Hei sinä pikkunarttu
lopteas jo mun miehelle tekstailu! Me täällä naureskellaan sun säälittäville viesteille...
Kommentit (38)
Ja kyllä ne 14-15vuotiaat on niin tyrkkyjä et hohhoijaa.
Ja kyllä ne 14-15vuotiaat on niin tyrkkyjä et hohhoijaa.
mutta kyllä aikuisen -jopa miehen pitäisi silti tietää oma vastuunsa ja rajansa!
myöhemmin tällaista? Tosin mun miehellä on sellainen ammatti, että siltä menis heti luvat jos näin tekisi, joten en usko, että ryhtyisi senkään riskillä tähän.
Eikö ihmiset yhtään ajattele? Pikkusen helppo selvittää kuka kirjoittelee miehensä seksitouhuista jonkun alaikäisen kanssa. Minä olisin jo kusi sukassa..
Saiko miehesi tietää tästä ketjusta? Loppuiko tytön viestit?
UPUPUPUPUPUPUPUPUPUPUPUPUPUPUPUPUPUPUP-ketju ;D
en nyt tiedä oliko v 2001, pointti oli et joskus vuosia sitten ja se typy oli sillon 17v..ainakin profiilin mukaan mikö sielä ircissä.. mut kertoi olevansa 21..koska arvatkaa onko mies saanut jo siitäkin kuulla, et on 28 vuotiaana pannut niin nuorta mimmiä..yäk hyi helvetti, mut ei kuulkaa jättämisen arvonen asia, on muuten niin hyvä mies!
miehen ikäkin täsmäisi. Miehen tapana oli lohdutella nuoria tyttöjä, ja lopulta pani paksuksi. Syy eroon oli siinä!
miehen ikäkin täsmäisi. Miehen tapana oli lohdutella nuoria tyttöjä, ja lopulta pani paksuksi. Syy eroon oli siinä!
[/quote]
No onneksi pääsit ukosta eroon!
tälle naiselle? Miksi täällä riekut?
Vai onko prepaid?
Mutta saadaanpa me sitten taas myöhemmin naureskella sulle! :P
No tuolla painolla ei ihme jos olet paniikissa jonkun normaalipainoisen viestitellessä miehellesi...
ja mies ei varmasti naureskele mulle pikkunartun kans, empäs oo nähny sen citymarkettia edemmäs menevän aikoihin :D. Pikkunarttu on vanhapano vuodelta 2001 ja tekstittelee jos millä verukkeella yhä aina yleensä klo 4 aamuyöstä. Mies näyttää viestit mulle. On tosi ruma ja nuori tapaus, 22v, mies 35... sakkolihaa siis saanut aikanaan. :D
miehesi osaa sanoa naiselle, että lopettaisi? Vai olisiko hän kuitenkin kiinnostuntu...
koetapa hoitaa tämäkin asia jtk muuta reittiä kuin av:lle. Olisi varmaankin parempi vaste...
Hyi vittu, mä lemppaisin tollasen äijän samantien.
tosiaan varman roikkuu täällä, kun on irc galleriassakin omat kuvat (tosi kamalat sellaiset). No ei siinä, olenhan täällä nyt itsekkin... ei vaan tulis mieleen tekstailla
a) vanhalle yhden illan jutulle, josta aikaa vuosia (näkivät yksillä synttäreillä pari viikkoo sitten ja siitä se taas alko)
b) varatulle miehelle, jolla lapsia ja vasta mennyt naimisiin
ja susta se tyttö on säälittävä?
Voi oksennus... Kannattaa varmaan ottaa tulevaisuudessa lapsenvahdeiksi pelkästään poikia.