Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ENSIKOT keskiviikkona 24.5.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vielä uskalla toivoa liikoja, on niin aikainen vaihe, että voi hyvinkin mennä vielä kesken. Riemuitsen kunnolla vasta rv12 kun km riski ei ole enää niin suuri.

Nyt siis kp28/25-29 enkä testannut edes aamupissistä (pidättelin kuitenki reilu viisi tuntia), mutta kaksi ihan selvää viivaa tuli kuitenkin näkyville. Jos ei täti ole huomenna aamulla ilmestynyt, testaan uudelleen. Voihan tuo testi olla vaikka viallinenkin (viiva ilmestyi ruutuun aivan heti) joten yritän nyt tässä rauhoittua ja olla innostumatta liiaksi. Vähän vaikeeta vaan meinaa olla :))))

Vierailija
22/53 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea onnea onnea, ihanaa tosiaan!!!!!

Tuossa on kyllä joku taika tuossa esittelylistan oäivittäjäksi ilmoittautumisessa!!

Niin testasitko muuten aikaisemmin samassa kuussa negan vai sii joskus aiemmissa kierroissa? kun en muista...

Mutta mahtavaa, paljon vauvaliimaa ja onnea matkaan!!! ihanaa!!!

Mitäs muut piinailijat?

Itsekin kai niihin kuulu kun nyt kp 35/28-30, mitähän tää mun kierto oikeen meinaa nyt?

-iisa-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin kuin ihan kirjaimellisesti!

Mietit kauniita ajatuksia ja keskityt vaan siihen että nyt tärppäs, sillä tavalla siitä selvitään!

Totta kai sitä varmaan miettii että mitäs jos vaikka meneekin kesken, mutta ihan yhtä iso mahdollisuus on että sinulla on ensi vuoden ensimmäisellä kolmanneksella pieni nyytti sylissä!!!

Think Positive!

Vierailija
24/53 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...nyt ihmeessä listan päivittäjäksi niin tiedät sitten miksi sinunkin menkkasi ovat myöhässä! ;)

Vierailija
25/53 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

testasin siis tässä kierrossa kp23 negan ja nyt kp28 plussan. Mutta voihan tuo vielä olla vaikka sellainen kemiallinen raskaus. Sinullakin täti myöhässä? Nyt kyllä lähetän plussasäteilyä sinne aivan valtavasti!! +++

Ja tiestysti kaikille piinailijoille mahdottoman paljon plussapölyä ja -säteilyä!!+++++++

Vierailija
26/53 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei se nagan plussaksi muuttuminen ole mahdotonta!

ja ettei se vaan ole vanha fraasi että niin kauan kun ei tätiä näy niin on toivoa! Eli toivoa on, taidanpa huomenna testata itsekin uudestaan jos tuo olisi vaikka tarttuvaa!

Onnea vielä, ihanaa!

-i

Vierailija
27/53 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Han plussasta!!!!!!!! Hienoa!!! Toivotaan, että masuasukki pysyttelee omassa pikkuyksiössään loppuun saakka:)!

Sininpilvi: Joops, mulla tuli ihan pientä tuhruilua tuli viime yrityskierrossa oviksen aikoihin tai pari päivää oviksen jälkeen...aikaisemmissa kierroissa ei ole tullut (ainakaan muistaakseni) mitään tuhruilua. Ja juuri tästä " ovistuhrukierrosta" alkoi raskaus (joka sitten meni kyllä kesken). Toivon tosiaan, että pian tärppäisi uudelleen ja uskoisin, että alamme yrittämään ilman menkkojen odottelua..en malta tuhlata yhtä ainuttakaan kiertoa, sillä tätä keskenmennyttä raskauttakin yritimme n. 7kk.

Iisallekin onnea testailuun!!! Lämpimiä plussatuulahduksia sinne *puhkuu ja puhaltaa* :)!

Tultiin justiinsa kaupasta ja ostin ihan hullun jättipussin irtokarkkeja...nyt oon syöny ne jo melkeen kaikki ja tuli äklö olo! Sen siitä saa, kun pitää syödä kaikki kerralla...en vaan osaa säästellä herkkuja yhtään:)! Ostin greippimehuakin...jospa se taas auttaisi raskautumisessa!

-Viipuli-

Vierailija
28/53 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava juttu!!! Paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa sulle :) Kylläpäs täällä on plussailtu hyvään tahtiin viime aikoina, niin sitä pitää!!!

Ja Iisa, minä olen aika toiveikas sun suhteen.. kyllä se plussa sieltä voi hyvinkin pärähtää.. Ilmoittaudu vaan halukkaaksi listäpäivittäjäksi niin johan plussa tulee :)

Mä sit tikuttelin taas ovista kun pääsin töihin ja pikkaisen vanhempi viiva siihen päivä päivältä tulee, mutta ei vieläkään ihan selvä plussa.. ehkä huomenna sitten.. katsotaan nyt..

T. Juli

Vierailija
29/53 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai testaat!! :)

Ja [color=blue]sabam[/color] kans! ++++

Uaah, tuntuu niin uskomattomalta. Kun on tässä palstaillut ja nähnyt muiden lähtevän o-puolelle niin on vain ajatellut, että " niin ne toiset lähtee" . Ei ole pystynyt yhtään kuvittelemaan omalle kohdalle. Vaikka nyt näyttäisi siltä, että pitkäaikainen toiveeni on toteutumassa yhdeksän kuukauden päästä, niin siltikään en oikein usko tätä. Enhän minä ole " ne muut, jotka lähteävät sinne o-puolelle" . :D

Anteeksi tämä viesteillä pommittelu, mutta olen niin puulla päähän lyöty että!

Huomenna testaan uudestaan, jos täti ei löydä paikalle.

Vierailija
30/53 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viipuli: minusta on ihana nähdä, että olet noin positiivinen! Olet varmasti aivan ainutlaatuinen siinä suhteessa! :) Ei muuta kuin greippimehun kimppuun siellä! :) [color=red][size=3]♥[/color]

Vierailija
31/53 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Han, vitsi miten mahtavaa!!!! Onnea onnea tuhannesti!

Mulla on nyt semmonen homma, että en käynytkään ihan keskustassa asti tänään, joten testi jäi ostamatta. Huomennahan on kaupat kiinni, joten luultavasti siirtyy se testaaminen lauantaille... Sanoin äsken miehelle, et lähetään käymään pyörällä apteekissa, mut se vaan käskee ootella. Oottelun kannalla itekin olin ennen kuin luin Han_:n plussasta. Niin ja by the way, alaselkä on kipeä, että vaikuttaa siltä että jään Han_:n matkasta.. :( Mut katotaan nyt vielä.

Te ootte kyllä ihan huippuja, mua itketti ja nauratti kun joka toisessa viestissä te hoputitte ihan yhtä malttamattomana kuin minä itse: " Testaa jo!" . :D

Killalle pahoittelut tädistä. Ei muutako katse taas eteenpäin, tätihän tuo kuitenkin mukanaan uuden mahdollisuuden, vaikkei se sillä hetkellä siltä tunnu.

Vierailija
32/53 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Han aivan valtavasti!!! Ihana tunne eikö?!

Itse tein äsken uusinta/varmistus testin. Vahva plussa oli, joten hyvillä mielin pian o-puolelle. Huomenna ois tädin vierailupäivä mutta ilmotteli ettei nyt vissiin reilu vuoteen ainakaan tule =)

Vierailija
33/53 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa [color=#9400D3]NEA[/color] ja [color=#9400D3]HAN[/color]!!!!!

Paljon, paljon onnea ja tulkaahan jo tonne o-puolelle!!! =)

t. poppis *vierailee haikeana* =)

Vierailija
34/53 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Han mukavista sanoista:)! Yritän olla positiivisella mielellä, koska siitä on uuden raskautumisen kannalta varmasti enemmän hyötyä kuin negatiivisesta mielialasta. Tottakai keskenmeno on vieläkin mielessä ja se harmittaa ihan vietävästi, mutta täytyy vain yrittää katsella siitä huolimatta maailmaa vaaleanpunaisten linssien läpi ja olla onnellinen niistä asioista, jotka omassa elämässä on hyvin :) Jokaisella menee se oma aikansa surun ja menetyksen käsittelyyn...eikä tietenkään ole mitään järkeä esittää iloista ja pirteää, jos ei siltä tunnu yhtään! Itse en vain enää jaksa murehtia ja märehtiä, vaan muistelen tästä eteenpäin rakkaudella meidän pikkuista ihmisenalkua, joka nyt istuskelee kultareunaisen pilven reunalla, hymyilee ja suojelee meitä:)

-Viipuli- *litkii greippimehua ja miettii söisikö vielä sittenkin yhden karkin*

Vierailija
35/53 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea paaaaaljon! Ja älä yhtään pyytele anteeksi että käyt täällä " pommittamassa" viesteillä - noita ajatuksia ja tuntemuksia oli ihana lukea!!

Nyt on taas kiire...ja meille tulee tosiaan vieraita Suomesta joten en varmaan pääse oikein lueskelemaan pinoja moneen päivään! Ahdistaa!! Kuinkahan monta plussaa tulee sunnuntaihin mennessä??

Kyrsä (hih, olenpas vitsikkäällä tuulella...)

Vierailija
36/53 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Hanille plussasta!

Väsyttää niin, ettei ajatus taaskaan kulje. Onneksi huomenna saa nukkua pidempään. Perjantaina kuitenkin taas töihin. Ja ensi viikolla pari päivää töitä ja loppuviikko lomaa :-) Jos vaikka vähän virkistyisi tästä.

Mukavaa illan jatkoa!

nimim. edelleen oireeton, kp 23

Vierailija
37/53 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kuvittelen oireita jos millaisia. Tulis nyt se täti ettei kierto veny minne sattuu eikä nämä kuvitelmat pääse valtaviin mittoihin :/

Vierailija
38/53 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ihmeessä sabam manaa sitä pirulaista paikalle!

Niinkun sanoin edellä olevassa viestissänikin niin, think positive!

Meitsi pääsee kohta töistä ja meinaan kotona ottaa pienet kiinnittymishuikat punaviiniä! Mies on ihan innoissaan kun meillä on punkkua, en ole vielä selittänyt sille että se on KIINNITTYMISTÄ varten... hih!

Vierailija
39/53 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja uutisia täällä tämän päivän pinossa! Mä uskon kanssa, että tuossa listan päivittäjäksi ilmoittautumisessa on jotain taikaa. Ilmoittautuisin itse (sen verran taikauskoinen olen ;)), mutta kun mulla ei oo omaa konetta, vaan käytän miehen työkonetta, silloin kun se on kotona, joten listojen tekeminen on vähän hankalaa. Lisäksi tosiaan saattaa tulla tähän palstailuun aina välillä pidempiäkin taukoja. Toivottavasti päivittäjä löytyy.

Olihan täällä huonojakin uutisia, eli [color=blue]Killalle[/color] ja muille yllätetyksi tulleille pahoittelut.

[color=blue]Viipuli[/color]: mulla on ihan sama vika - jos saan käsiini irtokarkkipussin niin menee koko satsi kerralla ja sitten on t-o-s-i paha olo.

Itselläni on menossa kp 12 ja alkaa olla tuo alkukierron tylsyys siis takana. Tilasin ovistestejäkin, ajattelin vielä varmistella, että onko ovis tosiaan niin myöhään kuin lämpöjen perusteella näyttäisi. Toki mittailen lämpöjäkin. Mun mielestä se on aika hauskaa, varmaan päässä vähän viiraa kun on hieno nähdä millaista käyrää syntyy :) MS-oireet tuli jäädäkseen ainakin joksikin aikaa, ja tuntuneet vähän lisääntyneet viime päivinä. En kuitenkaan niiden takia jaksa murjottaa, mä tiesin mihin rupesin kun jätin ne lääkkeet pois, ja eipä nekään kokonaan noita oireita välttämättä estä tulemasta. Eikä nuo tuntohäiriöt ja lihasväsymykset normaalia elämää juuri haittaa: jumpassakin kävin maanantaina.

Valoisalla mielellä helatorstaita viettämään, tsemppiä jännääjille ja hirveästi plussatuulia helatorstaiviikonlopulle!

-bianco

Vierailija
40/53 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paaaljon onnea Nea ja Han!! ihana tunne teidän puolesta, jospa tuo mahtava päivä sattuu piakkoin meille piinailijoillekin :)

Mulla nyt kp 25/29-30...mitähän tää nyt oikeen meinaa, valkkista vieläkin runsaan puoleisesti vaikkei normaalisti juuri lainkaan. maha kipristelee edelleen..toivotaan ettei viikonlopun aikaan/alkuviikosta ilmesty mitään punaista :( nyt ei kyllä ole ollu semmosta ihme " virtapiikkiä" kuten normaalisti pari päivää ennen menkkoja...toivotaan nyt et plussais...