Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettäminen ja luottamus

26.05.2019 |

Viime kesänä erosin itse pitkäaikasesta suhteesta ja päädyin aika nopealla aikataululla uuden miehen kanssa yhteen. Suhteemme ei ollut vakava ja siinä välissä päädyin sänkyyn toisenkin miehen kanssa. En tiedä mikä minuun meni, en ole oikeasti mikään jakorasia. No, palasin sitten yhteen exäni kanssa kuitenkin halutessani parisuhdetta hänen kanssaan vielä. Hän joi (juo) paljon ja saadessaan tietää suhteista eromme aikana, hän on alkanut syyttää minua pettämistä. Henkistä väkivaltaa joka päivä kotona. Hän kyselee seksiasennot ja kaikki. Olen miettinyt itsemurhaa ja olen ihan loppu. En enää tiedä miksi palasin kyseisen rakkauteni luo. Hän haluaa henkisesti selvästi aja minut loppuun. Olenko oikeasti pettäjä ja maailman pahimman teon tehnyt ihminen? Jos päädyin henkisen väkivallan ja mieheni alkoholismin kautta eroamaan hänestä ja sänkyyn kahden muun kanssa. Onko väärin yrittää selvitä tästä ja ajatella etten ole niin paha ihminen enkä pettäjä? Mieheni siis pyörinyt itse ties missä sivustoilla parisuhteemme ajan ja syyttänyt ja alistanut minua jo ennen kuin jätin hänet.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla