Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä pikkunarttu

Vierailija
22.07.2008 |

lopteas jo mun miehelle tekstailu! Me täällä naureskellaan sun säälittäville viesteille...

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sori olen varattu... tyttö laittoi viestin takas, että ei ehdotuksellani tavata ole mitään tekemistä sen kanssa, että olet varattu, halusin vain nähdä ja kahvitella,..just joo..

ja tää typy on miehen kaverin tuttu, valehteli iäkseen silloin 21 vaikka oli 17... (ei siis varsinaisesti sakkoa) ja kyllä vanhemmalta näyttääkin

Vierailija
22/38 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä, asia siis julki, jospa muutkin kaltaiset pikkunartut jättäisivät varatut miehet rauhaan ja tajuaisivat, että tuollaiset yölliset lähestymiset tekstiviesteillä ovat todella säälittäviä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vuonna 2008 tyttö on 22v

7 v sitten vuonna 2001 tyttö oli 17v

Mikä mun laskutaidossa nyt tökkii..

Vierailija
24/38 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin nähään mikä korppikotka se on :)

Vierailija
25/38 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehesi 28v !!! Miten voit olla tuollaisen kuvottavan pedofiilin kanssa ja vielä kehuskella asialla??!!!

Vierailija
26/38 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sori olen varattu... tyttö laittoi viestin takas, että ei ehdotuksellani tavata ole mitään tekemistä sen kanssa, että olet varattu, halusin vain nähdä ja kahvitella,..just joo..

ja tää typy on miehen kaverin tuttu, valehteli iäkseen silloin 21 vaikka oli 17... (ei siis varsinaisesti sakkoa) ja kyllä vanhemmalta näyttääkin

Vierailija
27/38 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vuonna 2008 tyttö on 22v

7 v sitten vuonna 2001 tyttö oli 17v

Mikä mun laskutaidossa nyt tökkii..

Vierailija
28/38 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos tyttö päättää ilmoittaa miehesi poliisille, ei siinä auta mikään.

Niinhän se yksi radiojuontajakin sai sekä potkut töistä, lähtöpassit vaimolta ja sakkorangaistuksen ainakin, kun jotkut tytöt vetivät oikeuteen :o Oli luullut näiden olevan vanhempia, eikä ollut tullut kysyneeksi papereita.

Naurakaa siis vielä kun voitte :D

Vierailija
29/38 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä, asia siis julki, jospa muutkin kaltaiset pikkunartut jättäisivät varatut miehet rauhaan ja tajuaisivat, että tuollaiset yölliset lähestymiset tekstiviesteillä ovat todella säälittäviä!

Itse ajattelen ainakin niin, että se mitä täällä kirjoitetaan tai ylipäätänsä mitä kaltaisessasi tilanteessa oleva nainen/vaimo tekeekin, ei millään muotoa vaikuta siihen, että tarttuuko mies tällaisen "nartun" matkaan. Ts. jos mies on kiinnostunut "nartuista", niin sitten hän saakin mennä ja luultavammin meneekin.

Itse ainakin ylentäisin itseni tällaisen yläpuolelle! Olet kohta itse yhtä naurettava kuin tämä "narttu"!

Vierailija
30/38 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt tiedä oliko v 2001, pointti oli et joskus vuosia sitten ja se typy oli sillon 17v..ainakin profiilin mukaan mikö sielä ircissä.. mut kertoi olevansa 21..koska arvatkaa onko mies saanut jo siitäkin kuulla, et on 28 vuotiaana pannut niin nuorta mimmiä..yäk hyi helvetti, mut ei kuulkaa jättämisen arvonen asia, on muuten niin hyvä mies!

Vierailija
31/38 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt tiedä oliko v 2001, pointti oli et joskus vuosia sitten ja se typy oli sillon 17v..ainakin profiilin mukaan mikö sielä ircissä.. mut kertoi olevansa 21..koska arvatkaa onko mies saanut jo siitäkin kuulla, et on 28 vuotiaana pannut niin nuorta mimmiä..yäk hyi helvetti, mut ei kuulkaa jättämisen arvonen asia, on muuten niin hyvä mies!

Vierailija
32/38 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietääkö miehesi, että kerroit kaikki nämä asiat täällä?

Vierailija
33/38 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa white trashilta.

Vierailija
34/38 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on väliä? Mut sen takia en anna irc nikkiä, voi pian vaikka tietääkin,

ja tuskin olen white trash, mitö ikinä sillä tarkoitatkaan.. ihan kuule akateeminen ja omakotitalossa :)

Vierailija
35/38 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

white trashiydeltä jos jutut on tuota luokkaa :D

Vierailija
36/38 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailma on ihmeellisen pieni, ja noilla tiedoilla joku ehkä saattaisi tunnistaa casen. Ja jos tulee asiasta puhetta ihan oikeassa maailmassakin, ja miehesi saa tietää, niin oletko aivan varma, että hän on innoissaan paljastuksistasi?

Minä en siis teitä enkä casea tunne, mutta av:llahan käy ihmisiä laidasta laitaan ja monesta eri piiristä, joten riski voinee olla suurikin.

Vierailija
37/38 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin asiaa täytyy täällä vatvoa..

Vierailija
38/38 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapa ap siis olla keksiny omiaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi