Mtä teillä katsotaan tänään tv:stä klo 21 alkaen?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
The Butler Liviltä. Olen nähnyt kerran ja oli niin hyvä, että voisi katsoa toiseenkin kertaan.
Sama. Tai sitten Vihollin Vuoteessani.
Vaalilähetystä odotettu aamusta asti :)
Ei ainakaan jääkiekkoa. Luultavasti luen siihen aikaan, mielenkiintoinen kirja on kesken. Aamulla uutisista kyllä sitten kuulee vaalitulokset ja Suomen mitalin värin.
Jos mä katson telkkariin päin ysiltä niin luultavasti nörtit jimiltä. Muijasta ei koskaan varmuudella tiedä. Mikä siellä on kuivin ja tylsin ohjelma niin veikkaisin sitä jos nainen saa päättää ohjelman. Me jollain tapaa vuorotellaan kumpi saa päättää. Annan melkein aina naisen valita. Harva poikkeus on jos joltain kanavalta näkyy suorana fi kisa. Tai jokin erityisen hyvä elokuva.
Lätkä telkkarista ja vaaleja tabletilta. Multitaskaus päivän sana.
Vierailija kirjoitti:
jos jotain katson, niin mahdollisesti isäni on turbomies elokuvan. mitään parempaakaan ei näy.
Jos tuo on valinta niin sama katsoa maalin kuivumista. Suunnilleen yhtä kiinostavia. Hävettää myöntää että olen katsonut turbomies elävän kuvan. No ei silti olen katsonut monta karismäen taidefilmiä ja hengitän edelleen. Katsoin jopa yhden pekko elokuvan ja siitä tuli vain pää kipeäksi.
Hyvä elokuva on kunnon todellisuuspakoa edes hetkeksi tai sitten sellaista mikä saa ajattelemaan. Viimeinen hyvä suomalainen elokuva taitaa olla joku mustavalkoisista komissaario palmuista?
Hyvän dekkarin fanina on pakko mainita elokuva tavanomaiset epäillyt. Siinä elokuvassa oli aika lailla kaikki kohdallaan.
Sen verran aineissa jo että varmaan nukkumaan.
Eurovaaleja, Junes Lokka pääsee europarlamenttiin.
Vierailija kirjoitti:
Lätkä telkkarista ja vaaleja tabletilta. Multitaskaus päivän sana.
Mulle kelpaisi lätkä. No kieltämättä nyppii niin että tajupois tabletitkin alkaisi kelvata. Todellisuus keskikaljaa ja sillä pitäisi pärjätä.
Ei mitään, en omista televisiota.
Tietysti jääkiekkoa. Olen jo vetänyt tietyt johtopäätökset tämän ketjun kommentoijista.
jos jotain katson, niin mahdollisesti isäni on turbomies elokuvan. mitään parempaakaan ei näy.