moraali, etiikka ja kehitysmaan ihminen on ilmaa, tuo pulju on omiaan.

Vierailija
59/75 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sille jolle moraali, etiikka ja kehitysmaan ihminen on ilmaa, tuo pulju on omiaan.

Avaatko nyt vähän. Mikä Lidlissä on moraalitonta? Mikä sen etiikassa pielessä? Entä miten yhdistät kehitysmaan ihmisen siihen?

Vierailija
60/75 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl uskovaiset eivät tykkää kun niitten jumalaa herjataan.

Faktaahan se nyt vaan on että jos lidl polkee tuottajien hintoja pyytämällä mahdollisimman halvalla niin eivät ne laatuun satsaan.

Vaikka se olisi sama elintarvike kuin toisessa kaupassa niin se lidlin versio voi olla huonompi. Esim huomasin että lidlin hariboissa oli osittain kovetettua kasvisrasvaa kun taas suomalaisten kauppojen hariboissa sitä ei ollut.

Taitaa sama koskea nutellaa. Itä eurooppalaiset huomasivat joskus että se kama mitä lidl ja muut halpiskaupat myy siellä ei ollut yhtä laadukasta kuin mitä ne myy saksassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi