Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Enpä olisi uskonut, että tuon rasittavan MÖRKÖ-biisin tekijä on ihan oikea muusikko eikä mikään jonne

Vierailija
26.05.2019 |

Voi luoja.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän noissa kisoissa muutenkaan soi muu kun joku p*ska räppi että mörkö-biisi sopii siihen jatkeeksi ihan hyvin

Ennen oli sentään yritystä, rokkia ja menevää meininkiä.

Nyt on jotain Roope Salmista. Siihen verrattuna mörkö on ihan hyvä biisi.

Vierailija
22/27 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua aina hävettää kun mun italialainen ystävä on täällä käymässä ja ajetaan autolla johonkin ja se musiikki mitä suomalaisilta radiokanavilta tulee... Just näitä mörkä tason lällätys kappaleita.

Italialainen ystäväni kuuntelee klassista, oopperaa, housemusiikkia ja ambienttia.

Hän sanoo suomalaista musiikkia lapselliseksi, tunneköyhäksi ja negatiivisen energian omaavaksi musiikiksi.

Tääs puhutaan nyt umpijunttilaisista italialaisita, jotka äänestää Salviinia ja syö mamman bologneseä ja asuu äitinsä kellarissa kunnes on lähes 40. MÖRKÖ!MÖRKÖ!MÖRKÖ!MÖRKÖ!MÖRKÖ!MÖRKÖ!MÖRKÖ!MÖRKÖ!MÖRKÖ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua aina hävettää kun mun italialainen ystävä on täällä käymässä ja ajetaan autolla johonkin ja se musiikki mitä suomalaisilta radiokanavilta tulee... Just näitä mörkä tason lällätys kappaleita.

Italialainen ystäväni kuuntelee klassista, oopperaa, housemusiikkia ja ambienttia.

Hän sanoo suomalaista musiikkia lapselliseksi, tunneköyhäksi ja negatiivisen energian omaavaksi musiikiksi.

Se sun ystäväsi on ns. parempi ihminen kuten varmaan sinäkin.

House on kuule hienoa musiikkia, ambientti varsinkin. Oon liian tyhmä kuuntelemaan sellaista.

Mä myös!

Maassa maan tavalla, naurattaa nää, jotka yrittää pätee ulkomaisella ystävällä. Kuka välittää, mitä joku italialainen tykkää suomalaisesta musiikista. Tuskinpa meistäkään moni jaksais kuunnella italialaista radiota. Nuorempana (= 80-luvulla) tykkäsin vain ulkomaisesta musiikista, mutta kyllä nykyään kuuntelen ihan mielelläni suomalaista ja suomenkielistä musiikkia.

Makuja on monia, mutta ei se parempaa ole Suomen rajojen ulkopuolella. Ja jos jonkun mielestä on, on niin helppoa kuunnella ihan mitä haluaa, ei ole pakko kuunnella vain radiosta tulevaa.

Vierailija
24/27 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytääkö se italialainen ystävä täältä Suomesta mitään syötävää?

Luulisi löytävän. Onhan Suomessa esim. paremmat pizzatkin.

Vierailija
25/27 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytääkö se italialainen ystävä täältä Suomesta mitään syötävää?

Syö paljon pastaa erillaisten juustojen kanssa. Ei tykkää siitä kun ruokakaupasta ei saa ostettua viiniä.

Vierailija
26/27 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sibeliuksen teokset pesevät kaikki italialaiset tekeleet,Mozart ehkä pistää paremmaksi.

Vierailija
27/27 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä "räppi"kappale soi vähän väliä telkkarissa MM-kisojen yhteydessä? Paljastakaa.