Hei sinä pikkunarttu
lopteas jo mun miehelle tekstailu! Me täällä naureskellaan sun säälittäville viesteille...
Kommentit (38)
täällä, asia siis julki, jospa muutkin kaltaiset pikkunartut jättäisivät varatut miehet rauhaan ja tajuaisivat, että tuollaiset yölliset lähestymiset tekstiviesteillä ovat todella säälittäviä!
Nyt vuonna 2008 tyttö on 22v
7 v sitten vuonna 2001 tyttö oli 17v
Mikä mun laskutaidossa nyt tökkii..
niin nähään mikä korppikotka se on :)
ja miehesi 28v !!! Miten voit olla tuollaisen kuvottavan pedofiilin kanssa ja vielä kehuskella asialla??!!!
että sori olen varattu... tyttö laittoi viestin takas, että ei ehdotuksellani tavata ole mitään tekemistä sen kanssa, että olet varattu, halusin vain nähdä ja kahvitella,..just joo..
ja tää typy on miehen kaverin tuttu, valehteli iäkseen silloin 21 vaikka oli 17... (ei siis varsinaisesti sakkoa) ja kyllä vanhemmalta näyttääkin
Nyt vuonna 2008 tyttö on 22v
7 v sitten vuonna 2001 tyttö oli 17v
Mikä mun laskutaidossa nyt tökkii..
Ja jos tyttö päättää ilmoittaa miehesi poliisille, ei siinä auta mikään.
Niinhän se yksi radiojuontajakin sai sekä potkut töistä, lähtöpassit vaimolta ja sakkorangaistuksen ainakin, kun jotkut tytöt vetivät oikeuteen :o Oli luullut näiden olevan vanhempia, eikä ollut tullut kysyneeksi papereita.
Naurakaa siis vielä kun voitte :D
täällä, asia siis julki, jospa muutkin kaltaiset pikkunartut jättäisivät varatut miehet rauhaan ja tajuaisivat, että tuollaiset yölliset lähestymiset tekstiviesteillä ovat todella säälittäviä!
Itse ajattelen ainakin niin, että se mitä täällä kirjoitetaan tai ylipäätänsä mitä kaltaisessasi tilanteessa oleva nainen/vaimo tekeekin, ei millään muotoa vaikuta siihen, että tarttuuko mies tällaisen "nartun" matkaan. Ts. jos mies on kiinnostunut "nartuista", niin sitten hän saakin mennä ja luultavammin meneekin.
Itse ainakin ylentäisin itseni tällaisen yläpuolelle! Olet kohta itse yhtä naurettava kuin tämä "narttu"!
en nyt tiedä oliko v 2001, pointti oli et joskus vuosia sitten ja se typy oli sillon 17v..ainakin profiilin mukaan mikö sielä ircissä.. mut kertoi olevansa 21..koska arvatkaa onko mies saanut jo siitäkin kuulla, et on 28 vuotiaana pannut niin nuorta mimmiä..yäk hyi helvetti, mut ei kuulkaa jättämisen arvonen asia, on muuten niin hyvä mies!
en nyt tiedä oliko v 2001, pointti oli et joskus vuosia sitten ja se typy oli sillon 17v..ainakin profiilin mukaan mikö sielä ircissä.. mut kertoi olevansa 21..koska arvatkaa onko mies saanut jo siitäkin kuulla, et on 28 vuotiaana pannut niin nuorta mimmiä..yäk hyi helvetti, mut ei kuulkaa jättämisen arvonen asia, on muuten niin hyvä mies!
tietääkö miehesi, että kerroit kaikki nämä asiat täällä?
Mitä sillä on väliä? Mut sen takia en anna irc nikkiä, voi pian vaikka tietääkin,
ja tuskin olen white trash, mitö ikinä sillä tarkoitatkaan.. ihan kuule akateeminen ja omakotitalossa :)
white trashiydeltä jos jutut on tuota luokkaa :D
maailma on ihmeellisen pieni, ja noilla tiedoilla joku ehkä saattaisi tunnistaa casen. Ja jos tulee asiasta puhetta ihan oikeassa maailmassakin, ja miehesi saa tietää, niin oletko aivan varma, että hän on innoissaan paljastuksistasi?
Minä en siis teitä enkä casea tunne, mutta av:llahan käy ihmisiä laidasta laitaan ja monesta eri piiristä, joten riski voinee olla suurikin.
Jos noin asiaa täytyy täällä vatvoa..
Taitaapa ap siis olla keksiny omiaan..
että sori olen varattu... tyttö laittoi viestin takas, että ei ehdotuksellani tavata ole mitään tekemistä sen kanssa, että olet varattu, halusin vain nähdä ja kahvitella,..just joo..
ja tää typy on miehen kaverin tuttu, valehteli iäkseen silloin 21 vaikka oli 17... (ei siis varsinaisesti sakkoa) ja kyllä vanhemmalta näyttääkin