Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säilyykö teillä vierasvarat?

Vierailija
22.07.2008 |

Siis jos ostatte tai leivotte vieraiden varalle pulla/keksiä, saatteko ne säilymään vai meneekö omaan suuhun? Itse ostan aina välillä keksipaketin kaappiin, jos sattuu tulemaan vieraita, mutta aina se tulee syötyä itse... ainakin näin raskausaikana! :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy niin harvoin vieraita, että jos homma peruuntuukin, niin ei kannata jättää tarjottavia odottamaan seuraavia.

Vierailija
2/7 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enään en edes osta keksejä ynm., koska lopetin sokerin syönnin enkä luota itseeni. Vieraille tarjotaan leipää tai vastaavaa.

Lapsetkin löytää kummasti ne herkut ja sitten jää oikea ruoka syömättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sekä mieheni molemmat sellaisia herkkuriippuvaisia että katoavat parissa päivässä. Ja aina pitää ostaa lisää, kun niitä vieraita voi tulla minä hetkenä hyvänsä :)

Vierailija
4/7 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraita varten mutta eipä ne säily vaan koko ajan pitää laittaa uutta kun syön entiset

Vierailija
5/7 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan meillä säily, koska mies syö ne, vaikka minä pitäisin pintani. Jos tekisin pakastimeen jotakin erikoisempaa, mitä mies ei haluaisi syödä, niin sitten säilyisi. Ja säilyisi varmaan niin kauan, että olisi pakko heittää roskiin... En nimittäin kuitenkaan muistaisi tai saisi aikaiseksi ottaa ajoissa sulamaan tai hankkisin äkkiä jotakin muuta kaupasta.

Vierailija
6/7 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tein sellaisen jokin aika sitten, että pakastin muutaman dallaspullan läpinäkymättömään rasiaan ja kirjoitin päälle tarraan "lanttulaatikko" :D Ei ole mies ainakaan vielä hoksannut, että mistä sitä lanttulaatikkoa keskellä kesää on pakastimeen ilmaantunut.

Vierailija
7/7 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukollisessa kaapissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi